Mereka sampai ditempat yang telah dimentionkan oleh panggilan misteri itu. Keadaan agak gelap menyukarkan mereka untuk melihat keadaan sekeliling itu. Izham dan Adam terus mencari-cari2 kelibat Amzar. Fattah pula pergi ke sekitar tapak pembinaan rumah yang masih belum siap itu. Mana ni..serata tempat mereka mencari tetapi tetap kelibat Amzar tidak dijumpai. Ntah2 itu hanya perangkap x.
Izham: Fattah jumpa x.
Fattah: Aku tengah cari.
Adam: Mana Amzar ni..Ketiga-tiga mereka memanggil-manggil nama Amzar dengan kuat. Tetapi masih tiada sebarang bunyi atau sahutan. Jauh disuatu sudut seorang lelaki masih lagi terikat di kerusi yang telah diletakkan disalah sebuah rumah yang masih belum siap. Mulutnya dilekatkan dengan plaster menyukarkan lelaki itu untuk menjawab sahutan namanya itu. Dia sukar untuk bergerak. Amzar risau kalau2 Izham dan Adam mendekatinya, sebab pembunuh itu berada berdekatan dengan tempat dia diikat. Macam mana kalau pembunuh itu menembak Adam atau Izham. Aku kena beritahu mereka jangan dekat. Tapi macam mana.
Mereka bertiga menjadi bingung, setiap langkah harus berjaga-jaga takut ini semua satu perangkap. Tiba2 mereka terdengar bunyi sesuatu jatuh. Mereka memandang muka masing2, terus ketiga-tiga mereka pergi kearah bunyi itu. Sedang mereka berlari kearah bunyi itu. Dari jauh lagi Adam sudah dapat melihat Amzar diikat dikerusi. Terus Adam menjerit nama Amzar. Adam.....jangan dekat...dan masa itu jugalah 1 tembakan dilepaskan.
Maafkan aku Adam..aku x sempurna buatmu.
Jangan kau pergi meninggalkankuMinta maaf dariku Amzar andai terlepas kata2 itu
Izham..jangan berani sangat Iz..aku ada untuk lindungi kau
Tak Fattah...aku yakin aku boleh
@@@@@@@@@@@@@@@@@So ape akan jadi..siapa yang kene tembak hehehehe...terima kasih...like yer..part 2 akan disambung ari ni jugak..sje nak buat suspen..ntah smpai ke x suspensyer pde pembaca..but btw tq k..
From the dude that makes this story😈
YOU ARE READING
Demi Mencintaimu - ReReleased
RomanceCinta diantara 2 lelaki yang berbeza level..hati mereka keliru untuk memilih jalan yang mana cinta yang ikhlas atau permainan nafsu..Mereka menidakkan cinta itu dan biar berlalu pergi..Tetapi lama kelamaan mereka sedar cinta itu adalah pilihan yang...