Semi sakın bir şekilde kendini ateşe mi dönüştürebiliyor musun bu inanılmaz. Daha önce hiç böyle bir şey görmemiştim.
Taedo aslında sadece ateş değil.
Kolundaki ateş sondu ve birden ağaç köklerine dönüştü.
Daha sonrada demire.
Taedo dediğim gibi kendimi geliştirmeye çalışıyorum.
Semi yeteneğin gerçekten inanılmaz büyük bir potansiyele sahip olabilirsin.
Ama yinede kat etmen gerek çok yol var. Birinden eğitim aldım mı.
Taedo hayır daha önce hiç eğitim görmedim.
Semi gerçekten yazık olmuş birkaç yıllık on bir eğitim ile çok gelişebilirdin.
Biraz durduktan sonra senden bir şey isteyebilir miyim genç adam.
Öğrencim ile küçük bir karşılaşma yapabilir misin.
Taedo burada mı?
Semi merak etme küçük bir alıştırma gibi sadece yeteneklerinizi sergileyeceksiniz.Taedo şuan dövüşebileceğime pek emin değilim.
Felina bence ısrar etme usta bu köylü bana denk değil hem oldukça korkak.
Taedo bu laflara içerlemişti.
Fakat bu anlamsız bir dövüştü bu kız hem tecrübe hemde güç yönünden ondan üstündü.
Bunu çok kolay bir şekilde anlamıştı.Semi yazık oldu gücün hakkında daha çok şey görmek isterdim.
Bu arada iki yeteneğe sahip olduğunu söylemiştin.
Diğeri nedir?
Tae aslında bu bir yetenek mi emin değilim ama garip bir sezi yeteneği ne sahibim.
Semi ileri görüşlülük gibi mi?
Taedo çok daha fazlası.
Avcunu yere dayayıp şuan cebinde 10 tane altın para var.
Felinanın 25 yüklerin arasında da 55.
Yemeklerimiz ağırlıklı olarak kuru et ve biraz da tahıl.
Etler fazlası ile tuzlu.
Sanırım öğle yemeğini fazla kaçırdın çünkü miden bozulmuş.
Ve şu boynundaki kolyenin ucunda sarı renkte bir kor taşı var.
Oldukça eski. Kemiklerinde eskiden kalma bir sürü kırık ve çatlak ile dolu ozelliklede sol kaburga kemiklerin.
Dilinde şuan çok kuru bir tat var.
Ve şu iki iri kıyım adam geldikleri andan beri harekete geçmek için bekliyorlar ağda duran kılıcını soldaki ise fırlatma bıçağını hazırda bekletiyor.
Üzerimizde değişik canavarların kokusu var kılıç dişli kaplan
Kızıl kurtlar ve çakal sürülerinin kokusu.
İşte böyle etrafında olup biten yada olacak olan şeyleri hissedebiliyorum. Bir insanın bana karşı olan niyetini ve bir sonraki hareketini.
Seminin söyleyecek bir şeyi yoktu artık. Sadece şaşkın bir şekilde bakmak ile yetindi.
Soma araya girip sanırım artık bu kadar güç konuşması yeter biraz bir şeyler yiyip uyusak iyi olur netice hala yolumuz var.
Semi gözünü gece boyunca Taedonun üzerinden ayırmamıştı.
Felina kadar olmasada oldukça yetenekli.
Ama fazla akıllı değil büyük ihtimalle arkadaşı ile şehir çetelerine yem olur diye düşünüyordu içinden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖTE DİYARLARA YOLCULUK
FantasyHayalperest bir çoban olan Taedo bir gün köyünün ötesindeki efsanevi dünyayı görmek için yola koyulur. Ama başına geleceklerden habersizdir