Adam membuka matanya, oh dah pagi dah. Dia menoleh kearah Amzar yang sedang lena. Pergh.. kau tengok muka heaven dia, boleh tidur lagi mamat ni, dah sedap rogol orang tadi malam, xreti nak bangun ker kaptain ni. Adam menyentuh-nyentuh lembut dada Amzar. Aku harap kekal lamalah hubungan ni. Oh yer... Fattah, aku lupe pasal dia. Ntah hidup ke x budak tu.. aish.. ari ni cuti tapi terpaksa masuk pukul 12 tengahri sebab kena uruskan rekod2 pesakit kecemasan.
Adam perlahan-lahan turun ke katil xnak Amzar sedar. Dia melihat pakaiannya dan pakaian Amzar bercampur aduk bersepah diatas lantai. Aish, ni mana satu aku punyer baju ni. Ah lantak pakai jelah mana nampak, dah pukul 9 dah ni, nak kena balik rumah dulu, nak mandi lagi kan..hehe. Apabila kaki Adam hampir melangkah keluar bilik Amzar, tangannya ditarik kemas oleh Amzar. Eh bila masa pulak dia bangun ni. Tadi ok jer lena. Aduh... Zar nak cepat ni.
Amzar: Sayang nak pergi mana.
Adam: Nak kena balik rumah, sebab pukul 12 saya dah kena masuk shift.
Amzar: La... sayang, bukan ker cuti ari ni.
Adam: Xjadi sebab kena bertugas shift kecemasan. Sorry yer.
Amzar: Baru nak pi date.
Adam: Sorrylah sayang (terus mencium bibir Amzar) lain kali yer.
Amzar: Xpelah biar kapten awak ni temankan pakwe dia bekerja hari ni.
Adam: Series ker ni..
Amzar: Saya serieslah ni sayang, lagipun saya kena jaga Izhamkan.
Adam: Oh ok.. tapi..
Amzar: Tapi apa sayang (memeluk erat Adam walaupun masa itu Amzar dalam keadaan bogel)
Adam: Er....
Amzar: Pasal Fattah ker..Adam hanya mengangguk, dia memandang kearah wajah Amzar untuk mencari kepastian. Masih risau hati Adam terhadap kepercayaan Amzar kepada Fattah.
Amzar: Dam.. nak x nak aku kena jumpa dia, aku nak penjelasan dari dia sendiri. Tapi jangan risau yer sayang, Zar pegang janji Zar. Zar dah dapat sayang itu pun sudah cukup bagi Zar. As long as I got U. Jangan risau yer sayang. Percaya dekat Zar macam mana kapten awak ni percaya dekat buah hatinya ni.
Adam hanya tersenyum, dipeluk dengan erat badan Amzar.
Amzar: Sayang.........
Adam: Yer..Amzar membuka semula butang baju Adam satu persatu, tangan Adam menahan Amzar dari terus membuka bajunya. Tetapi Amzar hanya mengeyitkan matanya menandakan yang dia xkan berhenti. Amzar mula membuat muka comelnya.
Adam: Zar.. x sempatlah.....
Amzar: Ala.. sekejap jer..(mula mencium leher Adam)
Adam: (cube menepis ciuman Amzar) Nope.. x sempat...
Amzar: Sempat.....
Adam: X.... nak kena balik lagi mandi..
Amzar: La.. mandi dekat sini jelah... kita mandi sama2. Sayakan husband awak.
Adam: What the fuck siak...Adam mengeluh kecil. Adam ditolak oleh Amzar keatas katil. Sebahagian butang baju Adam yang belum dibuka, dibuka kasar oleh Amzar sehingga butang baju itu tercampak kebawah katil. Adam hanya ketawa. Seluar yang dipakai oleh Adam telah dilonggarkan dengan Amzar. Amzar pelik.
Amzar: Eh ni boxer sayalah awak..
Adam: Yer ker... haha... xpelah at least saye bawak cebisan awak ke hospital..
Amzar: Ooooo cebisan yer. Sini kapten Amerika nak bagi sesuatu dalam badan husband kesayangan dia ni.
Adam: Sesuatu ape ni.. haha
Amzar: Benih sayalah macam semalam. Orang cakap pagi2 ni aura dia best sikit.*****************************************
Fattah sedar dari pengsannya, dia perasan yang dia sudah berada diatas katil. Fattah melihat nurse menepuk-nepuk bantal, sangkaan Fattah mungkin nurse tu nak hilangkan habok yang ada pada bantal kot.Fattah: Aaaaa... nurse...
Nurse: Yer Encik.
Fattah: Macam mana saya boleh ade dekat sini.
Nurse: Oh semalam doktor Adam bawak encik masuk dalam wad ni, sebab encik pengsan.
Fattah: Oh yer ker. Apa jadi yer.
Nurse: Oh yang tu saya x tahu, sebb saya shift pagi. Ini pun nurse yang shift malam beritahu yang doktor Adam yang bawak encik.
Fattah: Okok.
Nurse: Ade apa2 lagi encik.
Fattah: Xde.
Nurse: Saya pergi dulu yer encik, ubat dan sarapan saya dah tinggalkan atas laci, encik ambil sahaja.
YOU ARE READING
Demi Mencintaimu - ReReleased
RomanceCinta diantara 2 lelaki yang berbeza level..hati mereka keliru untuk memilih jalan yang mana cinta yang ikhlas atau permainan nafsu..Mereka menidakkan cinta itu dan biar berlalu pergi..Tetapi lama kelamaan mereka sedar cinta itu adalah pilihan yang...