GECE GELENLER

215 37 1
                                    

Taedo ve Soma günlerdir yoldaydılar tepeleri koca vadileri ve nehirleri aşmışlardı.
Onlarca canavarın saldırısına uğramış fakat hepsini kolay bir şekilde savuşturmuşlardı. Ama sürekli olan bu anı saldırılar bir zaman sonra onlarda sürekli bir şekilde tetikte olma hissi uyandırmıştı. Gözlerini uzun süre kırpmak bile onlar için tehlikeli bir hale gelmişti.
Buna karşın yolculuk bir yandanda eğlenceli olmuştu. Yeni yerler ve yeni yaratıklar görmek gerçekten heyecan vericiydi.
Gece havada uçan kocaman parlak kuşlar görmüşlerdi.
Kanatlarından altın sarısı tozlar serpil geceyi aydınlatıyorlardı.
Ton bulucu çubukla giderek daha da hareketlenmeye başlamıştı.
Bayağı yakın olmalıydılar.

Ikindi vakti önde Taedo arkada bitkin düşmüş Soma sararmış  kuru otların her tarafda olduğu düz bir arazide giriyorlardı.
Üstleri çok kılıydı ve kokmaya başlamışlardı. Taedo başını kaldırıp ufka yaklaşan turuncu güneşe baktı.
Ne önlerinde nede tepelerin ardında yada ufkun ötesinde bir ülkeye dair bir şey yoktu.
Bildiğine göre Zonia ve Daum sınır komşusuydu yani birbirlerine fazla uzak olamazlardı.
İlerdeki tepelerin birini gözüne kestirip işte sırada geceyi geçirelim benim daha fazla yürütecek halim kalmadı.
Oturmaya dünden hazır olan Soma bunu duyunca sonunda ayaklarım kopmak üzereydi.
Taedo ülkeler arası çok gidip geldiğini söylemiştin daha dayanıklı olman gerekmez mi?
Soma köle tüccarları yolculuk için sonbahar yada ilkbaharı tercih eder ilk defa bu kadar sıcakta yol alıyorum.
Ayrıca Daum bu bölgedeki en sıcak ve kurak iklime sahiptir.
Taedo benim için çok fark etmiyor geldiğim yerde oldukça sıcak bir iklime sahipti.

Gözlerini kısıp batmak üzere olan güneşe doğru baktı ve ecele et Soma geceye kalırsak başımıza neler gelir belli olmaz.
Düz vadilerde kurt sürüleri çok olur derler.
Soma nerde derler ben daha önce hiç böyle bir şey duymamıştım.
Taedo kısık sesle senim bilmedigin bir yerde deyip yoluna devam etti.
Soma bir şey mi var?
Taedo hayır yok bir şey burada hadi hızlı olda biran önce tepelerin ardına geçelim.

Biraz sonra istedikleri yere varıp küçük bir ateş yakıp üzerinde biraz kurumuş et pişirdiler.
Bu akşam canavar saldırısı olmayacak gibiydi.
Ama bu akşamın hareketsiz geçeceği anlamına gelmiyordu.
Taedo önündeki ateşe bakarken bir yandan da ne yapacaklarını düşünüyordu. Hazırsız olarak çıktıkları yolda bir sürü sorunla karşılaşmışlardı.
Biraz huzur bulmuşken yeniden ensesinde karıncalar geziyormuş gibi hissetmeye başladı ve arkasına dönüp uzaktan gelen meşalelerin ışığınıfark etti dört kişi olmalıydılar ve hızlarına bakılırsa atları vardı.
Ve giderek onlara doğru yaklaşıyorlardı. Taedo sanırım misafirlerimiz var Soma.
Soma ayağa kalkıp ışığın geldiği tarafa doğru baktı ve dört atlı bize doğru geliyor. Acaba haydutlar mı?
Tae sence haydutlar olsa geldiklerini bu kadar belli ederler mıydı bunlar sadece birkaç yolcu olmalı. Ve anladığım kadarıyla bize doğru geliyorlar.
Soma sence niyetler iyi mi?
Taedo odaklanıp gözlerini kapattı bu biraz karışık savaşmaya hazırlar fakat bir yandanda barışçıl olmaya çalışıyorlar.
Iki tanesi fazlası ile tedirgin ama diğer ikisinin pek umrunda değil.
Ve o anda ikisinde gelen yüksek enerjiyi iliklerine kadar hissetti.
Enerjileri oldukça fazla ve bir o kadar da vahşiydi.
Tıpkı kana bulanmış kocaman sivri dişler gibi.
Vahşi bir canavarın verdiği his ile hemen hemen aynı.

Iyice yaklaştıklarında artık görüntüleri seçilir olmuştu.
Ortada ak saçlı ve kısa sakallı omuzları düşük boyu kısa yaşlı bir adam yanında ise kuğu gibi zarif ama bıçak kadar keskin bakışları olan uzun siyah saçlı bir genç kız.
Ve yanlarındaysa birbirinin ikizi gibi duran iri kıyım iki adam vardı.
Genç kız ve yaşlı adamın gibiydi daha iyiydi büyük ihtimalle diğerleri onların korumaları olmalıydı.
Yaşlı adam uzaktan iyi akşamlar yolcular uzaktan ateşini görüp oturmak için geldik.
Birde biraz içecek şu rica edecektik.
Taedo ayağa kalkıp buyrun gelin yemeğimizde suyumuzda bol.
Yaşlı adam işte duymak istediğim cevap buralarda yolumuzu kaybettik. Yolda gördüğümüz başka bir yolcu bize bu yöne gitmemiz gerektiğini söyledi birkaç gündür buralarda dolandık ve tüm suyumuz bitti.
Atlarından inip yanlarına geldiler.
Teado oldukça kibar bir şekilde işte doyle oturun bende size biraz şu ve yiyecek bir şey getireyim.
Yaşlı adam sorun yok genç adam biraz şu bizim için kâfi zaten bolca erzağımız var fakat su olmayınca yemek insanın boğazından geçmiyor.
Neyseki size rastladık.
Bu arada benim adım Semi buda öğrencim Felina bu ikiside benim korumaların Dor ve Drie ikisi kardeştir.
Atlarındaki tek konuşkan kişi ben olduğumdanonları ben tanıttım.
Dauma gitmek için yola çıkmıştık ama yoon sonuna doğru yönümüzü kaybettik buralarda sanki her yer aynı gibi.
Taedo tanıştığıma memnun oldum ben Taedo ve buda dostum Soma sansa bakın ki bizde Dauma doğru gidiyorduk.
Acaba Dauma neden gittiğinizi sorabilir miyim?
Semi aslında biz Daum kralı tarafından çağrıldık öğrencim Felina çok elit bir görev birliğine kaptan olarak seçildi.
Onunla birlikte bende Dauma gelmeye karar verdim bu şekilde eğitimine devam edebileceğiz.
Işte böyle yaşlı bir adam ve genç öğrenci yola düşmüş.
Peki ya siz, siz neden Dauma gidiyorsunuz?

Soma araya girip maceracı olmak için Dauma gidiyoruz duyduğumuza göre irda maceracılar çok güçlü oluyormuş.
Semi yani yokmuz bu mu çok güçlü maceracılar olmak ?
Taedo hayır bu sadece amacımıza giden yoldaki bir adım asıl amacımız güçlenip dünyanın en uzak ve tehlikeli yerlerine gidip oraları keşfetmek.
Semi gerçekten çılgınca peki bunun için gücünüz var ?
Dünyanın en ölümcül yerinde sadece cesaretle hayatta kalamazsın gücünüz var .
Soma şüpheniz olmasın dedi kendine sonuna kadar güvenen bir tavır ile.
Semi o zaman söyleyin bakalım nasıl yetenekleriniz var mesela benim öğrencim Felina çok güçlüdür ve eşsiz bir yeteneğe sahiptir.
Kendisi en ileri seviye bir dönüştürücü. Enerjisini yıldırıma dönüştürebiliyor.
Taedo aslında ben iki farklı yeteneğe sahibim birinci olarsk dönüştürücüyüm fakat benim gücüm biraz garip çalışıyor göstererk anlatsam daha iyi.
Sağ elini havaya kaldırıp yumruğunu sıktı ve omzunda başlatan alec parmak uçlarına kadar geldi.

ÖTE DİYARLARA YOLCULUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin