*Гледна на Натали*
Изминаха 2 месеца, а все още не е открита причината за избухването на летището. С Юнги прекарахме меденият си месец почти в болницата, а след това вкъщи, горкият не можеше да мръдне, но от друга страна вече е във вихъра си.
- Господи, да! - изкрещях от удоволствие , а Юнги продължаваше да се забива в мен без капка милост
- Котето ще пие мляко или не? - попита задъхано той и забави леко темпото
Поклатих отрицателно глава и той направи последни два здрави тласъка, след това за части от секундата усетих как сокът му ме запълва. Поех си жадна глътка въздух и свалих кракът си от рамото му. Иска ми се поне един път да ме люби, а не просто да ме чука колкото да не го боли там.
Изправих се от леглото и започнах да събирам дрехите от земята. Бях буквално вир вода. Толкова пот никога през жалкият ми живот не е излизала от това тяло. Обрах дрехите и облякох своите, а след това сгънах тези на Юнги и ги оставих на леглото.
- Ще си взема душ и ще дойда да оправя леглото - поклоних му се леко
- Защо не дойдеш да дремнем? Искам да те нагушкам - той се усмихна, изпъна ръка и потупа мястото до себе си
- Имам работа. Трябва да се обадя на комисар Марк Туан, за да видя как върви разследването покрай летището - рекох набързо и излязох от стаята
Той или не разбира какво ми обеща, или е забравил. Въздъхнах и поех към банята, имам нужда от един хубав душ, а после ме очаква среща с Марк. Знам кой е извършителят, но нямам нужните доказателства, все пак разследват това нещо от 2 месеца!
*Гледна точка на Юнги*
Отново сгафих някъде, убеден съм в това! Излегнах се по корем и почесах мократа си глава, имам нужда от душ... Ама Натали какво иска?! Деца, нали?! Е, нали уж опитваме, давам всичко от себе си, дори вече започнах да я питам дали иска в нея или в устата ѝ. В това няма смисъл. Трябва да се извиня, така като се замислих аз съм виновен.
Станах от леглото и навлякох боксерките си, приятелчето ми е решено да си поиграе още, но аз пък съм решен да се извиня, да си взема душ и да поспя, защото тотално се изморих, вече не мога както преди. Влязох в банята и първото нещо, което зърнаха очите ми бе голото тяло на Натали. Гледах я, не защото просто беше гола, а защото беше красива така. Усмихнах се и застанах зад нея, прегърнах я и я бутнах, за да влезем в душ кабината.
YOU ARE READING
I Am A Monster /BTS M. Yoongi Bulgarian fanfiction/
FanfictionМин Юнги е един много влиятелен, но самотен човек. Една среща с негов съдружник и появата на красивата Натали ще преобърне всичко у Юнги. /Моля, когато решите да четете фенфикшъна от начало до край - гласувайте за всяка една глава, защото във всяка...