Taedo ve Rai akşam üstü güneş batarken yanan ateşin başına oturmuş konuşuyorlardı. Taedo birkaç saat önce avdan dönmüştü.
Bu gün iyi bir av olmuştu denebilirdi.
Sonuçta bir ateş tazısı yakalamayı başarmıştı. Ve bu yaratıklar öyle kolay lokma değildi.
Saldırdıkları zaman tüm postu bir anda alevle kaplanırdı.
Geçen günlerin ardından Taedo güçlenmiş ve avlanmaya alışmıştı fakat bir sorun vardı ki hala benliğini ortaya çıkaramamıştı ve canı buna çok sıkılıyordu.
Rainin dediğine göre çoktan açığa çıkmış olması gerekiyordu. Fakat en ufak bir belirti bile yoktu ortada
Sıkkın bir şekilde otururken Mayısın sıcak havası onu terletti.
Kendi kendine orda sıcaktan kaçıp buraya geldim bir ay geçmeden burasıda orası kadar sıcak oldu hemde Mayıs ayında.
Rai bir şey mi söyledin Taedo?
Taedo başını kaldırıp hayır sadece sıcaktan yakınıyordum.
Rai başını sallayıp evet Zonianın yazları çok sıcak olur ve etkisini erkenden gösterir.
Bu arada acele et ve diğerleri gelmeden bir şeyler ye yoksa akşam az bir yemekle idare etmek zorunda kalırsın.Taedo hızlı bir şekilde gelip Rainin ona uzattığı tahta kaptaki yemeğini yedi.
Onun sıkkın ifadesini fark eden Rai sebebini çok iyi biliyordu fakat yinede sordu bir sorun mu var Taedo çok sıkkın görünüyorsun?
Taedo sorun sence de açık değil mi?
Gücüm hala açığa çıkmadı ve bu şekilde asla güçlenemem.
Rai doğrusu seninki gibi bir vakayı ilk defa görüyorum. Daha önce hiç böyle bir şey duymamıştım.
Enerjini kullanabiliyorsun fakat onu açığa çıkaramıyorsun bu gerçekten çok garip az bile olsa bir zaman sonra açığa çıkması gerekiyordu.Taedo peki bir çözüm biliyor musun? Rai ne yazık ki hayır bu konuda hiçbir fikrim yok.
Oldum olası bu konulardan hiç anlamam.
Aslında birisi seni inceleyip sorunu bulabilir fakat onun yapacağından şüpheliyim.
Taedo bu kişi kim dedi heyecan ve umut karşımı bir ses tonu ile.
Rai aslında sen onu çok iyi tanıyorsun. O kişi Liosa, enerji kullanımı ve incelemesi konusunda çok yeteneklidir ama bu yeteneğini senin için kullanacağını pek sanmıyorum.
Rai şuan için bir çözümvyolu bilmediğinden sabırlı ol Taedo elbet birgün ortaya çıkacaktır çıkmasa bile.
Biraz durup sana umut vermek istemiyorum açığa çıkmaz ise elindeki güçle idare etmek zorunda kalacaksın ama yinede çok iyi bir tekniğe sahipsin.
Şu titreyen yumrukların ne durumda.
Taedo ilk başlarda sarsıntı kolumu çok zorluyordu fakat gün geçtikçe alışmaya başladım.
Aynı şeyi baltamada aktarıp yapabiliyorum artık.
Fakat güçlü bir düşman karşında bu hicbir işe yaramayacaktır
Rai kendini hor görme genç adam se eşsiz bir yeteneğe sahipsin.
Bunu iyice geliştirirsen çok büyük bir güce kavuşabilirsin.
Tahmin ettiğinin bile ötesinde bir potansiyele sahip olabilir.
Hem belki de senin özün budur.
Enerjin bu şekilde çalışıyor olabilir değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖTE DİYARLARA YOLCULUK
FantasyHayalperest bir çoban olan Taedo bir gün köyünün ötesindeki efsanevi dünyayı görmek için yola koyulur. Ama başına geleceklerden habersizdir