A hétvége,amikor megszöktem 2.

4.2K 258 174
                                    

Ledobtam a vállamról a táskát a kanapéra.

-Nekem itt tökéletesen megfelel.-motyogtam. Próbáltam álmosnak tűnni, de Bakugou megragadta a derekam és magához rántva ajkait az enyéimre nyomta.

-Persze.-sziszegte mikor elhajolt tőlem.-Aztán meg majd Kirishima alszik velem...

-Miért? Nem?-pislogtam rá.

-Még egy ilyen utalás, és én esküszöm kinyírlak!

Kuncogni kezdtem, majd arcom a mellkasába fúrtam.

-Jó.-bólintottam.-Ahogy jónak látod Kacchan~

Felmorrant, kezei derekamról lentebb kúsztak combjaimra, majd egy hirtelen mozdulattal az ölébe kapott. Reflexszerűen kulcsoltam össze lábaim háta mögött.

-Nagyon fáradt vagy?-kérdezte, miközben egyik keze belém markolt.

-Hm..ha azt mondanám, hogy igen, érdekelne?-vágtam vissza.

-Nem igazán.-mondta, majd megnyalta alsó ajkam. Megremegtem.

-Katsuki...

-Fogd be.-búgta és megcsókolt. Úgy tartott karjaiban mintha pehelysúlyom lenne.

Ez csak egy játék... nincsennek érzések...

Amég csókolt mélyen magamba szippantottam illatát.

Ez csak testi vonzalom... semmi több.

A testem akaratom ellenére mozdult, kezem beletúrt hajába, majd megmarkoltam és hátra rántottam fejét ezzel megszakítva heves nyelvcsatánkat, hogy hozzá férhessek nyakához.

Fogaim belemélyesztettem bőrébe. Teste picit megrándult, és felsóhajtott. Többet akarok.  Akarom a teljes egészét. Nem érem be ennyivel.

-Katsuki...

-Ne.-suttogta morgó hangon, majd óvatosan leengedett a kanapéra.

Deja vu~

A levegőt zihálva szívta magába amég letérdelt a kanapé elé. Kérdőn néztem rá, mire csak elvigyorodott. A következő pillanatban már el is hajította a fehérneműm, amit észre se vettem hogy mégis mikor varázsolt le rólam.

-Mi-mire készülsz Katsuki?-kérdeztem, totál zavarba jöttem és ezen az se segített mikor megláttam arcát. Szétnyitotta eddig össze zárva tartott lábaimra és combom belső felén lassan végig simított, teljesen fel, de ott nem ért hozzám.

Annyira zavarba jöttem, hogy egyszerűen nem voltam képes rá nézni. Ahogy éreztem a lehelletét közel a combomhoz, lehunytam szemeimet.

Végül éreztem ahogy ajkait bőrömhöz simítja. Az egész testemen végig szalad egy kellemes, izgató érzés. Ajkaival egyre fentebb és fentebb haladt. Több helyen megharapott, mire minden egyes harapásnál fel-fel sóhajtottam.

Meglepően nem volt durva, de azért mindenhol meglátszódtak a foga nyomai. Két kezemmel eltakartam arcomat. Annyira borzasztóan zavarba voltam.

Keze továbbra is belső combomon vándorolt, ajkaival felváltva. Ha nem pirultam el egész testemmel akkor sehogy sem. Akaratlanul is kiszaladt számon egy-két sóhaj.

Aztán, olyan hirtelenséggel, mint a villámcsapás, megéreztem ahogy nyelve végig szalad legérzékenyebb pontomon, olyan hangot kicsalva belőlem, ami még engem is meglepett.

Egy pillanatra megállt mielőtt folytatta volna. Mintha arra várna, hogy mi a reakcióm. Fura érzés volt, mégis leírhatatlanul jó. Folytatta, én pedig egyik pillanatról a másikra kezdtem úgy érezni, hogy elvesztem a maradék ép eszemet is.

Bite me! (Bakugou x Reader) 🇭🇺 /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now