Rai iki gence bakarak. İsteklerinzi ve hayallerinizi biliyorum ve burdan bir çıkarım yapıp size yeni bir yol buldum.
Eğer dünyanın bilinmeyen taraflarına gitmek istiyorsanız güçlü olmanız gerek ama bunu burda başaramazsınız.
Güçlü olmak için daima savaşın içinde olmak gerek ve doğrusu bir avcı olarak bu mümkün değil.
Helede Zonia'da çok güçlü bile olsanız bir asılın ailesine mensup olmaz iseniz her zaman aşağı görevlere atanır durursunuz.
Sizin Dauma gitmeniz gerek.
Orada işler biraz daha farklı yürür.
Daum büyük bir ülkedir fakat topraklarındaki canavarlar fazla değerli değildir.
Bunun içinde yetenekli savaşçılar arıyorlarmış. Belkide sadece asılsız bir söylenti fakat denemeye değer.
Daum başkentinde bir arkadaşım var başkentte kırık han denen yerin yanında yaşıyor. Adı Semud onun yanına gidip kendinize kalacak bir yer bulursunuz bir yandanda bir gruba üye olup görevlere çıkarak adınızı duyurup kendinizi kanıtlamış olursunuz böylece birileri sizi keşfeder.
Taedo sevinçle bize bu kadar yardım ettiğin için sağol sen olmasaydın dünyadan haberimiz yoktu.
Rainin yüzünde pişmanlık ile dolu yarim bir gülümseme oluştu.
Yeri süzerken bir zamanlar bende sizinle aynı hayale sahiptim fakat bende eksik olan bir şey vardı.
Bana kimse yol göstermesi kimse elimden tutup bana bir şey öğretmedi.
Belki birileri olsaydı ben bugün çok farklı bir yerde olabilirdim.
Neyse geçmiş üzerinden varsayım yapmak çok aptalca olur adı üstünde geçmiş.
Soma ama benim anlayamadığım bir şey var biz ikimiz nasıl Dauma gideceğiz?
Rai merak etme onun içinde bi şeyler düşündüm.
Cebinde küçük siyah bir buçuk çıkarıp Taedoya uzattı işte bununla gençken ustam bana hediye etmişti.
Sihirli bir yol bulucu gitmek istediğin yeri düşünüp enerji verirsin ve kendini oraya doğru çekmeye başlar.
Böylece kolaylıkla istediğinin yere gidersin.
Her ülkenin merkezinde bir çekim merkezi vardır ve bu taşlar o merkezden çıkarılmıştır.
Yani aklınıza başka bir yere gitmek gelirse işe yaramaz.
Şimdi yapmanız gerek hazırlanıp yola çıkmak. Tabi isterseniz.
Biraz daha oturup konuştuktan sonra Rai neyse artık benim gitme zamanım geldi.
Taedo ayağa kalkıp Rainin önüne geçti ve her şey için çok teşekkür ederim bay Rai siz olmasaydınız ben çoktan ölmüş olurdum bugün burada isem sizin sayenizdedir.
Size borcumu nasıl ödeyeceğim bilmiyorum.
Rai genç adamın gözlerindeki ışığa baktı. Büyük bir adam olacağı belliydi. Benim hayaletimide alıp yoluna devam et ve cevabı bul bize doğru yolu gösteren nedir?
Kendinize iyi bakın bundan sonraki hayatınızda iyi şanslar.
Başka bir şey söylemeden ve fazla ses çıkarmadan gitti.
Taedo evet bize yol göründü yarın sabah erkenden toplanır ve yola çıkarız.
Soma sonunda bu ücra yerden kurtulup bir krallığa gidiyoruz hemde başkente.
Taedo fazla belli etmesede burda en heyecanlı olan kişi oydu çünkü ömründe ilk defa bir şehir görecekti yeni topraklar insanlar ve daha önce hiç görmediği onca şey bunun düşüncesi bile bile onun sevinçten dört köşe etmeye yetiyordu.
Bu sefer roller değişti ve Soma o zamanda erkenden uyusak iyi olur sonuçta uzun ve yorucu bir yolculuğa çıkacağız.
Taedo ondan sonunda daha akıllıca bir kelime duyduğuna memnun olmuştu. O gece ateş erkenden Sabahın ilk ışıkları ile beraber küçük çocuklarınkine denk bir heyecan ile uyanıp hazırlanmaya başladılar.
Soma bir yandan işi ile ilgilenirken diğer yandan sonunda buradan gidiyoruz.
Taedo daha geleli bir ay oldu fakat batığı sıkılmış olmalısın.
Soma sence de normal değil mi burada hiç ilgi çekici bir şey yok.
Çalıştığın yerin arka bahçesine benziyor.
Bilinmezlerde çok garip şeyler olduğunu duymuştum.
Söylediklerine göre orada tepelerden hatta dağlardan bir daha büyük yaratıklar varmış.
Ve yıldızlar gökyüzünden aşağı düşürüyormuş.
Uçan adalar olduğunu söyleyenler bile var altından kumlar ve gökyüzünden akan şelaleler.
Hata orada sihirbazlar bile taşıyor olabilirmiş.
Taedo sihirbazların sadece bir efsane olduğunu sanıyordum.
Soma evet öyle ama sonuçta bizde efsanelerle dolu bir üyeye gitmiyor muyuz.
Ayrıca Daumunda çok güzel olduğunu duymuştum.
Koskoca binalar ve sarayların olduğu insanların sokakta neşe ile gezdiği çok değişik icatların kullanıldığı bir yermiş.
Taedo abartmasan iyi olur Soma hiçbir yer o kadar güzel olmaz.
Kötülük ve iyilik her zaman iç içe olmuştur. Bu yüzden asla tamamen iyi şeylerden oluşan bir yer olduğunu düşünme.
Soma ne kadar da kötü düşüncelisin sence hiçbir zaman tam anlamı ile mutluluk olamaz mı?
Taedo insanlar boş bir şey olsada canlarını sıkacak bir şey bulur.
Şimdi bunları konuşmanın sırası değil hem her şeyini topla biran önce yola çıkalım hava serinken sola çıkmamız gerek.
Biraz sonra bellerinde torbalar iki yolcu yola çıkmak için hazırdı.
Taedo son bir defa etrafına baktı ve burası gerçekten bana güzel bir ev oldu girişi yeniden gizledim ama şanslı birisi belki bir gün burayı bulur.
Soma o zaman gitme zamanı.Bu sırada elinde defteri ile oturan Rai kalemini çıkarıp.
Haziran aynın 20'inci günü iki genç avcı yola koyuldu Dauma doğru gidip hayallerini gerçek yapmaya ve sorunun cevabını bulmaya.
Etrafındakilere dönüp göz ucuyla bir baktı ve size iyi bir haberim.var çocuklar o ikisi artık gitti.
Bazıları sevinmiş olsada bazıları şaşkınlık ve acı içerisindeydi.
Sagi sonunda onlardan kurtulduk o zaman. Nari evet burayı resmen işgal etmişlerdi.
Setira acaba neden gittiler.
Rai elini başına koyup ah şu aptal gençler sizin yerinizde olsam şimdi eşyalarımı toplar ve peşlerinden giderdim o ikisi çok büyük bir maceraya çıkıyor.
Sesinde üzüntü ve titreme vardı.
Pişmandı çünkü hayatini boşa harcamıştı. O adımı atacak cesareti kendinde bulamamıştı.GİDİŞAT HAKKINDA YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖTE DİYARLARA YOLCULUK
FantasyHayalperest bir çoban olan Taedo bir gün köyünün ötesindeki efsanevi dünyayı görmek için yola koyulur. Ama başına geleceklerden habersizdir