Sonunda Taedo o pis karanlık çukuru temizleyip kendine küçük bir ev yapmıştı.
Çukurun önünü çalılarla kapayıp girişi gizlemeyi başarmıştı.
Ve şuan rahat bir şekilde toplayıp yere serdiği yumuşak otların üzerine yaslanmış dinleniyordu.
Bu gün güzel bir av bulup onu pişirmiş birazını da saklamıştı.
Taedo burada oldukça mutluydu beş gündür kampa uğramamıştı.
Ve bu onun için iyi bir şeydi çünkü bu kendi ayakları üstünde durabildiğinin
kanıtıydı bu .
Fakat Taedo yanlızlığı seven bir kişi değildi sosyal ve arkadaş canlısı olarak yetişmişti.
Eskiden bu yana hiç arkadaşı olmamıştı ama bu yaşadığı köy için normal sayılırdı çünkü onun yaşında olanlar tıpkı onun gibi aile işlerini yürütüyorlardı.
İşte içindeki huzursuzluğun nedeni de tam olarak buydu.
Yeni bir hayata başlamıştı ama hala dostum diyebileceği kimse yoktu.
İyisimi bu gün bir kampa uğrayayım dedi kendi kendine.
Gece olmasına karşın yerinden kalkıp yukarı çıktı ve ormanın içinde ilerlemeye başladı.
Biraz sonra tanıdık kamp ateşi karşısına çıkmıştı.
Her adımda içindeki heyecan biraz daha büyüdü.
Beş gündür oraya gitmemişti ve ormanda da onları hiç görmemişti.
Önüne gelen dalları ayırdı ve meydana çıktı.
Kendisine dönmüş olan yüzleri fark etti. Uzaktan duyduğu sesler bir anda kesilmişti.
Ilk duyduğu ses Rainin sesi oldu.
Rai meraklı bir şekilde bunca zamandır nerelerdeydin Taedo buralardan gittiğini sanmıştım.
Doğrusu beni çok şaşırttın.
Taedo oturmamda bir sıkıntı yok değil mi sadece rapor vermek için gelmiştim.
Rai evet oturabilirsin ama dediğim gibi yemek bekleme.
Taedo merak etmeyin zaten biraz önce yemek yedim ve sanırım biraz fazla kaçırdım.
Rai içten içe bu duruma çok sevinmişti.
Taedo Rainin karşısına geçti ve ilk gün gidip kendime bir barınak buldum orayı düzeltip yaşanılabilir bir hale getirdim ve girişini gizledim daha sonrada ava çıktım günler bu şekilde geçip gitti.
Her geçen gün bu yaşam tarzına iyice alıştım.
Şimdi güzel bir evim ve depomda daha sonra yemek için bir sürü erzağım var.
Bu arada size şey verecektim deyip kesesini karıştırdı ve içinden küçük bir elmas çıkardı elmas işlenmemiş bir haldeydi ve mavi renkte parlıyordu.
Söze giren Teado geçen gün ormanda avlanırken sincap büyüklüğünde bir yaratık üzerime saldırdı onu öldürdüm ve bu parlak taş anlının tam ortasında duruyordu.
Ne olduğunu veya ne işe yaradığını bilmediğimden size getirdim.
Rai uzanıp elması elinde aldı ve oturup elinde evirip çevirdikten sonra evet bunun ne olduğunu biliyorum bu bir kor taşı.
Normalde enerji kalpten gelir fakat bazı canlılarda enerji bu gördüğün taştan vücuda yayılır.
Enerjisi mavi,bu türün özelliklerini pek bilmiyorum fakat nadir bir şey yakaladığın kesin.
Bu çok ise yarar ve bir o kadar da pahalı bir şeydir kor taşları çok farklı işlere yarayabilir.
O yüzden bunu senden alacağım sonuçta sende bu kampa bağlısın değil mi?
Her ne kadar bir avcı olmasanda.
Bu sırada suratına pis bir gülümseme de koymayı ihmal etmemişti.
Bunu diğerleri için yapıyordu.
Bir nevi test gibiydi bu şekilde onların sınırlarını ölçecekti.
Taedoyu sevmeseler bile acaba ne kadar daha bu pis hareketlere göz yumacaklardı.
Kurallara göre bir avcı avladığı şeyin kazancına %90'lık bir hakka sahipti.
Göz ucuyla etrafa bakıp kontrol etti fakat beklemediği bir hareket ile karşılaştı.
Öğrencileri gözünden düşecek bir harekette bulunmuştu.
Taedo benim için sorun yok.
Şey sanırım artık benim gitmem gerek bir ara tekrardan gelirim.
Rai nasıl istersen böyle değerli şeyler bulursan getirmeyi unutma.
Taedo tekrar ayağa kalkıp gitmeye hazırlanırken Rai bu arada gücünü açığa çıkarma konusunda bir şeyler bulabildin mi.
Taedo hayır ne kadar zorlasamda enerji derimin altında kapana kısılmış gibi.
Rai yani sonucunda başarısız oldun.
Tae hayır başarısız oldum demedim. Enerjim bedenimden dışarı çıkmayınca bende şöyle düşündüm enerji açığa çıkmasa bile neticede bir özelliğe sahip olmalıdır.
Birkaç denemeden sonra cevabımı buldum ve şuan kendimi geliştirmeye çalışıyorum.
Bir dahaki sefere dataylı olarak anlatırım.
Yoluna devam edip biraz sonra ormanın içinde gözden kayboldu.Taedo gittikten sonra Sagi söze girip şef Rai sizi sorgulamak gibi Bir niyetim yok ama az önce yaptığınız hareket size göre bir hareket değildi.
Rai belki öyle fakat sizde bu konuda fazla sessizdiniz.
Ne zamandan beri onu düşünür oldun?
Sagi onu düşündüğüm falan yok.
Ben sadece bunun yanlış bir şey olduğunu söylüyordum.
Rai o zaman bunu gereken zamanda söylemen gerek. Her şey bittikten sonra değil.
Seni adaletli birisi sanırdım Sagi ve diğerlerini fakat görüyorum ki konu sevmediğiniz bir kişi olunca sesiniz çıkmıyor.
Bu aksam hepiniz bu sınavdan kaldınız.Taedo ormanda yoluna devam ederken sanırım yakında buradan gideceğim.
Bu dünya hakkında daha fazla şey öğrenmeliyim. Burda durarak kendimi geliştiremem kendime gerçek bir usta bulmam gerek.
Ve birkaç yoldaş.Bu sırada ağaçların arasından gelen hırıltı sesini duydu ve buraya gelmen çok uzun sürdü yola çıktığımdan beri beni takip ediyordun ve saldırmak için bu zamanı seçtin.
Gerçekten çok akıllıca.
Çalıların arasındaki yaratık bir anda üzerine atladı.
Teado parmaklarını pençe gibi açıp havada ona doğru savurdu ve onu parçalara ayırdı daha sonra kendine kendine burdaki yaratıklar çok güçsüz.
Yada ben fazla güçlendim.
Bir ara sakin bir zamanda Rainin yanına gidip bulduğum güçten bahsetmem gerek.
Bu gerçekten çok eğlenceli bir yetenek.
İyice geç oldu acele etsem iyi olacak. Sanırım bu yaratığın cesedini burada bırakacağım.
Zaten yeteri kadar erzağım var zaten yaratığın cesedi kıyma gibi oldu.
Evet kararımı verdim ormanın dışına gideceğim.
Orada çok daha güçlü düşmanlar bulacağıma eminim.Biraz sonra yeni evinin önüne geldiğinde etrafa baktı ve birşey göremeyince çalıları girişten çekti ve aşağı inip tekrardan kapadı.
Tekrardan rahat yatağına uzandığında düşünmeye başladı.
Oturduğu yerden gökyüzüne bakmak gerçekten güzel olurdu ama yerin altında iken bunu yapmak zordu.
Hayaller kurmaya devam ederken
Yukarıdan ayak seslerinin geldiğini fark etti ve telaşla yerinden kalktı.
Ayak seslerini dinlemeye başladı dengesiz adımlar ayakta bile zor duruyor olmalıydı.
Ve bir anda gelen patırtı sesinden sonra yere düştüğünü anlamıştı.
Dikkatlice yerinden kalkıp yukarı çıktı ve çalıların arasından dışarıya baktı.
15 yaşlarında genç bir erkek yere yapışmıştı.
Olduğu yerden çıkıp onu ayağından çukurun içine doğru çekti ve girişi yeniden gizledi.
Bu sırada yaklaşan tehlikeyi iliklerine kadar hissetti.
Bir grup kişi o tarafa doğru geliyordu.
Taedo sanırım huzur buraya kadarmış. Benimde canım sıkılıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖTE DİYARLARA YOLCULUK
FantasyHayalperest bir çoban olan Taedo bir gün köyünün ötesindeki efsanevi dünyayı görmek için yola koyulur. Ama başına geleceklerden habersizdir