İSTEK

262 41 1
                                    

Haziranın bunaltıcı ve kuru rüzgarı.
İnsanı serinletmeyen kesilen küçük esinti.
Güzel bir yemekten iki kaşık alıp kalkmak gibi çok kısa bir anlığına serinleyip daha sonra seni sıcak hava ile başbaşa bırakıyor.
Önceki günkü dövüş yüzünden hala bitkin olan Taedo büyük ağacın dibine yaslanmış gölgenin tadını çıkarıyor ve bir yandan da bir şeyler yiyordu.
Soma ise karşıdaki ağacın dibine yaslanmıştı. Bugün tatil günü sayılabilirdi ve güzel bir gün.
Taedonun içinde nedensiz bir keyif vardı.
Belkide bugünkü sessizlik sayesinde biraz huzur bulmuştu.
Ne bir yaratığın uluması neden bir kıpırtı vardı tabi böceklerin sesi hariç,onlar her zamanki gibiydi.

Teado bir ara durup düşündü ve Soma sana bir şey soracağım dün bana bir ruh yiyici olduğunu söyledim bu tam olarak nedir bir şeylerin ruhunu yiyebilir misin gerçekten?

Soma hayır onu sihirbazlar bile yapamaz.
Taedo sihirbaz mı? Daha önce hiç sihirbaz gördün ?
Soma hayır tabiki de sihirbazlar sadece efsanedir bunu nasıl bilmezsin? Bunca senedir nerde yaşadın sen böyle ıssızın ortasında mı?
Taedo aslında tam olarak öyle dünya hakkında hiçbir bilgim yok.
Soma fark etmek o kadar da zor değildi zaten bu kadar cahil olman için gökten düşmüş olmam gerekiyordu.
Neyse konumuz şimdi bu değil,ruh yiyiciler.
Kendine has bir topluluktur. Bazı insanlar diğerlerine göre daha farklı doğarlar normal bir insan enerjisini ruhundan alır fakat ruh yiyiciler enerjiyi canavarlardan alır. Yarı insan yari canavar gibidirler fiziksel olarak çok güçlü olurlar. Tıpkı benim gibi.
Sesindeki öz güveni çok net bir şekilde fark etmişti.

Bir ruh yitiğininse aşamaları vardır. Gücün açığa çıkışı. Güç açığa çıktığında tıpkı benimki gibi küçük değişiklikler yaşarlar.
Bir sonraki aşama ruh yemek daha doğrusu enerji, bir canavar öldüğü zaman enerjisi yavaş yavaş solarak yok olur.
Canavarı öldüren kişi bir ruh yiyici ise enerji ve canavarın gücü ona geçer ve daha güçlü yapar.
Bu şekilde belirli bir sınıra kadar devam eder.
Tabi bu sınır herkeste farklı olur.
Ve son aşama benliğin açığa çıkması ruh yiyici tam anlamı ile özündeki canavara dönüşebilir.

Taedo bu gerçekten güzelmiş bir canavara dönüşmek.
Soma bazı köslerde tıpkı senin gibi düşünmüş olacak ki yüz yıl önce tüm ruh yiyiciler avlanmış.
Kaçmayı başaranlar ise kendilerini gizlemişler.
Işte ben onlardan bir tanesiyim ailemde benim gibiydi.
Ama hepsi öldü.  Bu durum için bir umuda sahiptik gizli olarak yeniden çoğalacaktık ama o geceki baskında hepsi öldü veya köle düştü.
Taedo hayatta her zaman acı var sanırım kimsenin hikayesinde sonsuza dek mutluluk yok.
Soma ama hala şansımız var. Mutlu bir hayata kavuşmak bizim elimizde,bunu hissediyorum.

ÖTE DİYARLARA YOLCULUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin