45

5.4K 166 30
                                    

EEN DUNNE LIJN 
HOOFDSTUK 45

Jade Hamilton

'Caine, ik heb de pizza's gehaald.' Ik draai me om door de stem die ik hoor. In de deuropening verschijnt een schaduw en dan stapt ze binnen.

'Wat doet zij hier?' Ik draai me om naar Caine en hij kijkt me aan. 'Caine, geef antwoord!' Zeg ik luider dan ik zou willen. De jaloezie die in me raast is niet eens nodig, ik heb het tevens uitgemaakt met hem.

'Ze is gewoon een vriendin, doe niet zo hysterisch.' Ik trek mijn wenkbrauw op. 'Mogen jongens en meisjes geen vrienden zijn?'

'Ik weet niet wie je bent, maar als je wilt dat ik wegga dan kan ik wel-' probeert ze.

'Jesy, je blijft.'

'Oh, dus ze heet Jesy.'

'Nee, het is de kerstman.' Caine rolt met zijn ogen. 'Je hebt een keuze, Jade. Of je laat het gaan en we kijken met z'n drieën een film of je gaat naar huis. Als dit namelijk zo gaat gebeuren wil ik het niet proberen.'

'Ik ga en wil er niet bijzitten als een derde wiel. Al die fucking weken had ik gedacht dat je mij nog wilde, op de manier dat ik jou ook wil. Ik zie nu dat ik fout zit. Het spijt me dat ik je tijd verdeed.' Ik kijk hem nog even aan en loop vervolgens weg.

'Jade..' Hij pakt mijn pols en trekt me terug en zijn lippen raken de mijne in een soepele beweging. Mijn knieën worden wat zwakker en ik zoek steun bij hem. Hij houdt mijn heupen vast en langzaam haalt hij zijn lippen van de mijne af. Zijn voorhoofd rust tegen het mijne aan en hij kijkt me doordringend aan.

'Dus we gaan met z'n drieën de film kijken?' Vraagt Jesy opgewekt. Caine kijkt haar aan en knikt.

'Maar wie zegt da-'

'Ik.' Jesy glimlacht en ploft op zijn bed neer. Ze pakt een pizza punt en eet het gulzig op. 'Dus neem plaats, ik zoek wel een film die jullie leuk vinden. Geef me even, ik ben zo terug.'

'Sorry, dat ik net zo uitviel.'

'Het maakt niet uit hoor, jullie houden overduidelijk van elkaar. Ik zou hetzelfde reageren.'

'Hoe lang ken je Caine al?'

'Ik zit bij hem in de klas op het sportcollege. We zijn goede vrienden.' Ik knik en kijk de kamer rond door de ongemakkelijke stilte. 'Hij heeft me veel over je verteld. Hij vroeg me steeds hoe hij je weer terug kon krijgen. Het was echt zielig.' Ik grinnik. 'Maar je hoeft echt niet bang te zijn, Caine en ik blijven vrienden en zo blijft dat ook.' Ze pakt nog een stuk pizza. Ze duwt de doos een stukje naar me toe, waardoor ze aangeeft dat ik ook mag pakken. Ik pak er een punt uit en eet het op.

'Gevonden!' Caine komt de kamer glunderend binnen. Hij houdt de film omhoog. Jesy en ik kijken elkaar aan en schieten in de lach.

'Die film staat ook op Netflix.'

'Nu zie je tenminste dat ik moeite heb gedaan.' Zegt hij in een zeurende ondertoon. Ik glimlach.  Caine doet de film erin en komt vervolgens tussen ons in zitten. Hij drukt een kus op mijn wang en trekt mij dichter naar hem toe. Mijn handen beginnen wat klammer te worden en mijn hart klopt steeds iets sneller. Het voelt alsof ik weer een date met hem heb. Hij knijpt in mijn heup en ik bijt op mijn lip. Mijn hand glijdt over zijn bovenbeen. Hij brengt zijn gezicht naar mijn oor en bijt erin.

'Vanavond ben je van mij.' Fluistert hij zachtjes.

De film is binnen een kleine twee uur afgelopen. Caine en ik konden niet van elkaar afblijven en er is nu dus ook een grote bult in zijn broek gevormd. Jesy staat op en kijkt ons aan.

'Ik ga naar huis, ik zie jullie binnenkort wel. Het was leuk je eindelijk te ontmoeten, Jade.'

'Ik loop wel mee.'

'Caine, ik weet de deur te vinden.' Ze knipoogt en loopt weg. Caine duwt me meteen het matras in en drukt kusjes in mijn nek. Hij grijnst tegen mijn huid aan wanneer ik kippenvel krijg. Hij schuift mijn shirt een stukje omhoog, om zo mijn lichaam aan te raken. Zijn vingers zijn koud tegen mijn huid aan. Ik beweeg mijn heupen omhoog, wat meteen een kreun van Caine oplevert. Ik herhaal dit een aantal keer en maak zijn broek los. Vervolgens duw ik het van zijn benen en trekt hij het verder uit. Hij trekt mijn shirt uit en draait ons om. Hij trekt mijn broek uit en daarna trek ik zijn shirt uit. Ik wil kusjes in zijn nek drukken, maar hij duwt me omhoog.

'Weet je zeker dat je het wilt?' Ik knik en druk mijn lippen in zijn nek. Hij krijgt meteen kippenvel en ik glimlach. Zijn koude handen gaan naar mijn rug, waar ze de sluiting van mijn bh openmaken. Hij gooit het weg en laat zijn handen over mijn ontblote bovenlichaam glijden. Hij masseert ze zachtjes, waardoor ik mijn kreunen probeer tegen te houden. Hij draait ons weer om en streelt over mijn onderbroek. 'Doorweekt.' Grijnst hij. Langzaam duwt hij het omlaag, terwijl hij oogcontact met me houdt. Wanneer hij het uit heeft gedaan gooit hij het weg en drukt hij kusjes van mijn benen naar boven. Ik hap naar adem wanneer hij daar stopt. Hij hangt over me heen en pakt een condoom, die hij omdoet. Hij glijdt bij me naar binnen en een opgeluchte zucht verlaat mijn mond. Langzaam gaat hij steeds sneller en verlaten de kreunen onze lippen.

'Caine,' kreun ik zachtjes. Hij kijkt me aan en drukt een kus op mijn lippen.

'Je voelt zo goed.' Mijn benen beginnen te trillen en Caine's grijns wordt steeds groter. 'Laat het gaan.' Hij brengt zijn hand ook naar onder en een luide kreun verlaat mijn mond.

'Caine'

Voor ik het weet is mijn orgasme daar. Een aantal seconde later valt Caine naast me neer. 'Dat voelt zoveel beter dan jezelf a-'

'Wat?' Lach ik. 'Toen het uit was heb je-'

'Nee, heb ik niet.'

'Oh nee?'

'Elke dag, elke fucking dag. Zelfs een keer in de les. Ik dacht aan je en aan alles en toen gebeurde het. Ik heb wel gevraagd of ik naar de wc mocht.' Ik grinnik en leg mijn hoofd op zijn schouder. Hij gaat door mijn haar en ik zucht tevreden. Ik trek het deken wat verder over me heen en voel een rilling over mijn rug lopen. 'Kom, we gaan douchen.' Hij tilt me op en zet me onder de douchen die hij aanzet. Hij komt erbij staan en slaat zijn armen om me heen.

'Waarom heb je geen bericht gestuurd?'

'Ik dacht dat je tijd wilde en me niet meer wilde zien. Ik wilde je die tijd geven. Er is geen enkele dag geweest waar ik niet aan je dacht. Of je misschien een ander had of iets in die richting. Ik druk mijn lippen op de zijne. Hij tilt me op en zet me tegen de muur aan. Zijn lippen bewegen over die van mij heen.

'Ik heb honger.' Mompel ik.

'Maar ik heb je net zo goed gevu-'

'Niet alweer die grap.' Onderbreek ik hem. Hij grinnikt en zet me neer. We wassen ons snel waarna we naar beneden gaan. Caine heeft me zijn trui gegeven met ondergoed van zijn zus, dus alles is bedekt. Zijn moeder kijkt ons aan en er verschijnt een glimlach op haar gezicht.

'Heb je misschien nog wat eten over?' Vraagt Caine.

'Er zit nog wat in de pan.'

'Mag ik ook wat pakken..?' Vraag ik haar.

'Natuurlijk, ik nam al aan dat je nog niet gegeten had. Ik heb wat extra gemaakt.' Ik loop naar haar toe en sla mijn armen om haar heen. Ongebruikelijk, maar toch wil ik het doen. Ze knuffelt me terug.

'Dank u wel, voor alles.'

'Graag gedaan.' Ze duwt me naar Caine toe en knipoogt.

Een dunne lijnWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu