Szinte éreztem, hogy nem fogunk tudni együtt működni, mikor All Might kiemelte az én és Bakugou nevét miután elhangzott hogy "TEAM D".
-Ne legyél majd az utamba.-mondta mellém lépve.
-Ugye tudod, hogy ez a csapat munkáról szóló edzés, Mr.
Nagyképű?-MIT MONDTÁL LIBA?!
És mint ahogy megéreztem úgy is lett. Önfejű öszvér volt, ezért vesztettünk Mineta és Aoyama ellen. Bakugou orra alatt morogva trappolt a folyosón, még én követtem őt pár lépéssel lemaradva.
-Ez nem rossz jel ránk nézve?-kérdeztem hallkan. Hős kosztümének maszkja alól ki szikrázó szemekkel pillantott rám.
-Haa? Miről zagyválsz már megint?
-Ugyan miről!?-csattantam fel.-Egy önfejű petárda vagy, arról!
-Tss. Te beszélsz, semmi hasznod nem volt...
-PERSZE AZÉRT ÚSZTAD MEG CSAK EGY KARCOLÁSSAL.
-TE CSAK NE ÜVÖLTÖZZÉL,HÜLYE LIBA! HA TUDNÁD RENDESEN HASZNÁLNI AZ ERŐD NEM CSAK SZÁRNYAKAT TUDNÁL LÉTRE HOZNI!
-SZERINTED NEM TUDOM!?-ziháltam könnyekkel a szemembe. -Ha normálisan tudnám használni az erőm, akkor még az az egy karcolás se lenne rajtad.-Ajkaim szorosan össze préseltem. Ingerülten csettintett a nyelvével, majd a pár lépésnyi távolságot át szelte és megölelt.
-Ha az a rohadék Deku, bele tudott tanulni, hogy használja az erejét, neked is menni fog.
-Van egy hely... ahol olyan embereket tanítanak, mint én, mármint pajzs használókat.-motyogtam.-De csak akkor mehetek oda ha felajánlanak egy állást.
-Mekkora hülyeség már.-morogta.
-Európában van az ügynökség.-mondtam. Feszült csend telepedett közénk, csak élveztem ölelését.
-És el akarsz menni?-kérdezte pár perc csend elteltével. Morcosan pillantottam rá.
-Természetesen vegyes érzéseim vannak ezzel kapcsolatban.-mondtam és elléptem tőle.-Amúgy sem választanának be szóv—
-Még egy ilyet mondasz (Név), és felrobbantalak!-szűrte ki fogai közül, miközben megragadta felkarjaimat.-Utálom mikor lebecsülöd magad! Erős vagy, okos és szép! Csak szerencsés lenne az a nyomorult ügynökség ha csatlakoznál hozzájuk!
Felpillantottam. Nem nézett rám, csak félre pillantva pirult halványan, mégis annyira, hogy még a füle töve is vöröslött.
-Te..mos—
-Fogd be!-nyomta tenyerét ajkaimra miközben mérgesen rám pillantott. Elmosolyodtam és kezeim a nyakába akasztva bújtam hozzá.-Tss.
Szinte hallottam ahogy megforgatja a szemeit. Egyik kezével hanyagul átölelte derekam, arcát pedig a nyakamba fúrta és egy puszit nyomott nyakamra.
Egy halk kuncogás kúszott ki ajkaim közül mire eltávolodott tőlem, de csak annyira hogy a szemeimbe tudjon nézni.
-Csiklandós..-pillantottam félre. Ő csak egy gyanús mosolyra húzta ajkait, mire egyik kezemmel megütöttem gyengéden mellkasát.-Semmi olyanra ne gondolj!
-Késő...
-Ki gondolta volna.-nyomtam ajkaim az övére. Ő pedig egyből mélyítette is, szóval ezt a csatát a nyelveinkkel kell megvívnunk. Levegő szűkében hajolt el tőlem. Az ilyen csókjaitól folyton fülig szalad a szám és teljesen kipirulok.
-Ilyenkor olyan idióta módon tudsz mosolyogni...
-Lehet.-rántottam vállat.-Katsuki...
-Hm?
YOU ARE READING
Bite me! (Bakugou x Reader) 🇭🇺 /BEFEJEZETT/
FanfictionHogyan írnád le a kapcsolatodat Bakugou Katsukival? Rideg, hangos, bonyolult és mocskos. 18+ és káromkodás