*Гледна точка на неутрален разказвач*
Натали бе все още в безсъзнание, завързана с дебело въже, за една бетонна колона, в изоставената фабрика за рибни пръчици, към краят на града. Похитителят на момичето седеше удобно на един дървен стол и я наблюдаваше, докато тя не разбираше ставащото около нея.
Похитителят бе жена и не коя да е жена, а съпругата на Джун Дже. Тя знаеше за отвличането му и за нещастие на Юнги, го познаваше много добре.
- Нека някой да я събуди и после ми наберете Мин Юнги - нареди жената на един мъж, който стоеше зад нея
- Както кажете. - каза той с равен глас и се поклони леко
Докато мъжът събуждаше Натали, друг човек набра номерът на Юнги и после даде телефона на властната жена в този обсег на изоставената сграда. Ха Ри (съпругата на Джун Дже) взе телефона и го доближи до ухото си, а не след дълго линията се освободи.
~ Разговор ~
- Ало? - чу се от другата страна на линията
- Мин Юнги! - възкликна Ха Ри и лепна огромна усмивка на лицето си - как си? Как вървят убийствата, присвояването на пари и власт... Както и отвличанията? - натърти на всяка буква от последният си въпрос тя
- Хаха - засмя се сърдечно Юнги - какво искаш, Ха Ри? Пари? Власт? И двамата знаем, че си много по-алчна от мен, мила - отново лек, но сърдечен смях излезе от устните на Юнги - казвай какво искаш, защото имам работа за вършене!
- Знам, че си взел Джун Дже - рече Ха Ри и подла усмивка се настани на пухкавите ѝ розови устни - няма да повярваш аз кого си хванах - жената се засмя и огласи цялото помещение
- Подла кучка... - изруга Юнги и въздъхна
- Ела при изоставената фабрика за рибни пръчици, към края на Сеул. Води Джун Дже, Мин Джей и куфарче с 10 милиона или жена ти ще стане огън момиче - изкикоти се Ха Ри - Очаквам те с нетърпение, но бъди сам, без полиция.
~ Край на разговор ~
След като Юнги получи подобно обаждане яростта в него започна да нараства драстично, виждаше се, че скоро ще достигне критични стойности и беше просто въпрос на време Чудовището да избухне.
YOU ARE READING
I Am A Monster /BTS M. Yoongi Bulgarian fanfiction/
FanfictionМин Юнги е един много влиятелен, но самотен човек. Една среща с негов съдружник и появата на красивата Натали ще преобърне всичко у Юнги. /Моля, когато решите да четете фенфикшъна от начало до край - гласувайте за всяка една глава, защото във всяка...