(Név) nevetve lépett be a házba. Jó kedve volt, hiszen David vele tartott, és egy nagyon vicces kimenetelű ügyet zártak. Dave ugyan olyan sidekick volt mint a lány, ráadásul ugyan annál a hősnél. Sokan morogtak is, hiszen Spliterproof a fiú apja volt, és pont ezért nem is értették sokan, hogy nem tudta a saját fiát annyira fejleszteni, hogy neki is részt kellett vennie abban a programban, mint amibe (Név) is volt, mielőtt elfogadta a tényleges állást.
-Örülök hogy végre jobban vagy.-mondta végül a srác, mire a lány rámosolygott.
-Én is, de ez csak neked, Izukunak és Kirishimának köszönhető.
-Dehogy.-mondta a fiú átkarolva (Név) vállát.-Erős vagy, ez történt. Kirishimára meg vissza térve, nagyon örülök neki hogy sikerült kibékülnöd vele.
-Ne is mondd. Azt hittem hogy már nem is fog velem szóba állni. Persze ez már évekkel ezelőtt volt.-bambult kicsit maga elé a lány, majd kicsit megrázta a fejét.-Kérsz valamit inni?
-Nem, köszönöm.-vette le a cipőjét.
-Érezd otthon magad, én megyek átöltözöm.
-Rendben.
Ezzel (Név) beszaladt a szobájába. Ott gyorsan le vakarta magáról a hős ruháját, és belebújt valami kényelmesebbe, mely jelen esetben egy laza trikó volt, egy pamut rövidnadrággal. Végül kilépett a szobából és a nappalihoz sétált ahol David a kanapén ült és a tévét kapcsolgatta.
-Szerinted leadják az ügyünket?
-Azt akarod hogy nevetség tárgya legyünk?-kérdezett vissza, miközben letelepedett a szabad helyre a kanapén.
-Nem, természetesen, de ez egy elég nagy szabású ügy volt.
-Japánban sokkal nagyobb dolgokban vett részt Izuku még akkor mikor első évesek voltunk.-jegyezte meg a lány, mire a fiú morcosan nézett rá.
-Ne haragudj, "Miss Japánban durvább dolgok vannak". Nem én tehetek róla hogy ott keményebb dolgokkal kellett szembe néznetek.
-Dave...
-Tudod, itt nem hat százalék alatt van a bűnözés, ez tény. De itt sokkal jobban mernek mozogni a kisebb tolvajok, mint nálatok. Volt egy időszak, mikor csak fára szorult macskákhoz hívták ki apát, és ez nem a békesség végett van.
-Tudom Dave, nem is azért mondtam.
-Tudom, ne haragudj hogy megint neked estem. Megértőbb is lehetnék hogy hiányzik az otthonod.
-Elég megértő vagy, ettől nem kell félned.-mosolyodott el (Név).
-Ha már itt tartunk, mikor mész haza?
-Nem tudom. Nem igazán van kedvem Katsut kerülgetni.
-Nehogymár egy fasz végett ne menj haza.-morrant fel a fiú, majd a szájára is csapott. A lány pedig csak felnevetett.
-Igazad van. Viszont anya a jövő héten jön. Szóval nem is nagyon kell haza mennem.
-És a barátaid?
-Igazából, mindenkivel szoktam kicsit videó chatelni. Legutóbb a fantasztikus hármassal beszéltem tegnap.-kuncogott kicsit.
-Fantasztikus hármas?
-Hanta, Mina és Denki. Egy éjszakai ügyön dolgozik mindhármuk hős ügynöksége, így együtt dolgoznak jelenleg.
-Menő.-jegyezte meg Dave.-És az exeddel beszéltél már?
Erre (Név) kicsit megrántotta a fejét, végül nemet intett vele.
-Nehéz lenne olyannal beszélni, aki le van tiltva minden elérhetőségemen.
YOU ARE READING
Bite me! (Bakugou x Reader) 🇭🇺 /BEFEJEZETT/
FanfictionHogyan írnád le a kapcsolatodat Bakugou Katsukival? Rideg, hangos, bonyolult és mocskos. 18+ és káromkodás