EEN DUNNE LIJN
HOOFDSTUK 22Jade Hamilton
Hij trekt mijn kleren uit tot ik naakt voor hem sta. Ik kan niets, mijn lichaam is verdoofd. Net zoals het moment dat Caine me tegen de muur gepind had op school. Hij kijkt grijnzend naar mijn lichaam en zijn handen verkennen elke plek. Elke plek op mijn lichaam krijgt aandacht. Hij grijnst en trekt zijn eigen kleren ook uit.
'Dan neem ik je maagdelijkheid maar af. Er is niemand die me tegen zal houden. Die gast weet nu toch niet waar je zit.'
'Het is twee jaar geleden.' Fluister ik. 'Op vijftien-jarige leeftijd wil ik niet ontmaagd worden.' Langzaam bedek ik mijn eigen lichaam. Ik kan weer bewegen. 'En daarbij ben ik niet meer maagd.' Hij loopt naar me toe en duwt me tegen de muur aan. Ik duw hem weg en krijg een klap in mijn gezicht. Alles gaat vanaf dat moment zo snel, maar toch zó langzaam. En dat was het moment dat mijn leven terugkeerde naar hoe het ooit was. Leeg en donker.
Ik schrik wakker en adem diep in en uit. Naast me hoor ik Caine kreunen. Hij gaat ook rechtop zitten en kijkt me aan. Ik voel diverse druppels op mijn voorhoofd. Gelukkig is het geen realiteit. Ik voel me nog steeds vies. Ik snap sowieso niet hoe het vannacht zo ver heeft kunnen komen en het laat me dommer voeler dan voorheen. Ik had zo graag gewild dat dit hele Alec gedoe over zou zijn, maar hoop is schijn.
'Wat is er? Waarom ben je wakker?'
'Nachtmerrie,' antwoord ik kort.
'Wil je erover praten?'
'Alec.' Zeg ik enkel. Hij kijkt me aan.
'Hij zal je niets doen, Jade. Dat beloof ik je en als hij je ook maar één keer aanraakt gaat hij eraan. Het zal nooit zo ver komen.' Ik knik en ga weer liggen. Hij slaat zijn arm om me heen. Ik kruip weer tegen hem aan. Hij wrijft door mijn haar. Het nare gevoel blijft door mijn lichaam stromen. Wat nou als het echt zal gebeuren? 'Jade?' Hoor ik Caine zachtjes zeggen. 'Je trilt, heb je het koud?' Ik schud mijn hoofd. Caine drukt het lichtknopje aan. 'Het was maar een droom, Jade. Hij gaat je niet weer met die vieze vingers aanraken.'
'Nee dat werkt Caine,' zucht ik. 'Hij is met "die vieze vingers" in me geweest.' Caine pakt mijn handen en slaat zijn ogen neer.
'Ik weet gewoon niet goed wat ik nu moet zeggen.' Geeft hij toe. 'Denk je ook niet dat het fijner is om hierover te praten met een vrouw?' Ik haal mijn schouders op.
'Ik denk dat mijn moeder me niet zal geloven. Ze weet veel van me, maar dit is gewoon gênant. Ik weet ook niet of ik het jou zou vertellen als je er niet bij geweest zou zijn.' Mompel ik. Hij stapt uit bed en opent zijn kast.
'Trek aan, je hebt kippenvel.' Hij loopt naar me toe en struikelt over zijn eigen voet. Ik sla mijn hand voor mijn mond om niet te gaan lachen. Hij staat op en kijkt me even aan.
'Gaat het?' Weet ik serieus te vragen. Hij knikt en komt naast me op het bed zitten. Ik trek de trui aan over het shirt dat ik aanheb. De deur gaat open en zijn moeder verschijnt in de deuropening.
'Ik hoorde iets vallen dus ik dacht ik kom even..- hey Jade, hoe lang ben jij hier al?'
'Vannacht, Caine haalde me op van een feestje.' Ze knikt.
'Maar wat was hetgeen dat ik hoorde?'
'Ik viel.' Antwoordt Caine. Zijn moeder grinnikt.
'Ik ga weer slapen.' We knikken beiden en ze sluit de deur. Caine kijkt me even aan.
'Toen ik die weddenschap aanging, had ik nooit gedacht dat het zo zou eindigen.'
'Ik ook niet.' Hij knikt het licht uit en duwt me in het matras. Hij drukt zijn lippen op die van mij en gaat achter me liggen waarna hij zijn armen me heen slaat. Ik sluit mijn ogen en val weer in slaap.
*
'Ze is mooi, Caine.'
'Weet ik. Ik vraag me nog steeds af of ze me leuk vindt.'
'Heb je haar nog niet gevraagd?'
'Ik durf niet, ik wil niet dat ze me afwijst.'
'En je wilt dat ze verliefd wordt op een andere jongen en jou vergeet? Pak gewoon die kans.' Caine zucht luid. Ik beweeg wat en voel zijn arm nog steeds om mijn lichaam. Voorzichtig open ik mijn ogen, proberend net wakker te lijken.
'Heb je nog goed geslapen na vannacht?' Vraagt Caine me. Ik knik. Ik wrijf in mijn ogen en zie zijn moeder aan het voeteneinde zitten. Ik kruip tegen hem aan en sluit mijn ogen weer. 'Heb je het nog steeds koud?' Ik knik. Caine legt zijn hand op mijn voorhoofd. 'Je voelt heet aan.'
'Ik ben heet.' Ik zie Caine met zijn ogen rollen. Ik druk een kusje op zijn buik en voel me misselijk worden. Zo snel mogelijk probeer ik naar zijn wc te komen, waar ik net op tijd ben. Mijn gehele maaginhoud komt eruit. Iemand pakt mijn haar vast en ik spoel de wc door.
'Hoe veel heb je gedronken gisteren?'
'Twee shotjes.' Mompel ik. 'Echt amper iets.'
'Wil je anders even een warme douche nemen?' Ik knik. Hij pakt twee handdoeken uit zijn kast en komt niet veel later aan met ondergoed. Als ik zie dat hij een bh gepakt heeft, voel ik mezelf blozen.
'Hoe weet je mijn maat?' Hij grijnst en loopt de badkamer uit. Ik sluit de deur en draai de douche aan. Ik trek mijn kleren uit en stap onder de douche. De druppels belanden op mijn huid en het geeft een rustgevend gevoel. Het misselijke gevoel verdwijnt een beetje. Ik kijk naar de shampoo's en zie alleen maar mannenshampoo staan. De badkamerdeur gaat open en ik verstijf. Er mag dan wel een gordijn voor de douche zitten, maar toch voelt het niet fijn.
'Jade, ik heb hier wat shampoo voor je.' Het is de stem van Caine die me weer laat ademen. Hij steekt zijn hand door het gordijn en ik pak de verschillende soorten shampoos aan.
'Dank je.' Ik hoor de deur weer gesloten worden. Alsof het geroepen was liep hij de badkamer binnen. Ik pak een shampoo en masseer het in mijn haar. Ik was het uit en stap de douche uit. Nadat ik een handdoek om mijn haar geslagen heb, droog ik mijn lichaam af en kleed ik me om. Wanneer ik de slaapkamer inloop zie ik Caine niet. Hij zal waarschijnlijk al naar beneden zijn gelopen. Mijn telefoon gaat over en ik pak het ding op.
[Alec] 11:17
Binnenkort zal je me weer zien, hopelijk zal je het leuk vinden. We zullen wat verder gaan dan dat we deden in de club en je zal genieten. Je zal genieten van mijn aanraking net zoals je dat deed gisteren. Ons geheimpje x
JE LEEST
Een dunne lijn
Romance"Een dunne lijn" Zij was stil. Hij was luidruchtig. Zij was onzeker. Hij was té zeker. Ze hadden één ding gemeen en dat was de haat die ze voor elkaar voelden. Wat ze alleen nog niet wisten was dat ze perfect zijn, samen. Want zeg nou eerlijk, tus...