Fattah sedang leka tengok cerita How To Get Away With Murder tu, cerita ni best tapi banyak sangat konflik putar belit yang memerlukan kefahaman yang sangat tinggi bila menontonnya. Fattah tengok pun sebab dia minat watak Connor lakonan Jack Fahalee tu. Muka pelakon itu memang taste Fattahlah.
Fattah melihat jam di dinding, Ish... dah nak pukul 11, si mat salleh ni x balik2 lagi. Mungkin banyak kerja kot. X pun dating dengan si sado tu kot. Aish... besokkan cuti pergilah dating esok. Kalau boleh setiap hari nak pergi dating, bapak ar... ni memang couple of the year ni. 24/7 berkepit jer..kenapelah diorang ni x kawin jer terus.. senang sikit.
Fattah tertanya-tanya sampai sekarang, siapa top siapa bottom. Eh diorang mana pernah seks tapi kalau diorang buat pun rasenyer Adam tu yang bottom, yelah masa Adam dengan Fattah pun, Adam yang bottom. Tengok dari rupa Adam yang putih tu, dengan badannya yang x berapa nak sado tu rasenyer memang Adam kot kena lanyak. But kalau Amzar yang nak bottom it would be nicelah kot. Eh aku ni berangankan orang lain ni kenapa. Ni aku ni yang patut risau sebab masalah yang aku sendiri timbulkan pun x settle2 lagi. Whatapp dari Sein masuk, aish mat jambu ni rupanya.
Sein Jambu: Hai U, besok jangan lupa date kita.
Fattah: Ok...
Sein Jambu: I tunggu dekat rumah I... nite U..
Fattah: Ok..Itu jelah kot, nak whatapp banyak2 pun membazir, besok kan jumpa. Fattah masih buntu, patutkah dia bagi peluang dekat Sein. Sein baik cuma mungkin terlalu jaga penampilannya yelah model, x macam Izham, simple jer penampilan. Ermmm Izhamkan straight memang macam tulah penampilannyer. Aish.. Izham apa yang kau cuba lakukan, apa yang nak kau tunjukkan sebenanrnyer.
Fattah masih keliru dengan tindakan Izham yang mungkin tuk cemburukan Fattah masa kat restoren semalam. Dia faham dengan tindakan bodoh tu, tindakan nak tarik perhatian, tetapi kenapa Izham buat begitu. Motif???.. lama juga rindunya itu ditahankan. Tetapi dia gembira bila dapat jumpa Izham, awalnya dia takut, yelah kot2 mereka berjumpa ni, nanti Izham salahkan Fattah pula kenapa makan dekat sini walaupun dah terang lagi bersuluh salah Izham sebab dia yang sampai kemudian. Tapi Fattah juga yang jadi mangsa keadaan. Tu yang seboleh-bolehnya Fattah mengelak dari jumpa Izham.
Kadang-kadang Izham tunggu Nabila bawah lobi pejabatnya time lunch. Fattah memang peka dengan keberadaan Izham, lagi2 Nabila dah kerja dengan dia, lagi dia berhati2 takut tersilap langkah terjumpa mamat panas baran ni, habis teruk disemburnya, tuduh Fattah ni stalkerlah, ikut dialah. Walhal benda ni x dirancang pun.
X sangka 2 minggu Fattah tidak berjumpa Izham tup tup, Izham muncul depan dia, dengan buat2 romantik pula depan matanya. Awalnya Fattah sakit hati jugak tetapi bila lama2 diperhatikan, rasa benda tu dibuat-buat oleh Izham. Xkan Izham ada perasaan dekat Fattah. X mungkin. Tapi boleh jadi jugak sebab lelaki2 yang sebelum ni yang jadi hamba sex Fattah, mereka akan datang lagi cari Fattah, rayu dekat Fattah supaya perlakukan mereka sebegitu lagi. X mungkin Izham ni...tapi itu semua nafsu bukan cinta.
Fattah menekup mukanya, apa aku dah buat. Janganlah Izham jadi macam aku, kesian Nabila. Aku xnak disebabkan aku, hubungan mereka hancur. Bodohlah kau Fattah. Lain kali ada otak tu fikir, ikutkan sangat nafsu tu. Izham kau kena kuat, jangan layankan sangat perasaan bodoh tu. Aku xnak disebabkan perbuatan aku, kau beralih arah.
********************
Sein masih duduk melihat skrin ensetnya itu, macam ni jer ker dia reply. Bapak pendek sial. Kenapa Fattah ni. Sein masih teringatkan kejadian semalam. Izham... siapa kau.
Kawan Sein: Wei bro, jomlah dance...
Sein: Xde moodlah, kau pergilah.
Kawan Sein: Come onlah...apsal ni
Sein: Aku x tahulah pakwe aku ni, macam nak xnak jer layan aku. Rimas pulak aku.
Kawan Sein: Dahlah xyah fikir sangat benda tu, dah die sendiri cakap nak open relationship, kau ikut jelah. Wei, Sein malam ni jomlah buat 3some dengan aku, aku jumper awek baik punyer. Sambil tu, aku boleh fuck kau.
Sein: Kau memang siallah... kau tahu kan aku x penah romen. Aku tetap dengan prinsip aku, aku akan bagi segalanya dekat orang yang sesuai. Bukan kau, pancut sana sini.
Kawan Sein: Come onlah, sampai bila kau dengan prinsip kau ni. Ker kau tunggu pakwe kau masuk line baru kau serah.
Sein: Rasanyer bukan die kot... sebab aku rasa die just nak fill it up his desire jer.
Kawan Sein: So kalau bukan die, siapa... eh... kejap.. Luke ker.. tapi kau dengan dia kan..
Sein: Aku tahu aku dah lama x jumpa dia sebab keegoan aku. Tapi aku yakin takdir menentukan segalanya. Aku yakin aku dengan Luke akan jumpa.
Kawan Sein: Yer2 bro..as u wish. Tapi kalau pakwe kau tu nak kau... kau nak bagi ker...
Sein: Entahlah.. tengoklah macam mana.
YOU ARE READING
Demi Mencintaimu - ReReleased
RomanceCinta diantara 2 lelaki yang berbeza level..hati mereka keliru untuk memilih jalan yang mana cinta yang ikhlas atau permainan nafsu..Mereka menidakkan cinta itu dan biar berlalu pergi..Tetapi lama kelamaan mereka sedar cinta itu adalah pilihan yang...