{Jade}
Examens zijn over, stress is deels weggegaan, werkstukken zijn ingeleverd en nu is het wachten op de uitslag. Het is inmiddels bijna een maand geleden dat hét gebeurde en voorzichtig zet ik weer wat stappen. Ik heb besloten om toch geen hulp te zoeken. Het is nu een proces dat ik zelf moet gaan verwerken. Ik heb mezelf en anderen beloofd dat als dat niet lukt ik wel hulp ga zoeken.
'Caine,' hij kijkt op van zijn computer en draait zich om.
'Wat is er, babe?' Mijn wangen gloeien.
'Ik verveel me.' Hij zet zijn computer uit en komt naast me op bed liggen. Hij trekt mij op zijn schoot en houdt me vast. Ik voel zijn adem in mijn nek en hij drukt er een kus in.
'Je bent mooi.' Ik draai mijn hoofd om en kijk hem aan. Zijn bruine ogen glinsteren. 'En om jouw binnenkort twee weken in bikini te zien, maakt alles zo moeilijk.' Mompelt hij hees. Ik plaats mijn vingertoppen onder zijn kin en druk een kus op zijn lippen.
'We zien het tegen die tijd wel, oké?' Hij knikt. Caine start de tv en ik ga comfortabel zitten. Uiteindelijk zit ik dwars op zijn schoot met mijn hoofd tegen zijn schouder aan.
'Ga maar slapen, ik maak je wakker als het eten klaar is.' Ik knik en sluit mijn ogen. Zachtjes hoor ik Caine's hart kloppen en met elke slag wordt het geluid wat zachter.
*
Zachte lippen worden meerdere keren op mijn wang geplaatst en voorzichtig open ik mijn ogen. Ik kijk om me heen en vind Caine's gezicht. Hij glimlacht en duwt me van zijn schoot af. Hij stapt uit bed en steekt zijn hand naar me uit. Ik neem het aan en voel dat mijn ogen elk moment weer dicht kunnen vallen.
'Kom, je moet wat eten.'
'Ik ben moe.'
'Ik weet het.'
'Waarom kan ik dan niet blijven liggen?'
'Je mag straks weer slapen en dan maak ik je niet meer wakker, oké?' Ze knikt. 'Denk alvast aan de vakantie.'
'Waar gaan we eigenlijk naartoe en hoeveel moet ik betalen?'
'Je hoeft niets te betalen.'
'Caine, dat kan ik niet maken.' We lopen de trappen af en komen beneden aan. Beneden aangekomen lopen we naar de tafel. Caine schuift de stoel aan en ik glimlach. Zijn moeder schept het eten op. Zijn vader komt ook aan tafel zitten en glimlacht.
'Caine, Blaire gaat ook mee op vakantie.'
'Serieus? Jullie hebben het haar gevraagd en ze zei ja?' Vraagt Caine ongelovig. Zijn vader knikt.
'Wie is Blaire?' Vraag ik.
'Mijn zus.'
'Oh, zo heet ze dus..' Caine grinnikt. Ik pak de vork en begin te eten terwijl ik naar het gesprek luister. Ik voel mijn ogen wat zwaarder worden en begin wat sneller te eten.
'...Toch, Jade?' Ik kijk op en kijk naar de drie mensen.
'Sorry, ik dacht even aan iets. Waar praten jullie over?'
'Of je examens goed gegaan zijn en of je nerveus bent.' Grinnikt Caine.
'Heel eerlijk gezegd heb ik ze slecht gemaakt. Het was niet mijn bedoeling, maar dan nog. Ik hoop dat ik het heb gehaald.' Caine's ogen worden wat groter.
'Natuurlijk heb je het wel gehaald, kijk naar je cijfers. Jij kan dit, Jade.' Ik glimlach zwak.
'Ik ruim de spullen wel op vandaag, doe jij het morgen Caine?' Vraagt zijn vader. Caine knikt en loopt naar boven.
'Vind je het erg als ik ga slapen. Ik ben echt ontzettend moe.'
'Natuurlijk niet, je moet je alleen wel omkleden.'
'Daar ben ik ook te moe voor.' Mompel ik terwijl ik mijn ogen dicht voel vallen. Caine slikt hoorbaar en kijkt me aan.
'Wil je dat ik je omkleedt?' Ik knik en loop naar de badkamer waar ik mijn tanden poets. Ik maak mijn haar vast en laat me vervolgens vallen op zijn bed. Caine kijkt me aan en glimlacht ongemakkelijk. 'Je staat nu zó erg bij me in het krijt.' Mompelt hij. Hij trekt mijn shirt uit en vervolgens ook mijn bh waarna hij een trui over mijn hoofd heen trekt. Vervolgens trekt hij mijn broek uit en gooit hij dat op de grond. Hij slaat het deken over mijn lichaam heen en loopt ook naar de badkamer. Mijn ogen vallen dicht en ik val in slaap.
{Caine}
Ik loop na een lange tijd de badkamer weer uit. Ik moest haar omkleden, ik heb haar zo goed als naakt gezien zonder dat ze er moeite mee had. Dan moet ik toegeven dat ik er wel moeite mee had, vandaar dat ik in de badkamer moest zijn. Ik kijk naar hoe ze vredig slaapt en er vormt zich een glimlach op mijn gezicht. Ze is prachtig in alles wat ze doet. Ik stap naast haar in bed en schuif haar blonde haren een beetje opzij. Vervolgens sla ik mijn arm om haar lichaam heen om ook te gaan slapen.
*
Als ik wakker word, ligt Jade niet meer naast me. Ik zit meteen rechtop en zie dat ze uit de badkamer loopt. Ze glimlacht en springt op het bed om mij te omhelzen. Ze drukt een kus op mijn wang en glimlacht.
'Wat maakt jou zo vrolijk?' Ik veeg een blonde pluk achter haar oor en kijk in haar schitterende ogen. Ze twinkelen en hebben een mooie kleur. De combinatie van blauw met groen. Ik heb het nog nooit eerder gezien en ik vind het uniek, maar dat past bij haar karakter.
'Oh gewoon, ik heb goed geslapen.' Is haar antwoord. Ik leun naar voren om een kus op haar lippen te drukken.
'Kom je mee douchen?' Ze knikt en loopt met me mee de badkamer binnen. Ik draai de douche aan en pak vervolgens de handdoeken. Wanneer ik me weer omdraai zie ik Jade al onder de douche staan. Ik leg de handdoeken neer en trek mijn onderbroek uit, waarna ik erbij kom staan. 'Je hebt een lekkere kont.' Fluister ik in haar oor.
'Jij krijgt een probleem als je zo doorgaat want ik ga je niet helpen.' Ik kijk naar beneden en vloek in mezelf. Jade grinnikt en pakt de shampoo. Ik kijk toe naar hoe ze het in haar haar doet en bijt op mijn lip. Inmiddels heb ik een groot probleem.
'Je moet me helpen, ik doe alles..' Ze grinnikt.
'Ik wist dat je dat zou zeggen.' Ze spoelt haar shampoo uit en ik zoek naar adem als ze me aanraakt. Ze grijnst en geeft een tempo aan. 'Ik wil straks je haar doen.'
'Wat? Nee.' Ze haalt haar hand weg. 'Oké, oké, je mag m'n haar doen.' Ze brengt haar hand weer verder en een kreun verlaat mijn lippen. Minuten later bereik ik mijn hoogtepunt en was ik snel mijn haar en lichaam. Jade slaat een handdoek om haar lichaam en loopt mijn kamer binnen. Ik draai de douche uit en droog mezelf af waarna ik ook mijn kamer binnenloop. Jade heeft mijn trui aan met een korte broek. Het staat haar onwijs goed. Ik trek ook mijn kleren aan en loop door naar de badkamer waar ik de gel pak en mijn haar wil doen.
'Ik ging je haar doen.' Grijnst ze. 'En nee, ik zal het niet verpesten.' Ik til haar op en zet haar op de gootsteen. 'Breekt dat niet?' Ik schud mijn hoofd en voel haar handen door mijn haar. Ze bijt op haar lip terwijl ze mijn haar doet en kijkt er vervolgens nog een keer naar. 'Is het zo goed?' Ik kijk in de spiegel en knik. Ik til haar van de gootsteen af en ze wast haar handen. Ik veeg haar haren opzij en druk een kus in haar nek. Ze krijgt kippenvel en ik besluit een zuigzoen te maken op die plek. Haar ademhaling gaat sneller en ik haal mijn lippen van haar huid af.
'Ik hou van je, Jade.'
'Ik hou ook van jou aardappel.'
(Wat vinden jullie ervan & hebben jullie leuke shipnamen voor Caine en Jade?)
JE LEEST
Een dunne lijn
Romance"Een dunne lijn" Zij was stil. Hij was luidruchtig. Zij was onzeker. Hij was té zeker. Ze hadden één ding gemeen en dat was de haat die ze voor elkaar voelden. Wat ze alleen nog niet wisten was dat ze perfect zijn, samen. Want zeg nou eerlijk, tus...