-Uhm, már ha persze ez nem probléma számodra.-szelídült vigyora egy mosollyá. Zavartan pillantottam félre.
-Nem lenne probléma.-mondtam.-Csak, nem is tudom...
-Kedveled Bakubrot, igaz?-kérdezte keserédes hanggal. Rákaptam a tekintetem és a szívem facsarodott bele, hogy láttam azt a szomorkás mosolyt.
-MI?-rándult meg az egész testem-Dehogy is! Uh, makacs és arrogáns...-motyogtam.
-Akkor mást kedvelsz? Vagy velem van a baj?
-Kirishima!-ragadtam meg pólóját a nyakánál, és megráztam egy picit.-Ne beszélj már hülyeségeket! Nincs veled semmi baj!-elengedtem.
-Igazad van, ez nem volt férfias!-igazította meg pólóját.-Nem baj, akkor majd elhívom Kaminarit.
-Elmegyek veled.-mondtam mosolyogva.
-Woha! Tényleg?-csillantak fel szemei.
Végülis...Katsukival ez az egész csak a stresszlevezetésről szól, nemigaz? Semmi sincs ezen kívül közte és köztem.
-Uhu.-bólintottam mosolyogva megint.-Aranyos srác vagy, szóval úgy gondolom, nem lesz ebből baj.
-El nem tudod képzelni, hogy most milyen boldoggá tettél!-mondta vigyorogva és közelebb kúsztak szorosan magához ölelt. Éreztem, ahogy egy halvány pír szaladt végig az arcomon.
Olyan közvetlen...
Pár pillanat múlva elengedett és a szemeibe nézett. Arca inkább hasonlított egy kisgyerekére és annyira boldog volt a kisugárzása, hogy elkezdtem kuncogni.
-Tss.-lépett be az ajtón Bakugou egy tálcával a kezében. Tekintetemmel követtem, amég a tálcát az asztalra nem tette.-Legalább elpakolhattatok volna, gyökerek.
-Bocsi.-mondtam és fél pillanat alatt mellette teremve leszedtem az asztalról a füzeteket, könyveket és írószereket.
Éreztem ahogy Kirishima engem figyel.
-MIT LESEL, HÜLYE PUNK?! INKÁBB GYERE ÉS TÖMD A POFÁD AMÉG KIBASZOTTUL KI NEM HŰL!-üvöltött rá a szőke. Hangjára megrezzentem.
Már megint túl agresszív vagy, Kacchan...
-Jövök már, jövök.-mondta felállt és oda sétált az asztalhoz. Miután mindent letettem a dohányzó asztalra vissza léptem a másikhoz és leültem.
Bakugou szinte elém dobta a tányért és az evőpálcikákat.
-Köszi.-motyogtam mire csak morgott egyet.
-Melyik filmet akarod megnézni Bakubro?-kérdezte Kirishima miközben hozzá látott az ételhez, amit a szőke neki szánt.
-Még nem tudom.-rántott vállat.
-És tényleg csak horror filmjeid vannak?
-Meglep?-nézett rám.
-Nem...-pillantottam félre.-Csak nem szeretem az ilyen nagyon belezős meg túl véres cuccokat.
Gúnyosan elvigyorodott.
-Haaa? Be vagy tojva egy kis vértől (Név)?
-Azt nem mondtam!
-Ne aggódj.-mosolygott a vörös.-Majd valami olyat keres Bakubro, ami nem túl véres, ugye?
-Nem!-morgott-A való életben is rengeteg vérrel fog még találkozni, hozzá kell szoknia.
Mondta ridegen miközben megvető pillantásokat vetett rám. Kirishima megráncolta homlokát.
-Igazad van, de ez nem valami férfias.-szólalt fel pár másodtperc csend után.-Na meg a való életben teljesen más a vér látványa, mint a filmeken.
YOU ARE READING
Bite me! (Bakugou x Reader) 🇭🇺 /BEFEJEZETT/
FanfictionHogyan írnád le a kapcsolatodat Bakugou Katsukival? Rideg, hangos, bonyolult és mocskos. 18+ és káromkodás