-Ezt te se gondolod komolyan...-pillantottam fel az ajándékdoboz tartalmát realizálva.
-Pedig de.-vigyorgott magabiztosan.
-És mit akarsz ezzel kezdeni?
-Szerintem nem kell elmagyaráznom.-megemeltem a szemöldököm.
-És hol van a távirányítója?
-A mije?
-Khm.
-Szerinted hol van?-vigyorodott el.
-Van egy olyan érzésem, hogy nálad.-fontam össze mellkasom előtt karjaim.
-Látod, nem vagy te olyan hülye, mint amilyennek tünsz, Liba.-mondta.-Na és mi a te meglepetésed?
-Na, csak ne rohanj ennyire előre!-emeltem meg a kezem majd az "ajándékomra" mutattam.-Ezt mégis mikor akarod használni?
-Ha itt lesz az ideje, szólok.-hajolt közel.
-Csukd be a szemed.-mosolyogtam rá miközben közelebb húztam a táskám. Megemelte szemöldökét.-Jó, akkor csak fordulj el.
Megforgatta szemét, karba fonta kezeit, majd elfordult, én pedig elő halásztam a maszkot, amit Momo csinált nekem. Felhelyeztem a helyére és megigazítottam a hajam is.
-Kész vagy már?
-Még egy pillanat.-mondtam, kiszedve a nyakamból a nyakkendőt, majd halkan Katsuki mögé lopóztam és nyakába akasztottam a textilt.-Fordulj meg.
Suttogtam, ő pedig megfordult, én még mindig fogtam a ruha anyag két szélét. Elmosolyodott.
-Honnan szerezted?-kérdezte közel hajolva.
-Fogd be, és csináld, amit a múltkor.-sóhajtottam még közelebb húztam a nyakkendő segítségével.
A következő pillanatban két kezével magához préselt és vadul megcsókolt. Az illata, csókjával kombinálva teljesen elbódított.
Miközben csókolt ölbe kapott, éreztem ahogy odébb rúgja a széket, majd az asztalra tesz. Ajkait fokozatosan vezette át nyakamra. Egyik keze derekamról felsimítva hátamon hajamba túrt és hátra húzta fejem, úgy folytatta tovább.
Lábaimmal átöleltem csípőjét, háta mögött pedig össze akasztottam őket. Felmordult. Kezeim lassan hátára simítottam. Gyors mozdulatokkal gombolta ki ingemet, miközben én feltúrtam trikóját.
Ajkaimmal óvatosan apró csókokat hintettem kidolgozott mellkasára. Igazából borzasztóan örültem neki, hogy ez már nem csak a testiségről szól köztünk.
Kicsit eltolt magától és lerángatta rólam az ingem. Ezután én következtem azzal hogy leszedjem róla a Trikóját. Ajkaink ismét egymásra találtak. És így ismét egy Vad csókba keztünk.
Hosszan csókol miközben kezei felfedező útra indultak testemen. Lassan simított végig belső combomon, így kicsalva belőlem több sóhajt is. Tudta hol kell megérintenie, hogy teljesen megőrjítsen.
Kezeivel feltúrta szoknyámat, ajkai pedig elválva enyéimtől kulcscsontomra simultak. Mindeközben ujjait a bugyim szélébe akasztotta.
-Engedj el, hogy le szedhessem ezt a szart rólad.-morgott nyakamba. Szórakozottan túrtam hajába.
-És ha én még nem akarom, hogy le szedd rólam?-kérdeztem. Egyik keze lassan elengedte a textilt és óvatosan simított végig combomon, majd fehérneműmön. Felsóhajtva vetettem hátra a fejem.
-Ez itt...-írt le apró köröket ujjával.-Nem arról árulkodik.-nyelve lassan végig siklott nyakamon.-Imádom hogy ennyire be tudsz indulni.
-Mhm.-sóhajtottam leengedve lábaimat. Ő azonnal kapva az alkalmon le szedte rólam az alsóneműt.
YOU ARE READING
Bite me! (Bakugou x Reader) 🇭🇺 /BEFEJEZETT/
FanfictionHogyan írnád le a kapcsolatodat Bakugou Katsukival? Rideg, hangos, bonyolult és mocskos. 18+ és káromkodás