Куон Натали - Дяволът с Ангелско лице

1.1K 73 2
                                    

Куон Че Джи е по-голям от мен с около 20 години и знам, че е бил женен веднъж, развел се е и има дете, но дали момиче или момче, не знам. Той или тя е на 21 години. Не съм го разпитвал за детето му, защото ми е неудобно, а и едва ли на него му се говори точно за това.

Че Джи подписа договора и ми го върна, а през това време се чу пречупващият звук от разтварянето на ресните. Вдигнах глава и погледнах човека, който току-що реши да ни наруши спокойствието и останах напълно изумен.

- Натали? Нали ти казах да не идваш при мен! – Че Джи се скара на момичето, което носеше две чаши с уиски

- Съжалявам татко, но исках да те видя поне за малко – каза Натали и остави чашите с алкохол на масата

Значи това е детето на Куон Че Джи?! Това въплъщение на красотата, крехкостта и миловидността?! Трябваше да разпитам шибания Куон за детето му! Косите ѝ са като абанос, толкова е гъста, дълга и черна. Устните ѝ са естествено червени като ягода и плътни, а очите ѝ са като на сърна – тъмни, но пълни с доброта и жизненост.

- Приятел, това ли е дъщеря ти? – попитах Че Джи с мила усмивка

- Да – той кимна положително – ще ви оставя за секунда – каза и се изправи – Юнги, внимавай какви ги вършиш с дъщеря ми, за да не те обезглавя, ясно?

- Напълно сър! – козирувах му и тогава той напусна сепарето

- Натали. Куон Натали – момичето си подаде ръката

- Мин Юнги – хванах нежната ѝ ръка и доближих устните си до меката ѝ кожа

- Няма нужда от това – каза Натали и седна до мен на диванчето. Взе чашата на баща си и изпи цялото съдържание на екс

- Уоу! – възкликнах, а тя ме погледна въпросително

- Какво? – сви рамене и остави чашата на масата

- Не изглеждаш като такова момиче – засмях се

- Външният вид лъже – каза спокойно и се приближи към лицето ми – не всички, които изглеждат миловидни наистина са такива – усмихна се

- Виждам – също се усмихвам

Отблизо е дори още по-красива! Дори и не предполагах, че зад тази крехка и невинна обвивка може да се крие толкова лошо момиче. Не е за вярване колко е близо до мен, а дори не потрепва от страх или поне гласа ѝ да трепне! Не! Тя изобщо знае ли кой съм аз?!

Тъкмо, когато мислех да ѝ покажа кой съм, баща ѝ се върна в сепарето и тя бързо се изправи и усмихна мило на Че Джи. Не е за вярване колко е подла и лоша. Толкова много ме привлича!

Усмихнах се на Че Джи и също се изправих, нямах намерението да загубя цялата си вечер в това да вися при него или изобщо да се мотая. Чака ме прекалено много работа, за да я отлагам.

462 words

I Am A Monster /BTS M. Yoongi Bulgarian fanfiction/ Where stories live. Discover now