Ajkai hirtelen az enyémmel találkoztak. Két kezem fejem felett lefogta egy kezével, miközben szabad keze kínzó lassúsággal simított ingem alá.
Valahogy teljesen kikapcsoltam abban a pillanatban és teljesen átadtam magam bőre érintésének.
-Nekem.-szakadt el ajkaimtól.-Változtatni akarok a feltételeken.
-És hogyan?-nyeltem nagyot, mire halványan elmosolyodott és nyakamba csókolt.
-Elsőnek fejezzük be ezt, aztán majd elmondom.-éreztem ahogy ajkai simogatják a bőröm miközben formálja velük a szavakat. Keze lassan, de biztos mozgással simúlt mellemre. Óvatosan rámarkolt, miközben fogaival gyengéden bőrömbe harapott.
Teljesen máshogy viselkedett, mintha kicserélték volna. Mozdulataiba ott volt ugyan az a Katsuki, csak mégis más volt. Kevésbé erőszakos, mégis vad.
-Kacchan.-suttogtam ajkaira, mire elengedte kezeim. Karjaimat lomhán nyakába akasztottam és ujjaim kissé kócos hajába vezettem.Jólesően felmordult. Sokszor csinálta ezt.
Ismét ajkaimra hajolt. Két kezét alám kúsztatta miközben teljes testével hozzám simúlt, és egy hirtelen mozdulattal fordított rajtunk. Óvatosan helyezkedtem el csípőjén. Felegyenesedtem és feltúrtam pólóját.
Tekintete egy fél pillanatra árult el egy kis meglepetséget, utána magabiztosan elvigyorodott. Két keze egyől melleimet támadták be, csípőjét pedig egyszer-kétszer megmozdította, hogy érezzem mennyire is akar már.
Elkezdte ki gombolni rajtam az inget, amihez felült, így én is le tudtam szedni róla a pólóját. Ajkaink ismét egymásra találtak. Miután végzett a gombokkal levarázsolta rólam és elhajította azt. Arcát mellkasomba nyomta gyengéden.
-Olyan jó illatod van.-melleim közül felpillantott, miközben kezei hátamon ügyeskedtek a melltartó kapcsával.-Teljesen megőrülök tőle. -Harapott meg ismét. Felsóhajtottam. Egyik kezét hirtelen ajkaimra nyomta.-Halkan! Ha az az öreg banya meghallja, végünk.-elvigyorodott.-Vagy szeretnél, lebukni?
-H..Hé!-pillantottam félre zavartan. Ő elkezdte leszedni rólam a melltartót.-Nem akarok lebukni, de ha ilyen hangokat váltasz ki belőlehm~
Éreztem amint nyelve óvatos köröket tesz mellbimbóm közvetlen közelében. Ismét sóhaj szakadt fel belőlem, de mostmár sokkal hallkabban.
-Hallgatlak.-vigyorgott sunyin, majd ajkaival körbe fogta és óvatosan megszívta bimbóm, én pedig körmeim belé mélyesztve haraptam alsóajkamba, hogy ne sóhajtozzak hangosan.
Olyan jó érzés volt. Az egész testemen végig szaladt a hideg. Szívem borzasztó hevesen vert, szinte átszakította mellkasom. Szabad kezét, másik mellemhez helyezte és két ujja közé fogva óvatosan morzsolgatni kezdte. Remegtem.
Megingattam fejem, végül hátra vetettem. Olyan vad volt, mégis olyan gyengéd. Úgy éreztem bele őrülök. Csípőm akaratom ellenére megmozdult. Borzasztóan akartam őt.
Nem kellett mondanom semmit, hiszen a következő pillanatban ismét maga alá tepert és lerángadta rólam a maradék textilt. Magáról ugyan úgy miközben forrón csókolt. Kemény tagját hozzám dörgölte, amitől még inkább azt akartam, hogy bennem legyen.
-Katsuki.-szorítottam meg karjait.-A...védelem.
-Franc.-sziszegte fogai közül. Elnyúlt a fiókhoz és bele túrt. Kivett egy kis csomagot, majd azt felbontotta. Felhelyezte tagjára, majd ismét felém támaszkodott.
-Basszus.-sóhajtottam, miközben ő ismét hozzám dörgölőzött. Vigyorogva futtatta végig szemeit rajtam.-Miért húzod az agyam ennyire?
-Már miért húznám az agyad?-kérdezte apró mozdulatokat téve. Ismét megmarkoltam karját. Lábaim össze kulcsoltam háta mögött.-Mit szeretnél?
-Tudod azt te jól.-nyeltem nagyot. Katsuki pedig a fülemhez hajolt.
-Igen, de hallani akarom.-hangja teljesen más volt. Mélyebb. Alig kaptam levegőt az izgatottságtól.
-Akarom.-suttogtam.-Akarlak. Kérlek Katsuki.
-Mire kérsz?-ajkai majdnem az enyémre símultak.
-Bazd meg.-morogtam és zavartan oldalra pillantottam.-Azt akarom, hogy belém hatolj. Érezni akarlak.-Olyan zavarba voltam ezektől a mondatoktól, viszont láttam rajta, hogy ha neki több kell.-komolyan ki kell mondanom?
-Mondtam, hallani akarom.-közölte nemes egyszerűséggel.
-A...-teljesen zavarba jöttem, mégjobban, mint eddig.-A farkadat akarom.
-Jó kislány!-Szélesen elvigyorodott, és azzal egy időben hogy megcsókolt belém is hatolt. Bele nyögtem a csókba. Egyenletes mozgásba kezdett szinte azonnal. Két kezem hátára simítottam, és minden egyes erősebb mozdulatánál meg martam.
Leírhatatlanul jó érzés volt. Teljesen éreztem őt. Ajkaimat nyakára tapasztottam. Óvatosan megszívtam a bőrét, addig még egy szép kis foltot nem hagytam.
Büszkén pillantottam a csóknyomra, amit hagytam. Mozgása gyorsabb lett. Ajkai birtokba vették ajkaim miközben egyik keze fenekemet markolta. Másokkal pedig mellemet fogta.
Testének reakciói csak még rosszabb hatással voltak rám. Teljesen elvette az eszem. Akartam, mégjobban. Szóval erőt véve magamon felé kerekedtem.
Letörölthetetlen vigyorral futtatta végig vörös szempárját a testemen, amíg én, lassan mozgatni kezdtem a csípőm. Ez teljesen más érzés volt.
Mélyebb. Az amit akkor éreztem valamit eltört bennem. Kezeimmel megtámaszkodtam mellkasán, és erőteljesebb mozgásba kezdtem, mire felsóhajtva vetette hátra fejét.
Tetszett neki. Két kezét a csípőmre helyezte, és segített a mozgásban, mind kezeivel, mind csípőjével.
Megőrülök.
-Bassza meg.-szisszentem fel és mégjobban mozogni kezdtem. Testem felett megint az a furcsa bizsergés vette át a hatalmat.
Ő is közel volt már. Már csak pár mozdulat.
A következő pillanatban magához rántott és forrón megcsókolt. Éreztem ahogy testünket egyszerre éri el a gyönyör.
Mikor lemásztam róla magához ölelt, és hagyta hogy mellkasára hajtsam fejem, így hallottam szíve kalimpálását.
-A feltételem.-szólalt meg miután mindkettőnk légzése egyenletessé vált.-A feltételem az, hogy a barátnőm leszel.
Folyt.köv.
YOU ARE READING
Bite me! (Bakugou x Reader) 🇭🇺 /BEFEJEZETT/
FanfictionHogyan írnád le a kapcsolatodat Bakugou Katsukival? Rideg, hangos, bonyolult és mocskos. 18+ és káromkodás