Излязох пред входната врата и зачаках Техьонг да се появи от някъде. Не беше студено, няма как да е студено през лятото, но не мога да чакам много дълго, не съм по тази част.
Както ми каза татко, взех най-хубавата рокля в най-скъпия бутик, не обичам високи обувки или да труфя лицето си с грим, но се налагаше да съм нагвацана като циркова маймуна.
След около 10 минути, една бяла кола спря точно пред мен. Вратата на автомобила се отвори и от там излезе той. Ким Техьонг.
- Изглеждаш зашеметяващо! - отбеляза с мила усмивка на лицето си
- Благодаря - сведох поглед - и ти изглеждаш супер!
- Надявам се, че баща ти няма нищо против да дойдеш с мен на бала - Техьонг се приближи до мен и усетих топлия му дъх да се удря в лицето ми
- Не, не. Няма защо да е против - усещах затопляне в областта на носа и бузите. Изчервила съм се
- Добре тогава - той се отдръпна от мен и отвори вратата на колата - заповядай - направи ми знак да се качвам в колата
*Гледна точка на Юнги*
Всичко беше готово, гостите дойдоха преди час и празненството започна. Нека всъщност обясня за какво е този бал/празненство.
Като начало, ще си избера няколко момичета, за да пренасят стока зад граница. Ще накарам пияния Че Джи да подпише документи, които ще прехвърлят цялото му богатство на моя милост и накрая, но не на последно място - ще отвлека Натали. Има нещо сбъркано в това момиче, прекалено е нормална, затова смятам да разбера какво се върти в главицата ѝ.
- Надявам се, че всичко е подготвено - казах на Джин, макар той да не одобрява какво смятам да направя, ми помага
- Все още смятам, че това е грешно, но да, всичко е готово и очаква действия - каза смирени моят приятел
- Чакаме последната точка от плана да се появи - погледнах часовника на ръката си - баща ѝ е тук, тя къде е? - измърморих под носа си
- Не се напрягай, ето я - Джин посочи входната врата на балната зала
Влезе като кралица. Високо вдигната глава, плавна походка и усмивка, която показваше, че е много по-добра, от когото и да било в тази зала. Направо останах с отворена уста.
Разтърсих леко глава и тръгнах към нея, но след третата крачка видях, че тя не беше сама. Техьонг беше с нея. Техьонг е един от главните ми съдружници, знаем се от самото начало, но той нали не беше тук?
- Юнги! Радвам се да те видя! - чух въодушевен глас да казва, отново разтърсих глава и видях, че това е Техьонг, хванал Натали под ръка
Това ще излезе огромна пречка, но какво изобщо имат те? Връзка или просто приятелство? Защо сърцето ми пропусна удар щом той хвана ръката ѝ?
449 words
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Monster /BTS M. Yoongi Bulgarian fanfiction/
Hayran KurguМин Юнги е един много влиятелен, но самотен човек. Една среща с негов съдружник и появата на красивата Натали ще преобърне всичко у Юнги. /Моля, когато решите да четете фенфикшъна от начало до край - гласувайте за всяка една глава, защото във всяка...