-Nemár Kirishima!-lökte meg (Név) lakótársa vállát sajátjával.-Ránk férne most egy kis kikapcs.-Az nem kikapcsolódás ha rád és Minára kell vigyáznom, mert Denki és Sero csajoznak.-válaszolt lehunyt szemekkel. A lány grimaszolt egyet.
-Akkor az öregapót nem visszük.-rántotta meg végül vállait.
-Oi! Nem vagyok öregapó!-pillantott vörös íriszeivel a mellette sétálóra. (Név) alig három hete lakott vele, de mindig együtt mentek haza. A lány még mindig a konyhán dolgozott, és nagyon gyorsan beilleszkedett. Ráadásul az első munkanapján, a képességének köszönhetően nem történt katasztrófa az étteremben.
-Persze-persze.-legyezte a levegőt maga előtt, kezében már ott volt a telefon és a vörös látta, amint épp Kaminarinak akar írni.
-Tényleg nem akarod hogy menjek?
-Az ellenkezője.-mondta, de fel se nézett.-Örülnék ha jönnél. Minán kívül veled lehet még rendesen táncolni.
Kirishima halványan elmosolyodott.
-Jó, meggyőztél.-ekkor a lány felpillantott. Széles mosoly terült arcára, majd kitörölte az üzenetet, amit eddig írt és a zsebébe rejtette a telefont.
-Örülök neki.-hallani lehetett a hangjában hogy sokkal jobb kedve lett.-Mi legyen a vacsi?
-Ma nem én főzök?
-Isten ments!
Ekkor szinte egyszerre néztek egymásra és nevetni kezdtek. (Név) hangulata elég sokat javúlt mióta Kirishimával együtt éltek, ettől független még mindig gyászolt, és még mindig nehéz volt elhinnie hogy az apja tényleg kitette a lakásból, de már jobban nézett ki, és ezt az is bizonyította hogy most bulizni akart menni.
Aznap este Kirishima egy fekete alapu inget vett fel, melyen piros pálmák díszelegtek, és egy farmert. Kiment a szobájából és az ajtó elé sétált. Elkezdte felvenni a cipőjét.
-(Név), gyere már!-Szólalt meg miután beturta a cipőfűzője végét az egyik cipőjébe és felegyenesedett.
-Pillanat!-hallatszott a lány szobája felől ahol az ajtó nyitva volt. Mire a vörös felvette a másik cipőt is, a lakótársa is ott volt. Egy fekete vékonyabb anyagu farmer volt a lányon, felül pedig egy fekete alapon piros mintás póló volt. Mikor meglátta a fiút felnevetett.-Na ne!
-Jól össze öltöztünk.- vigyorgott Kiri is.
-Csak a végén nehogy azt hidjék az emberek, hogy azért mert egy pár vagyunk.-jegyezte meg a lány miközben elkezde felvenni a cipőt.
-Zavarna?
-Igazából nem.-rántotta meg a vállát.-Legalább békén hagynának a részeg balfaszok.
-Még meggondolhatod magad.-csapott le a megjegyzésre Kirishima.(Név) egy érdekes arckifejezéssel jutalmazta meg ezért a srácot.
-Menni akarok,-majd elmosolyodott és incselkedve a másik tekintetét kereste.-Csak nem felkelt az öregapó?
-Nem vagyok öreg.
-Oké Kirishima-sensei.
-Hé!-nevettek fel mindketten.-fejezd be, ez nem fair.
Ezután bezárták maguk után az ajtót és elindultak. A találkozási pont Kamiraiéknál volt. Ő lakott a legközelebb a belvároshoz, és általában alapozni is nála szoktak.
Aztán mikor össze verődött a csapat együtt indultak el egy szórakozó helyre.Baromi hangos volt a zene, már a klub előtt hallani lehetett. Mina már nagyon be volt zsongva.
YOU ARE READING
Bite me! (Bakugou x Reader) 🇭🇺 /BEFEJEZETT/
FanfictionHogyan írnád le a kapcsolatodat Bakugou Katsukival? Rideg, hangos, bonyolult és mocskos. 18+ és káromkodás