YARIŞ BAŞLASIN

258 42 0
                                    

Rai ciddi bir şekilde Taedonun önüne dikilmiş ellerini bağlamış bir şekilde öncelikle yapman gereken şey vücudunu enerji kullanımına alıştırmak.
Enerjiyi önce ayaklarına sonra bacaklarına,karın bölgene,omuz bölgesi ve kollara en sonda kafaya sonra tam tersi şekilde bir hafta boyunca buna çalışacaksın.
Şimdi enerjini açığa çıkar ve başla.
Taedo bu sırada Rainin üzerindeki enerjiyi fark etti kırmızı renkteki enerji vücudundan çıkıp hafif tüten bir duman gibi yukarı yükseliyordu.
Taedo bay Rai merak ettiğim bir şey var arada sırada neden üzerinizden enerji salınıyor.
Rai demek fark ettin bunun nedeni çok basit vücutta enerji birikiminin bir sınırı vardır eğer fazla enerji birikirse üzerinden taşan bardak gibi fazla enerji dışarı çıkar.
Taedo peki diğerlerinde neden böyle olmuyor ama bir dakika sanırım anladım onlar her gün enerji harcadıkları için birikme olmuyor.

Rai her neyse hadi sen çalışmana bak.
Taedo susup çalışmaya devam etti bir aşağı bir yukarı akan enerji her geçişte onu içten içe ısıtıyor gibiydi.
İlerleyen saatlerde bu his değişik bir hal almış sanki ilerleyen enerji ona içinde dolaşıp duran serin bir su gibi gelmeye başlamıştı.
Akşama kadar bu şekilde devam etti.
Genç çoban yorgun bir şekilde bir kenara atmıştı kendini ve kalkmaya hiç niyeti yoktu.
Ateşin başında oturmuş Rai ile sohbet ediyordu.

Güneş tamamen kayboldu ve kampın genç avcıları ağaçların arasında göründü.
Taedo şaşkın gözlerle onlara baktı çünkü tüyleri gümüş renginde parlak koca bir ayı getirmişlerdi.
Rai keyifli bir şekilde bu gün bayağı güzel bir av olmuş gümüş postlu ayı buralarda oldukça zor bulunan bir yaratıktır.
Nari evet bunu bulmak için bayağı uzaklara gitmek zorunda kaldık.
Rai buda neden bu kadar geç döndüğünüzü açıklıyor aferin size ayıyı köşe indirin yarın ben derisini yüzerim.
Gümüş postlar ve pençeler işe yarar ama geri kalanı atmamız gerek.
Genç avcılar denildiği gibi yapıp ayının çesedini kenarda ağaçların sınırına koydular.
Bu gün iyi bir av bulmuş güzel bir mücadele verip fazlası ile yorularak bu canavarı öldürmeyi başarmışlardı.
Bugün başarılı bir gündü ama bir sorun vardı.
Daha doğrusu bu hepsinin sorunuydu. Bu davetsiz misafir onları rahatsız etmişti tamda burada bir aile gibi yaşamaya başlamışken bir anda ne olduğu belirsiz bir yabancı gelip içlerine yerleşmişti ve ondan hoşlandıkları da söylenemezdi.
Ona bir casus gözü ile bakıyorlardı.
Haksız sayılamazlardı çünkü hareketleri fazla şüpheliydi.
Bir casus olmasa bile bir bedavacı olduğu kesindi.
Raiyle konuşup bir an önce onu buradan kovmaları gerekiyordu.
Taedo kendisine doğru bakan düşman gözlerinin farkındaydı ama onlar harekete geçene kadar onlarla uğraşmak gibi bir derdi yoktu.
Bu sırada Rai derin sessizliği bozup siz yemeğe başlayın ben ormanda bir şeyimi düşürmüşüm gidip onu almam gerek.
Ucuz bir bahane uydurup gitmişti çünkü oda bu işin nereye varacağını merak ediyordu.
Avcı ağaçların arasında kaybolup ayak sesleri duyulmadığında öne atılan kişi Setira oldu normalde sevecen ve eğlenceli birisiydi fakat sadece güvendiği ve sevdiği kişilere karşı. Aşağılayıcı bir ses tonu ile daha ne kadar burada kalmayı düşünüyorsun küçük pislik sence misafirliğin artık yetmez mi?
Seni burdan bizim mi kovmamızı mı bekliyorsun?
Şef Rai sana karşı hoşgörülü olabilir ama biz onunla aynı düşüncelere sahip değiliz bence sabrımızı zorlama ve biran önce çekip git. Ve seni uyarıyorum şef Rai'ye bizi şikayet etmeye çalışırsan dilini koparır ve kemiklerini yumruklayarak kırarım ve emin ol bunu yaparken yanlız olmam.
Tae biraz durduktan sonra yeni tanıştığın birisine karşı bu kadar nefret sence de biraz fazla değil mi? Üstelik size hiç bir şey yapmadım.
Narı hışımla üzerine yürüyüp yakasına yapıştı ve bizimle alay etmeyi bırak artık senin kacak bir köle olduğunu biliyoruz bu kıyafetlerinden bile anlaşılıyor ve üzerindeki pis kokudan.
Birde bizi kandırmaya çalışıyorsun nerden kaçtın bilmem ama buradan gitsen iyi olur.

Tek eliyle Taedoyu havaya kaldırdı ve şu haline bak ne kadar da acınası seni öldürmem birkaç saniyemi alır ve sen bu konuda hiçbir şey yapamıyorsun.
Söylesene çoban daha ne kadar çaresiz olabilirsin.
Onu birden yere bıraktı ve Taedo sırt üstü yere devrildi.
Taedo yattığı yerden sakince kalkıp üzerindeki tozu temizledi ve yerine oturup evet bana yapmak istediğiniz bir şey yada etmek istediğiniz başka hakaret kaldı ?
Bana inanmayabilirsiniz ben olsam bende inanmazdım.
Ne yaparsınız yada ne söylersiniz bilmiyorum ama ben buradan gitmeyeceğim.
Ben sadece yaşamak istiyorum.
Burdan dışardaki dünyada hayatta kalamam o yüzden şef Rai izin verdikçe burada kalmaya devam edeceğim.
Huzurunuzu bozmamak için elimden geleni yaparım umarım ilerki günlerde daha iyi anlaşırız.
Bana vurabilirsiniz doğru karşı koyacak gücüm yok eğer bu sizi gerçekten mutlu edecek yada güçlü güçlü hissetirecekse yapabilirsiniz.

Sagi seni anlıyorum gerçekten çok hayalperestsin çoban dün yaptığın hareket güvenini yerine getirdi değil mi?
Kendini bir şey sanma dün yaptığın şeyin çok daha fazlasını daha rahat bir şekilde yapacak güce sahibiz.
Gücün çok az ne kadar çalışırsan çalış eminim birinci aşamayı bile geçemeyeceksin.
Sen sadece alt ile üst arasında kalmış birisisin kullanabilecek kadar gücün var ama bu güç benliğini ortaya çıkarmaya yetmeyecek.
Taedo evet öyle olabilir ama neticede bu benim hayatım aptalca da olsa bir seçim yaptım ve bunun arkasında olacağım.
Benimle uğraşmak size bir şey kazandırmayacak lütfen bunu bırakın artık.
En sonunda sessiz olan Liosa'da tartışmaya dahil oldu ve bu kadar saçmalık yeter artık bırakında bu aptal ne yapıyorsa yapsın sonuçta aynı yere gelecek.
Taedo beni desteklediğin için çok teşekkür ederim.
Liosa seni desteklediğin falan yok pislik ayrıca bir daha benimle konuşma benimle konuşacak seviyede değilsin.
Taedo çok garip bir gece yaşıyordu ilk defa insanlarla terbiye sınırının bu kadar dışında konuşmuştu.
Ama bir yandan da  daha özgür hissetmişti kendini.
Acaba artık istediğini yapıp istediğini söyleyebilir miydi.
Bu çılgınca ama bir yandan doğru bir düşünceydi artık küçük köyünde değil vahşi dünyada idi daha değişik düşünmeli daha kurnaz olmalıydı.
Şimdilik fazla tepki göstermeden geri çekilmeliydi onlar için tehdit oluşturmaması gerekiyordu.
Şimdilik işler onların dediği gibi yürüyecekti ama zamanı geldiğinde yeniden saldırıya geçecekti.

Biraz sonra Rai geri geldi ve sesler kesildi. Avcı öğrencilerine bakarak düşünmeye başladı ve sonunda çözümünü bulmuştu.
Onlara bakarak bundan sonra Taedo benim özel öğrencim olacak onu yetiştirip sizinle yarıştıracağım ve sonunda aranızdan biri kamptan ayrılacak yarışma an itibarı ile başlamıştır.
Rai bu kampta çok hareketli günler geçireceğini düşünüyordu ve haklıydı.


ÖTE DİYARLARA YOLCULUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin