Ще ги оженим!

458 36 9
                                    

*Гледна точка на Юнги*

Юн А и Джаксън стояха като кукли на дивана и бяха втренчени в Натали. Съпругата ми ядеше за световното в момента и въобще не отразяваше присъствието на следващата двойка майка и баща. Усмихнах се леко и погледнах Джаксън, не ми се вярва наистина да се е крил 2 месеца при Юн А, нали вчера ходих при нея и тя беше сама, а преди това ми ревна, че не знае кой е бащата на детето ѝ.

- Нам, искам да те питам нещо, но ще ми отговориш напълно честно и в детайли - облегнах се назад и взех чашата си с кафе

- Вече ти казахме всичко, оппа - каза Юн А и ми се усмихна

- Нека той ми каже. Знам, че обичаш да говориш, но дай думата и на него - протегнах ръка към Натали и изтрих брадичката ѝ. Като малко дете е

- Аз разбрах какво всъщност е станало - каза съпругата ми с пълна уста

Юн А изгледа съпругата ми с леко отвращение, но все пак реши да я изслуша. Джаксън се усмихна с квадратната си усмивка и зачака да чуе какво ще каже Натали.

*Гледна точка на неутрален разказвач*

Натали преглътна храната и остави подноса на масичката пред себе си. Прочисти гърлото си и погледна сериозно към Юн А и Джаксън.

- Били сте заедно от доста време, но Юнги не е знаел за това, но въпреки това е работил с Джаксън. Ти си помогнал на Кендал без да знаеш кого иска да взриви, защото си имал нужда от пари, за да направи Юн А аборт, но Кендал така и не ти е платил. Сега идвате да си признаете на Юнги и да му поискате пари и най-вече да поискате раазрешение да се ожените, заради бебето растящо в утробата на Юн А - каза Натали на един дъх, а тримата я гледаха като паднали от Марс.

- Невероятно! Как успя да познаеш? - попита изумена Юн А

- Всичко е вярно! - възкликна Намджун

- Така ли? - Юнги погледна объркано Натали

Момичето сви рамене и стана от мястото си, а след това отиде в кухнята, за да си вземе още нещо за десерт. Юнги потърка брадичката си с два пръста и се замисли, но колкото и да мислеше има само едно решение.

- Добре. Ще ви дам пари и ще направим сватбата, но при едно условие - момчето се усмихна - аз ще съм кръстник на детето!

- Ъм... - Юн А и Джаксън се спогледаха, а след това отговориха в синхрон - добре!

- Какво изпуснах? - попита Натали и набута голяма лъжица със сладолед в устата си

- Ще ги оженим! - извика радостно Юнги

*Още 2 месеца по-късно*

Юнги, Натали, Юн А и Джаксън бяха в окръжната болница за преглед. Оказва се, че и Юн А и Натали са заченали по едно и също време. Джаксън гризеше нервно нокти, а Юнги тропаше нервно с крак. И двамата в момента са издирвани, ако ги намерят тук ще стане страшно.

Двете момичета излязоха от кабинета на лекаря с усмивки на лица и първите снимки на децата си, а в следващият те бяха заменени от мрачни физиономии.

- Мислехте, че няма да ви отрием ли? - чу се тежък мъжки глас зад момичетата

- Кучи синове, казахме ли ви, че няма да останете живи?! - изивка друг тежък глас ядосано

Двете момчета преглътнаха шумно, извадиха оръжията си и застанаха пред момичетата, за да ги предпазят. Другите двама също насочиха оръжия и всички, които бяха по коридорите на болницата започнаха да пищят и да тичат накъдето им хване погледа.

570 words

Съжалявам, че е толкова кратко, но наистина нямам муза, нито желание да пиша тези дни. Надявам се на шепата хора (които адски много обичам и уважавам 💜) да ме разберат. Съжалявам също, че бавя главите!

I Am A Monster /BTS M. Yoongi Bulgarian fanfiction/ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora