Már eltelt egy hét azóta, hogy az edzésen rosszul lettem, mert túlléptem a határokat. Épp kimentem volna az osztálytermből, hogy a következő órámra menjek.
-(Vezetéknév) beszélhetnék veled egy pillanatra? Bakugou, te is gyere ide.-hallatszott osztályfőnököm hangja mielőtt el hagyhattam volna a termet. Az asztala elé léptem.Mégis mit akarhat!? Megvárta még Katsuki is mellém lépett.-Nem jártok már össze korepetálásra, igaz?
-Romlottak a jegyeid Liba?-nézett rám szúrós szemekkel a szőke fiú. Nagyot sóhajtottam.
-Az múlthéten egyáltalán nem foglalkoztam a tanulmányaimmal.-vallottam be halkan.
-Tss.-forgatta meg szemét a fiú.
-Bakugou, szeretném ha megint segítenék (Vezetéknév)-nek.-mondta Aizawa. Katsuki szóra emelte ajkait, de Aizawa megelőzte. -A többit majd megbeszélitek egymás közt. Mehettek.
Én meghajoltam aztán lassú léptekkel hagytam el a termet. Bakugou mögöttem.
-Oi!
-Igen?-mondtam rá se pillantva.
-Miért nem gyakoroltál?-kérdezte.
-Mert mást csináltam.-sóhajtottam és megálltam.-Akkor délután menjek át hozzád?
-Tss.-hallatszott felőle, miközben megragadta vállam és maga felé fordított.-Meg se kérdezed, hogy segítenék-e neked?
-Miért? Nem akarsz már matekból korepetálni?-pillantottam maga biztosan abba a vörös szempárba. Ő csak elvigyorodott és megragadva csuklómat rántott magához közelebb.
-Ezt akartad? Direkt rontottál a jegyeiden?
-Ne nevettes,-forgattam meg szemeim miközben hozzá simultam a testemmel.-Egyszerűen csak, le akarlak győzni úgy, hogy utána ne kelljen a gyengélkedőn végeznem.
Nem igazán értettem, hogy mi ütött belénk, miért is viselkedtünk így, de pár perc múlva, már a szertárban voltunk, amire furcsa mód, pont onnan nyílt egy ajtó.
Katsuki szenvedélyesen csókolt én pedig átadtam magam az érzésnek. Fogalmam sincs, hogy csinálta, de már néhány csók után úgy éreztem többet akarok belőle.
Felemelt és a hátamat a falnak támasztotta. Ajkai vadul marcangolták az enyémet. Bele remegtem az érintéseibe.
Szívem hevesen zakatolt miközben éreztem hogy egyik keze végig kúszik csípőmön, gondolom a tartó szerepre, hiszen a másik keze elengedett.
Mire készülsz Katsuki?
-Nem tudok délutánig várni.-sziszegte ajkaimra és a zsebéből elő túrta pénztárcáját. Egyik kezemmel elengedtem és segítettem neki kihalászni a pénztárcája eldugott zsebéből a védekező eszközt.-Azt hittem nem akarod ilyen hirtelen...
-Hülye vagy?-morogtam rá.-Még szép hogy akarom.
Elvigyorodott félre dobta pénztárcáját és kikapva a kezemből, fogaival bontotta fel a kis csomagot.
Addig én félkézzel továbbra is belé kapaszkodva próbáltam megszabadítani őt a már elég szorosnak tűnő ruha anyagoktól.
Amég felhúzta félkézzel a kondomot merev tagjára, ismét letámadta ajkaimat. Szenvedélyes volt. A teste egyik pillanatról a másikra vált tűzforróvá. Szinte elégtem érintésének nyomán.
Szabad kezével óvatosan simított végig, legérzékenyebb pontomon, a textilen keresztül, mire kiszakadt belőlem egy sóhaj.
-Shh! Ha lebukunk, ki is csaphatnak.-morogta és nyakamba csókolt.
-Ha annyira zavarna ez, akkor most nem lennénk itt.-vigyorogtam az arcába, mire félre tolta a bugyimat, hogy jobban hozzám férjen és egy ujját belém vezette, megfeszült testem és ismét felsóhajtottam.
-Nincs igazad.-morogta és elkezdte mozgatni, miközben tekintete fel alá vándorolt hol arcomra, hol pedig a tevékenységére.-Egyszer már tudtál csendben lenni.
-Mhm.-szorítottam össze ajkaimat. A vér az arcomba futott és szemeimet lehunytam.
-Nézz rám.-suttogta, ujját kihúzta belőlem én pedig kinyitva szemeim egyből az ő vágytól elködösödött tekintetével találkoztam. Végig nyalta ujját aztán elvigyorodott.-Imádom, hogy még mindig ilyen mocskos vagy.-vigyora nem hagyott alább és tartotta a szemkontaktust miközben belém hatolt lüktető tagjával.
Reflexszerűen csúszott ki egy nyögés ajkaim közül, mire ő csak morgott. Fura érzés volt. Furább, mint először. Pár másodtperc után elkezdett mozogni. Először csak kicsiket lökött rajtam, majd ez egyre jobban nőtt és egyre inkább mélyreható volt.
Ajkaim szorosan össze préseltem, hogy a lehatő legtöbb hangot bent tudjam tartani.
-Katsuki.-nyögtem vággyal teli hanggal, kezeimmel kapaszkodtam ingjébe, amit egészen sikerült összegyűrnyöm.
-Ha nem tudsz kibaszottúl csendben maradni,-szűrte ki összeszorított fogai közül.-Akkor harapj meg!
Mozgása nem hagyott alább, sőt inkább gyorsított. Én pedig követve az utasítását, nyakára hajoltam és megharaptam. Érezzem ahogy remeg a testem, a hullámokban rátörő élvezetektől.
Ajkaim egy pillanatra se hagyták el a fiú bőrét, így pedig elég közel voltam hozzá, hogy illatát magamba szívjam. Viszont ez se volt jobb, mert az az illat, egyre inkább elvette az eszem.
Csípőm ösztönösen mozgatni kezdtem. Magába kerített az az érzés, ami minden alkalommal érzek, mikor ezt csináljuk. Bakugou csak vadul mozgott, én pedig fogaimmal óvatosan, mégis elég erősen megharaptam
-Bazd meg, Katsuki!-hajoltam el tőle, két kezem a hajába vezettem és meghúztam azt. Imádtam, hogy a haja hihetetlen puha volt.-Ha így csináló—
Még gyorsabb mozgást produkált, én pedig hangos nyögés helyett megharaptam a vállát. Ez elég gyorsan ment (Név)!
-Hn.-vigyorgott továbbra is. Lihegve borultam vállára, miközben ő tovább mozgott. Mivel nem hagyta hogy a testem megnyugjon így csak sikerült kicsalni belőlem pár nyögést.
Már ő is a végénél tartott. Pár mozdulat után, kipirult arccal döntötte homlokát a vállamnak. Teste remegett, és éreztem, hogy tagja, többször is megrándul, mire csak jólesően sóhajtott párat.
-Imádom, hogy melletted ilyen mocskos lehetek.-suttogtam miközben ajkaimat az ő ajkaira nyomtam, és abban a pillanatban megszólalt az óra kezdetét jelző csebgő.-Bassza meg!-Kaptam észbe.
Gyorsan össze szedtük magunkat és mielőtt elindultunk vissza a terem felé, a fiú vissza rántott és megcsókolt.
-Az enyém vagy!-Suttogta, végül elengedett és besétált az osztályterembe. Pirultan követtem őt szemeimmel.
A tiéd. Örökre.
Folyt. Köv.
YOU ARE READING
Bite me! (Bakugou x Reader) 🇭🇺 /BEFEJEZETT/
FanfictionHogyan írnád le a kapcsolatodat Bakugou Katsukival? Rideg, hangos, bonyolult és mocskos. 18+ és káromkodás