*Гледа точка на неутрален разказвач*
Изминаха 5 дни от залавянето на Кендал и Роуз, вече бяха отведени в Корея за осъществяване на съдебен процес, а след това вероятно щяха да ги затворят в щатски затвор, макар престъплението да е извършено в Южна Корея.
Натали не се чувстваше особено добре, все ѝ се гадеше или пък все беше гладна. Имаше припадъци, боляха я краката и покрай всичката разправия с Кендал не е забелязвала датите в календара.
В момента Кендал, Роуз, Юнги и Джимин бяха в съдебната палата на Република Южна Корея. Имаше огромна трибуна, както и две по-малки. Натали и адвокат Джунг Хосеок бяха от едната страна, а срещу тях стояха Кендал, Роуз и адвокат Джаксън Хендерсен, който за американец знаеше перфектно корейски.
- Според показанията на жертвата, на 29-ти май тази година, на летище Сеул е бил поставен ръчно изработен експлозив от Кендал Бейкър, с помощник Ким Роуз, с цел убийство над Мин Юнги и Мин Натали. - каза високо и ясно съдията - бих желал да чуя версията на заподозрените
- Стани - Хендерсен бутна леко Кендал
Кендал се изправи, а след него се изправиха както Роуз, така и Джаксън Хендерсен. Никой не знаеше какъв психопат може да е Бейкър или какво двуличница може да е Роуз, но рано или късно всичко се преебава и се разкрива на бял свят.
- Нямам какво да кажа. Всичко, което ви е разказала г-жа Мин е напълно вярно. - рече бавно Кендал и погледна право в очите на Натали, а Юнги го наблюдаваше от така наречената "публика"
- Наказанието за подобно престъпление е 12 години затвор, а при добро държание присъдата се намалява с 2 години - каза съдията и взе чукчето в ръка - ВИНОВНИ! - извика и тресна с чукчето по една дървена плоча
Съдията се изправи и взе цялата документация със себе си, а след като той излезе от залата, всички други започнаха да се пръскат. Джаксън Хендерсен бе готов да удущи Кендал с голи ръце тук и сега, но имаше по-важни дела за водене.
Юнги отиде при Натали и тримата с Хосеок напуснаха първи залата, защото Юнги искаше да говори с адвоката, а и виждаше, че на Натали не ѝ е особено добре.
- Благодаря за услугите! - каза той и се поклони на Хосеок
- Щом ми плащаш в кеш - каза Хосеок и се засмя леко
- Искам да питам нещо - прекъсна ги Натали - мога ли да издам ограничителна заповед?
- Разбира се! Но няма да ви е нужна в следващите поне 10 години, живейте щастливо! Трябва да вървя - рече набързо Хосеок, поклони се и бързо изчезна от полезрението на двамата влюбени
Бе отредено Роуз да е в корейският затвор, а Кендал в американски, защото независимо дали си в затвора или не, няма как да останеш в чужда страна. Полицаите тъкмо извеждаха Кендал и точно, когато той минаваше покрай Юнги и Натали се спря. Погледна ги и се усмихна, а подлост се изписа на цялото му лице.
- Спрете с отворени очи, семейство Мин - каза с дрезгав глас и после полицаите го забутаха да върви
- Ще го смажа! - извика Юнги и тръгна към него, но Натали го спря и го прегърна
- Моля те, недей! - каза хлипайки тя - много ме е страх!
- Недей да се страхуваш - прошепна той и я прегърна силно - ще те закрилям!
Хлипането на Натали спря , а след секунди Юнги започна да усеща как тя се отпуска в ръцете му. Погледна я. Беше, при паднала.
*Гледна точка на Юнги*
Заведох Натали в болница, за да разберем какво се случва с нея и вече 30 минути чакам пред една от болничните стаи, на една от най-престижните болници в Сеул, но никой не ми казва какво става!
- Мин Юнги? - чух женски глас зад себе си
- Да, да! - обърнах се към лекрката и първо погледнах вратата на болничната стая зад нея
- Няма повод за притеснения! Поздравления, ще ставате баща! - каза весело тя
- Как... Какво? - премигнах няколко пъти
- Можете да видите съпругата си, будна е - рече лекарката и тръгна нанякъде
Аз? Баща? Толкова скоро? Не е възможно, не се стараех толкова! ТОЛКОВА СЪМ РАДОСТЕН! Иде ми да напрегръщам всички в тази болица!
668 words
Не е като да не сте го очаквали, признайте! Но какво да се прави, в моите истории няма лош сценарии! Благодара за отделеното време, макар да знам, че в тази глава има недоизгладени неща! 💜
YOU ARE READING
I Am A Monster /BTS M. Yoongi Bulgarian fanfiction/
FanfictionМин Юнги е един много влиятелен, но самотен човек. Една среща с негов съдружник и появата на красивата Натали ще преобърне всичко у Юнги. /Моля, когато решите да четете фенфикшъна от начало до край - гласувайте за всяка една глава, защото във всяка...