Gözlerimde ki yaşa engel olamazken ayağa kalkmaya yeltendim.
O mektubu okumalıydım, bunu yapmam lazımdı.
''Abla gitmemiz gerekiyor, gerçekten gitmemiz gerekiyor. Her şeyi hatırlıyorum artık abla.
Lütfen bana inanman lazım...'' Aklımdan geçen tüm cümleleri, kelimeleri söylemiştim. Neredeyse yarım saat boyunca dil dökmüştüm ve sonunda ablam kabul etmişti. Mektubun ardında tüm gerçeklerin yattığını hissedebiliyordum. Durmak bilmeyen gözyaşlarıma aldırmadan yürümeye devam ettim. Kalbimin yanık kokusunu en derinden hissedebiliyordum. Ben acıyı içimde hissedebiliyordum. Korku artık tüm bedenimi sarmış ve tüm somutluğu ile karşımda dimdik durup benimle alay ediyordu. Fakat onlara açıklayacaktım. Bayım, biliyorum sizi bugün gördüm. Sizi yalnızca bugün değil sizi her zaman gördüm. O zaman nasıl aşkı tüm gerçekliğiyle hissedebilirdim ki?Kısa bir müddet sonra eve geldik. Dolabın arkasına koyduğum mektubu aldım ve büyük bir hızla okumaya başladım.
Ölmüş olamazsın Çınar... Ben seni görmeden, sen beni görmeden ölemezsin....17 haziran 1988
Sakar aksum,
''Seninle tanışalı yalnızca bir yıl oldu ama sana öylesine bağlandım ki, bunu bildiğini biliyorum. Sana söylemem gereken bir takım şeyler var. Okuduğunda asla ve asla bana kızma. Sen benim için her şeyden önemliydin. Her gün görebilmek için can attığım biriydin sen. Canın yandığında benim canım senden bin kat fazla yanıyordu. Şuan çocuğum evet ama çocuklar da aşık olabilir... olamaz mı? Eğer bu mektubu okuyorsan demek ki ben 12 yıl sonra ki anlaşmaya gelemedim.. Bunu sana yazma sebebim asla beni unutmaman, ve ben seni asla unutmadım, unutamam ki... Neden bu mektubu yazdığımı açıklamaya geldi sıra. Kanserle mücadele ediyorum. Kendimi bildim bileli.. Doktorlar her an ölebileceğimi söylüyor, belki bir yıl belki 10 yıl daha yaşarmışım. Ama inan ben istemezdim böyle olsun. Yaşamak için çok fazla çabaladım fakat seni görebilecek miyim, 12 yıl yaşamaya devam edecek miyim bilmiyorum. Ama umarım ki, 12 yıl sonunda seni görebilirim, canlı olarak. Sana kocaman sarılabilirim. Yaşamam dileğiyle.. Beni unutma Aksu olur mu? Çünkü ben seni asla ve asla unutmayacağım. Seni seviyorum, ve bu asla değişmeyecek seni her zaman seveceğim, zamanın ve yerin bir önemi yok. Kendine iyi bak,hoşcakal...''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ölü ruhlar müzesi
ContoWattys 2018 longlist' "Her şey hiç tanımadığı ona yazı yazan bir adamı takip etmesiyle başladı. Çok eskiden tuttuğu bir sözün buralara kadar geleceğini bilmiyordu. Gerçeklikle savaştığını ve evrenin ona küçük bir oyun sergilediğini de henüz bilm...