TİCARET

233 37 0
                                    

Taedo Soma ve Semud sıcak yemeklerini afiyetle yiyorken.
Şehir çoktan gecenin karanlığına ve sessizliğine teslim olmuştu artık.
Taedo bir ara durup sanki bağrışma sesleri geliyor.
Semud bu çok normal buralar şehrin arka sokakları gece olunca çete savaşları ve çeşitli olaylar çok olur. Böyle zamanlarda içerde olmak en iyisi.
Ölüm dışarda kol geziyor.
Daumun arka sokaklarında çok ayrı bir atmosfer vardır.
Gecenin karanlığında krallığın adamları ve çete üyeleri birbirine girer.
Taedo krallığın adamları mı?
Semud evet krallığa bağlı paralı katiller bir çete fazla sorun çıkardığında yada ortadan kalkması gerek birisi olduğu zaman onları yollarlar.
Âdeta büyülü bir sessizlik ile kişinin yanına yaklaşır ve işini bitirirler. Çok sessiz olur çığlık bile atamazsın.

Daum diğer yerlere benzemez burda bela çıkacağı zaman onu sadece hissetmezdim adeta onun tadını alırsın.
Size tavsiyem geceleri pek etrafda dolanmayın ve bu işlerden uzak.
Gençler çok daha acımasız bizim zamanımızda düşmanlarımızı biraz dövüp bir kenara ataradık.
Ama şimdikiler eline geçirdiklerini öldürüp gizli yerlere gömüyorlar.
Giderek daha vahşi zamanlara doğru gidiyoruz buna eminim.
Taedo ayağa kalkıp kırıp pencereye doğru baktı ve dışarıyı izledi sokak arasındaki iniltileri duyabiliyordu.
Bu sesler ona her şeyi çok daha kısa bir şekilde anlatmıştı.
Burası çok zorlu ve tehlikeliydi ve bu Taedoyu çok heycanlandırmıştı.
Kemdi kendine sanırım çok heyecanlı zamanlar bizi bekliyor.
Elini pencerenin parçasının üzerine götürüp burayı ele geçirmekten zevk duyacağım.

Semud onun sözlerini duyunca yıllar önce bir adamda aynı şeyi söylemişti adı neydi Koryo evet delinin tekiydi ekibin üçüncü üyesiydi bu şehrin kontrolünü onun sayesinde almıştık.
Ama garip bir şekilde bunu başardıktan çok kısa bir zaman sonra ortadan kayboldu.
Sanki sadece bu için ortaya çıkıp daha sonra kaybolmuş gibi.
Tek kullanımlık bir alet bir çivi gibi çakarsın ve onunla daha işin kalmaz.
O gittikten sonra Raininde tavırları değişmişti.
Aklında çözemediği bir soru ile dolaşıp duruyordu. Ve giderek işlere olan ilgisini kaybetti.
Artık hiçbir şey onu mutlu etmiyordu. Eski heyecanı gitmişti.
O gün gözümün içine bakıp aslında her şey ne kadar da boş değil mi?
Dedi ve arkasını dönüp gitti.

Siz ikiniz bana eski halimizi hatırlaydınız. O eski heyecanı sizden alabiliyorum.
Kaybedecek bir şeyim yok sonuçta.
Sonunda Semud bir karar verebilmişti daha onlar geleli sadece üç gün olmuştu fakat bu üç günde onları iyi bir şekilde tanımıştı.
Elinden destek alarak  ayağa kalktı ve kararımı verdim size ben yol göstereceğim. Size bir maceracı daha doğrusu bir savaşçı nasıl olunur öğreteceğim ve birlikte bu maceracı karargahını yeniden canlandıracağız.

ÖTE DİYARLARA YOLCULUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin