Iskandar melihat bentuk tubuh Amzar, quite besarlah badan dia. Hensem pun yer..baik, ramah. Patut ker aku tackle dia. Tapi budak2 gym cakap dia dah ada BF. Alah baru BF. Lagipun dalam dunia gay ni, cinta bukan 1 perkara yang patut diutamakan, it's all about sex. Aku try cari jalan nak tackle mamat sado ni.
Amzar: Is..
Iskandar: Yer..
Amzar: Kenapa pandang aku macam tu..
Iskandar: Boss hensem, saya pandanglah.
Amzar: Eh..kau ni..
Iskandar: Yup..gay but more to bisexual. I guees.
Amzar: Oh k..so minat perempuan jugaklah.
Iskandar: More to guys but iam hookup person so ganti2.
Amzar: Oh..so the reason why u asked me for lunch is, u want to flirt with me.
Iskandar: Kind of..
Amzar: Look Is..im not a hookup person, and I already have a boyfriend.
Iskandar: I know..but we still can be friend right.
Amzar: Xkot..sebb biasenyer macam tulah taktik orang2 mcm kau, first wanted to be friend then it getting more than just a friends.
Iskandar: Come onlah boss. Saya berminat nak kawan dgn boss. Just buddy that can hangout when boring, watching football, share problem in gay stuff something like that. But, I promise to never cross the line.Amzar berfikir sejenak. Nak terima ker xnak. Lagipun dekat Negeri Sembilan ni dia memang xde kawan lagi. So agak boringlah duduk sini sorang2. At least dapat kawan pun ok gak. Xpe kawan jer, so xyah risau sangat.
Amzar: Ok..aku setuju. Kita kawan
Iskandar: Seriously. Thanks.
Amzar: But..when it comes to work, act like a professional one ok. I don't want people to think anything about us. Dan aku xnak diorng dekat gym tu ragu2 pasal kita. Act like nothing happen ok.
Iskandar: As u wish. So kita kat luar kan ni. Lepas kerja jom tengok wayang.
Amzar: What..
Iskandar: I already buy 2 ticket for this night movie.
Amzar: So u actually plan it right.
Iskandar: Kind of....please boss...(buat muka merayu)
Amzar: Oklah...kalau macam tu aku amik kau, kau duduk mne?.
Iskandar: Yes!!! nanti saya whatapp alamat sye.
Amzar: Kalau dekat luar ni, aku kene panggil kau abang Iskandar ker acane..hahahaha
Iskandar: Xpayah nak poyo sngt, nak pnggil abang2 ni. Is jer dah ok. Tua setahun jer pun.Mereka berdua tergelak. Iskandar akan aku rahsiakan dari pengetahuan Adam, kalau x..konferm dia tanya macam2. Kawan jer pun.
Fattah membawa sup ketam ke bilik Izham, excited giler Fattah sebab dapat masakkan untuk Izham. Dapat juga Izham merasa masakan Fattah, selama ni pun Fattah memang suka masak, yelah sebelum dia duduk dengan Adam, diakan duduk sorang2. Aroma sup ketam tu betul2 menangkap deria hidung Izham. Sedapnya bau...ni bau ketam. Series ar..aku dah lama xmakan ketam ni. Yesss!!! dapat jugak rasa ketam. Eh kejap..Amzar mana ada, so spe yang masak ketam. Fuck..aku lupa si gay tu masih ade dekat sini. Damnlah, apsallah kau masak ketam.
Fattah mengambil meja kecil yang dibelinya tadi untuk memudahkan Izham mengambil makanan, tak perlulah Izham memusingkan badannya untuk capai makanan atau minuman yang berada dilaci sebelah katilnya. Sup ketam dan teh wangi diletakkan diatas meja. Teh wangi ni pun boleh tahan mahal dan exclusive, sanggup Fattah beli semua ni untuk bagi yang terbaik demi Izham.
Nasib baiklah Kak Amizah call menanyakan kesihatan Izham, sempat juga Kak Amizah cakap minuman favourite Izham, teh yang wangi2. So bile dia tahu jer terus dia keluar sebentar pergi beli meja dan beli teh wangi dekat kedai cina tu. Itulah satu2nya kedai yang jual teh2 herba dekat KL ni yang halal diminum dan harganyer jangan sebutlah mahal giler tahap kritikal. Sebungkus teh yang dalamnyer cuma 5 uncang jer dah dekat RM300. Xpe demi Izham, aku sanggup. Lepas ni nak kene pergi Cameron Highlands amik teh asli terus, x pun travel 1 dunia. Izham menelan air liurnya, sedapnya...fuck kau Fattah, series kau memang fuck.
Fattah: Nah makanlah...aku tahu kau suka ketam dengan teh wangi. Aku buatkan special tuk kau. Lepas makan semua ni, telan ubat k. oh kejap.
Fattah meletakkan lap tangan teddy bear bersebelahan dulang kecil itu, ok settel. Izham pulak tersenyum dengan perlakuan Fattah tu dan berbunga pulak hatinya melihat grafik teddy bear tu..comel siakk...eh apa aku fikir ni..Izham no..kenapa kau tersenyum. Pukimak betullah. Izham memejamkan matanya sebentar dan buka matanya memandang kearah Fattah. Fattah hanya tersenyum. Kau senyum2 ingat kau dah menang ker. X....aku xkan menyerah kalah.
YOU ARE READING
Demi Mencintaimu - ReReleased
RomanceCinta diantara 2 lelaki yang berbeza level..hati mereka keliru untuk memilih jalan yang mana cinta yang ikhlas atau permainan nafsu..Mereka menidakkan cinta itu dan biar berlalu pergi..Tetapi lama kelamaan mereka sedar cinta itu adalah pilihan yang...