MÜCADELE

260 48 1
                                    

Taedo son birkaç gündür sıkı bir şekilde çalışıp bedenini enerji akışına alıştırmaya çalışıyordu başında duran Rai enerji bir su gibi değil içinde hafifçe esen bir rüzgar gibi olmalı.
Anında tepki verebilmen gerekiyor bunu hissetmeye çalış.
Enerji bedeninde rüzgar gibi hareket etsin.
Taedo yani mesele hızlı yönlendirmek peki neden rüzgardan daha hızlı bir şey olmasın mesela şimşek gibi.
Rai doğrusu bu garip bir bakış açısı pekala senin dediğin gibi olsun eğer başarırsan ortaya yeni bir teknik çıkarmış olacaksın.
Bekleme süresi olmadan anında tepki veren bir savaşçı çok daha iyi olacaktır.
Rai bu arada bu akşam senle  diğerlerinden birisi arasında küçük bir mücadele olacak hazır olsan iyi olur.
Sözüne devam eden Rai bu arada merak ettiğim bir şey var Taedo buraya ilk geldiğinde Liosa sana sana saldırmıştı.
Ve sen bir anda hiç beklenmedik bir şey yaptın ve arkana dönüp onu bileğinden yakaladın.
Harika bir zamanlama ve refleks ama bunun üstünde çok daha garip olan bir şey var Liosa gizlice yaklaşma konusunda ortalama bir suikastçıdan daha iyidir ama sen onu fark edebildin.
Bu nasıl oldu?
Taedo biraz düşünüp doğrusu bunu bende bilmiyorum. Sadece his.
Rai şaşkın bir ifade ile his mi?
Genç çoban evet kısa bir anlığına bana doğrulmuş bıçağın soğukluğunu ve onu tutan kişiyi hissettim.
Aslında bu eskidende olurdu hayvanların başında çobanlık yaparken içime kötü bir his doğardı ve çok geçmeden kurtlar sürüye saldırırdı.
Bende ne zaman bu hisse kapılsam hemen oradan uzaklaşırdım.
Rai sana altıncı hissin gelişmiş diyeceğim ama bu ondan daha fazlası bence bu hislerinin üzerine gitmelisin sana çok faydalı olabilir.
Taedo tam olarak ne yapacağını bilmiyordu ama nadirende olsa gelen bu hisler onu çok fazla sorundan kurtarmıştı ve daha fazlasını da yapabileceğine inanıyordu.
Ama şimdi bunun yerine eğitime odaklanması gerekiyordu.
Odaklandı ve kalbinden çıkan enerjinin koluna doğru bir simsek şeklinde ilerlediğini düşündü ve olmuştu enerji birden eline yönlendi sonra diğer eline ve tüm vücuduna.

Akşam olduğunda hepsi birlikte ateşin başına oturmuştu.
Etrafda sessiz bir hava hakimken Rai birden size girip evet bu akşam çok iyi bir şey yapacağız içinizden bir tanesi Taedo ile teke tek bir mücadele yapacak.
Bu onlar için çok güzel bir fırsattı çünkü günlerdir ona dersini vermek için yanıp tutuşuyorlardı.
Narı öne atılıp öyleyse bu kişi ben olmak istiyorum.
Rai diğerlerine bakarak sanırım hepiniz aynı fikirdesinizdir.
Bu arada Nari eşit bir dövüş olması için enerjini sadece birinci aşamada kullanacaksın.
Nari benimiçin fark etmez hatta isterseniz enerjimi kullanmadan dövüşeyim böylece belki durumu eşitlemiş oluruz.
Rai sen benim dediğimi yap yeter başka bir şeye gerek yok.
O zaman ikiniz ayağa kalkın ve az ileriye geçin.
Ikili yerlerinden kalktı ve ateşin az ötesinde karşı karşıya durdular.
Rai gür sesle işaret verdiğimde başlayın ve mücadele başlasın.
Bu şaşırtmalı hareketin ardından şaşıran Taedo bir anda kendine doğru hücum eden Nariyi fark etti ve kendini geriye doğru attı.
Ama Nari peşini bırakmayıp seri yumruklarını sallamaya devam etti.
Nari sağ yumruğunu gerip savurdu ama Tae diğer taraftan bir saldırı geleceği hissine kapılıp tam tersi bir istikamette geri çekildi.
Ve düşündüğü gibi olmuştu bu hileli bir yumruğu alttan gelen sol yumruk boşa çıkmıştı bir anda.
Rai gülerek böyle olacağını biliyordum dövüş tarzına hiç uymayan birinin karşısına çıktın Nari.
Sinirlenen Nari daha şiddetle bir şekilde saldırıya geçti.
Bu sırada Taedo sadece kendini savunabiliyordu ve bu şekilde kazanmayacağının farkındaydı.
Üzerindeki kokaklıktan kurtulup karşı saldırıya geçmesi gerekiyordu.
Birden öne  doğru atıldı ve yumruktan sıyrılıp suratına sağ yumruğunu indirdi.
Ama beklediği şey olmamıştı.
Sanki hiçbir etkisi olmamış gibiydi.
Nari şimdi seni yakaladım küçük fare.
Iki eliyle onu belinden yakalayıp bir anda sıktı.
Başlı inanılmazdı ve Taedonunkemikleri kırılmak üzereydi. Sagi göz ucuyla Rai'ye doğru baktı ama onu durduracak gibi görünmüyordu peki ne olacaktı şimdi.
Taedonun nefesi kesilmiş ve gözleri kararmaya başlamıştı.
İki kolun arasında bir böcek gibi ezilecekti.
Sağ elini kurtardı ama onu yumruklayarak kurtulacağını sanmıyordu.
Biraz daha sokma ile ciğerindeki son nefeste çıkmıştı ve tamamen nefessiz kaldı.
Nari sanırım yolun sonuna geldim çoban sana güçsüz olduğunu söylemiştim ama sen aptalca bir ümitle devam etmeyi seçtin.
Taedo başını gök Yüzüne kaldırıp tüm gücüyle derin bir nefes aldı.
Tüm gücünü kolunda topladı ve suratına bir yumruk artı bir şey olmamıştı ama devam etti bir tane daha ve bir tane daha.
Kolunun birden titremeye başladığını fark etti şiddetle titriyordu sanki ortaya bir deprem çıkaracakmış gibi kolunu gerip bir tane vurdu ve Narinin suratında patlayan yumruk onu sersemlemişti.
Geri doğru gidince elleri gevşedi ve bunu fırsat bilen Taedo bir yumruk daha atıp elinden kurtuldu.
Ağzından kan damlayan Nari o kadar da çaresiz değildin demek o zaman sana gerçek gücü göstermenin zamanı geldi artık.
Ileriye doğru adım attı ama zangır zangır titreyen bacakları yüzünden dizlerinin üzerine çökmüştü.
Herkes şaşkın gözlerle onlara doğru bakıyorlardı. Rai anlıyorum şimşek gibi çakan enerji birikip bir titreşim oluştu.
Nari doğrulmaya çalışsa da titreyen uyuşmuş vücudu buna izin vermiyordu.
Bu sırada v
Basında dikilmiş olan Taedoyu fark etti.
Taedo gülümseyerek bunun için sakın beni suçlama.
Titreyen yumruğu tekrar savurup onu yere devirdi.
Rai alkış çalarak işte bu Taedo üç günlük bir eğitim ve bir yıllık bir acemi avcıyı yere serdi sanırım sen benim en iyi öğrencim olacaksın.
Bu sırada diğerleri koşarak Narinin yanına gitmişlerdi.
Onun için ne kadar endişelendikleri çok net bir şekilde anlaşılıyordu.

Onun için endişelenen insanlar vardı halbuki Teado kadar canı acıyor olamazdı.
Sagi kızgın gözlerini ona doğru çevirdi ve o zaman şimdi sıra bende pislik.
Kırmızı enerjisini açığa çıkarıp ona doğru atıldı fakat Rai onu yakalamıştı geri doğru fırlatıp ondan uzak dur Sagi adil bir dövüştü ve Taedo kazandı Narı onun kemiklerini kıracakken umrumda değildi o zaman buna da göz yumacaksın.
Narinin başına gelip baktı ve sorun yok sadece bayılmış.
Birkaç tokat atıp onu kendine getirdi.
Ona bakarak işte böyle iyi bir dövüştü Narı bugün yenildim ama daha ikinizinde önünde çok uzun bir yol var.
Hadi onu yerine oturtun.
Liosa ve Setira koluna girip onu oturttu.
Rai Taedoya dönüp iyi dövüştün evlat bu arada elin neden hala titriyor.
Taedo bunu nasıl kapatırım bilmiyorum. Ayrıca iyice titremeye başladı kolumu hissedemiyorum.
Rai kolunu tutup baktı ve bu enerji kolunu kıracak.
Taedo dür bir dakika sanırım ne yapacağımı biliyorum.
Avcunu açıp yere dayadı ve enerjisini yere yönlendirdi.
Birden yer sarsılmaya başlamıştı ve sarsıntı bir anda kesildi.
Rai işte bu az bulunur bir şey daha ilk aşamada bir teknik oluşturdun.

Günler geçti ve Taedo gelişmeye devam etti sonunda artık ava çıkabilecekti.

ÖTE DİYARLARA YOLCULUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin