İLK

230 35 1
                                    

Hemini dikkatli bir şekilde etrafı izleyip kendi kendine bir şeyler söylerken Semud sana sormak istediğim bir şey var genç adam senin gibi bir bilge adayı neden maceracı olmak istiyor?
Hemini aslında maceracı olmak gibi bir niyetim yok.
Benim amacım nesillerden nesillere aktarılacak hikayeler yazmak dünyanın en ünlü yazarı olmak istiyorum.
Ilgi çekici bir hikaye bulmak için krallıkları dolaşmaya başlamıştım ve sans eseri bu gün Soma ve Taedo ile karşılaştım ellerinde hicbir şey olmayan iki maceracının mücadelesi.
Sizce de çok iyi bir fikir değil mi?
Semud haksız sayılmazsın Hemini bu konuda benimde umutlarım var.
O ikisinin karşıma çıkması tesadüf değil.

Bu sırada kapı açıldı ve Soma ile Taedo ellerinde birkaç torba ile içeri girdiler aralarında keyifli bir konuşma devam ediyordu.
Taedo bu kadar para edeceğini kim bilebilirdi ki gerçekten Temir söylediği kadar iyiymiş.
Kulak kısacı olan Semud anladığım
kadarı ile satış bayağı iyi gitmiş.
Taedo evet Temir tüm eşyaları satmış bize bir kese dolusu altın verdi bizde gelmeden önce biraz erzak aldık bunlar bize en azından birkaç hafta yeter.

Para kesesini çıkarıp masanın üzerine indirdi.
Semud keseyi eline alıp lanet olsun keşke bir maceracı olmak yerine avcı olsaydım eminim onlar bunun on katını kazanıyorlardır.
Soma sanırım avcılığı çok bilmiyorsun çünkü avcılıkta ağladığın yaratıklardan edindiğin her şey kamp liderine ait eşyaları o satar ve her ay sana belirli bir para verir.
Semud sanırım bu dünya da emeğinin karşılığını gerçekten aldığın hiçbir yok.
Peki ya görev işine oldu gerçi olsa ilk haberi olacak kişi ben olurdum.
Ama umutsuzluğa kapılmayın ilk günler her zaman böyle.
Daha sonra yavaş yavaş küçük görevler almaya başlarsınız.

Bu sırada Hemini kalemini eline alıp hazıra 16 henüz ortada bir şey yok genç maceracılar hala bir görev gelmesi için bekliyorlar.
Şehir halkı büyük ihtimalle onları dolandırıcı veya hırsız olarak görüyor ve bu yüzden hiç müşteri yok.
Ama bu konuda farklı düşüncelerim bu yeniden canlanan bir dere gibi yolunu tıkayan her şeyi önüne katmış geliyor.
Önce küçük bir su sızıntısı ardından bir çağlayan gelecek.

Şuan için beyaz serçelerde herkesin keyfi yerinde gibiydi fakat ilerleyen günler şüphesiz iyi yada kötü yönde gelişecekti.
Taedo öncelikle buranın iyi bir bakıma ihtiyacı olduğunu düşünüyordu.
Fakat bunun için ne yeterli zamanları nede paraları vardı.
Artık kararmış zihinler bir umut ışığına ihtiyacı vardı.
Hemde biran önce.
Işte tam o anda loncanın kapısı sert vuruşlar ile inledi.
Nerdeyse akşam olmuştu bu satte kim gelmiş olabilirdi ki?
Misafir olmadığı kesindi yoksa bir müşteri miydi ?
Soma kapıya gidip heycanla açtığında kel kafalı şişman ve kısa adamı gördü.

ÖTE DİYARLARA YOLCULUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin