Tisztán

2.4K 163 42
                                    

Ahogy kinyitottam a szemeimet Katsukival találtam szemben magam. Nyakig be volt takarózva. Még nem ébredt fel.

Halvány mosoly ült az arcomra.  Tegnap délután még elárulták hogy igen, voltak Kaminarinál és hogy az a nem normális Pikachu utánzat még be is vallotta hogy ő kevert valami afrodiziákumot az üveg italba.

Kirishimától pedig azt is megtudtam hogy Bakugout úgy kellett lefognia, máskülönben leverte volna a gyereket.

Ezt a reakciót azzal a kitalálcióval magyarázták hogy Kirishimának nagyon beütött a "meglepetés" és mivel a hatása előtt felajánlotta hogy ott aludhatunk, egész este rám próbálkozott.

Ahogy néztem Katsuki perpillanat nyugodt arcát, ismét betámadott egy flashback.

-Sajnálom.-suttogta a vörös.

-Mit?-kérdeztem miközben ujjaim fel-alá szaladgáltak Bakugou alkarján, szemeimet pedig a vörös szempárba fúrtam. Zavartan felkuncogott, majd pár bökéssel megbizonyosodott róla, hogy a kézigránát alszik-e.

-Ezt.-mondta és vadul az ajkaimra tapadt. Én csak mosolyogva viszonoztam, még szabad kezem arcára simítottam. Egyik keze derekamnál pihent amég a másikat beerőszakolta alám és megmarkolta a fenekem.

Kuncogva váltam el ajkaitól. Ő ismét forró vággyal égő szemekkel pillantott rám, mire csak teljesen elpirulva nagyot nyeltem.

-Nem szabad.-mondtam, és tudva hogy mire célzok, sóhajtott egy nagyot. Közelebb kúszott és ajkait a nyakamra tapasztotta.

-Tudom.-morgott.-És nem is használom ki a helyzetet.-suttogta bőrömre. Ajkai óvatosan simogatták bőröm, miközben formált vele a szavakat.-Az nem lenne férfias. Viszont...-mondta elhajolva nyakamtól.-Ha valaha is, úgy alakulna, hogy te és Bakubro szakítotok...és ha téged nem zaklatna fel a dolog.... meg ha minden össze függ...

-Akkor megpróbálhatnánk mégegyszer?-kérdeztem rá, össze rezzent egy picit majd bólintott.

-Én még mindig kedvellek (Név) és az hogy ez megtörtént nem változtat rajta.-suttogott, majd újra betámadta ajkaimat. Eltoltam magamtól.

-Ugye tudod hogy nem áll szándékomban?-óvatosan beharapta alsóajkamba. Pár másodtpercig a szemeimbe bambult, végül pedig elmosolyodva bólintott egyet.


Továbbra is Katsuki arcát néztem, aki morogva nyitotta ki egyik szemét.

-Ugye tudod, hogy érzem hogy ha nézel?

-Bocsánat.-mosolyogtam kedvesen, mire egyik kezét felém nyújtotta és megsimította vele az arcom, amiről szinte azonnal lehervadt a mosoly.

-Még mindig azon agyalsz, ami történt?-kérdezte, mire csak lesütött szemekkel bólintottam. Sóhajtott egyet, majd közelebb húzott és szorosan magához préselt. Lassú mozdulatokkal simogatta fejem.

-Nem haragszol?

-Már miért tenném?-kérdezte. A keze megállt fejem hátúlján.-Én voltam, aki azt mondta hogy legyen így.

-De..

-Nincs semmi de.-morgott egy kicsit.-Engem nem zavar hogy megtörtént. Inkább velem és a Fura hajúval legyen ilyen, mint külföldön valami két ismeretlen gyökérrel, akik meg se érdemlik hogy hozzád érjenek.

-Ettől függetlenül én nem érzem jobban magam...Kirishima is jobban belém habarodott, engem is piszkál a bűntudat hiszen olyan érzés mintha...

-Ahj fogd már be.-forgatta meg szemeit, majd ajkaimra hajolt és megcsókolt.-Tiszta vagy a szememben. Ok?

-Uhm.-bólintottam mosolyogva.

Bite me! (Bakugou x Reader) 🇭🇺 /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now