-(Név)-chan...-elszigetelten hallottam Izuku hangját.-(Név)-chan... hahó..-integetett arcom előtt egy kezével. Kicsit megugrottam mikor vissza tértem a valóságba.
-Izuku.-motyogtam, felálltam és elé lépve vállára borultam. Nem láttam az arcát, de tudtam hogy meglepődött. Megölelt.
-Minden rendben (Név)-chan?-kérdezte. Bólintottam.
-Igen, csak azt hiszem életem legnagyobb baromságát követtem el.-egyenlőre még csak ketten voltunk az osztályba, de ha esetleg nem így lett volna az se érdekel ebben a pillanatban.
Most szükségem volt a legjobb barátom támogatására.
-Miért? Mit csináltál?
Felemeltem fejem és elléptem tőle. Nagyot sóhajtottam
-Nem mondhatom meg...
-Ugye nem keveredtél bele semmi rosszba?-kérdezte egyik kezét a vállamra téve. Szúrósan pillantottam rá, mire ijedten hátra ugrott és elengedett.
-Ugyan, mégis mit gondolsz Izuku?
-Gomen.-kuncogott zavartan maga elé emelve kezeit.-És megbántad?
Pár másodtpercig hallgattam. Végig gondoltam az egészet tiszta fejjel. Valahogy mindig olyan hatást gyakorolt rám Midoriya jelenléte, hogy bármi is történt, kitisztult elmével tudtam végig gondolni a dolgokat.
-Ami azt illeti, nem.
-Akkor nincs miért aggódnod.-mosolygott rám bíztatóan. Miközben letette táskáját.
-Köszönöm szépen Izuku!-estem megint nyakába.
-Jól van! Jól van!-mondta gyengéden megütögetve a hátam.
-Tss.-hallottunk az ajtó felől Bakugou hangját. Rá néztem. Szokásosan a szemei szikrákat szórtak. Elengedtem a fiút és rájültem a padjára, még ő letette magát a székre.
-Neked is jó reggelt Kacchan.
-NE... hívj így!-szólt rám.
-Ne kezdjétek már megint!-mondta Izuku. Rámosolyogtam.
-Ne aggódj, ez nem fog vérre menni.
-Biztos vagy te ebben?-dobta le a táskáját az asztalára. Szúrósan rá pillantottam. Kicsit oldalra fordítottam a fejem.
-Azt hiszem, megmondtam hogy nem félek tőled.-mondtam karba téve a kezem. Elhunyta szemeit és elmosolyodott, de ez nem békés mosoly volt.
-Pedig lenne okod.-mondta és megint a szokásos pózában helyezkedett el. Megforgattam a szemeim.
-Aha...
Úgy látszik nem sokáig hatott....
-Délután szabad vagyok.-mondta Katsuki.
-És?-kérdeztem, láttam ahogy Izuku kérdőn néz rám.
-Holnap után matek dogát írunk, elfelejtetted?-kérdezte és hátra döltötte fejét.
-De már megígértem...
-Matek korepetálás lesz, halasszátok el.-mondta ridegen. Nagyot nyeltem.
-Semmi gond (Név)-chan!-mosolygott rám legjobb barátom.-Ha Kacchan jobban el tudja magyarázni a matekot, akkor nyugodtan menj át hozzá tanulni. A többiben úgyis én segítek.
-Te vagy a legjobb Izuku!-mosolyogtam és leugorva megint megöleltem, amit Katsuki egy alig hallható morgással díjazott.
Lassan a többiek is beértek és elkezdődött a tanítást.
YOU ARE READING
Bite me! (Bakugou x Reader) 🇭🇺 /BEFEJEZETT/
FanfictionHogyan írnád le a kapcsolatodat Bakugou Katsukival? Rideg, hangos, bonyolult és mocskos. 18+ és káromkodás