Taedo geri çekilip özür dilerim dedi.
Genç kız karşısındaki gencin kılık kıyafetini inceledikten sonra önüne baksana pis köylü.
Taedo bu sert tutum karşısında biraz afallamış olsada onun görünümünde olan birisi için çokda beklenmedik bir hareket değildi sonuçta.
Tekrar bir şey söyleyecekken birden boğazına dayanmış olan ince bıçağın soğuğunu boynunda hissetti.
Yanında yirmili yaşlarda tıpkı genç kız gibi kapkara elbiseler giymiş bir adam vardı.
Yüzündeki soğuk fakat birazda kızgın bir ifade onun tehlikeli birisi olduğuna işaret ediyordu.
Kalın ses tonuyla isterseniz onu öldürebilirim.
Genç kız hayır şunlara baksana sadece hadsiz bir dilenci.
Öldürmeye bile değmez.
Hadi buradan gidelim daha fazla bu aptal insanlar ile muhattap olursam birisini öldüreceğim.Genç kız yürümeye devam etti bu sırada Soma olaya dahil olacakken Tae elini omzuna koyup kısık sesle sorun yok böyle insanlar her zaman vardır başımızı belaya sokmak istemiyorsak böyle şeylerden kaçınmanız gerek.
Hadi gidip işlerimizi halledelim.Soma Taneye hak verdiğini belli eder bir şekilde nasıl diyorsan öyle olsun hadi gidelim.
Önde Tae arkada Soma yola devam edip Semud'un bahsettiği sokağa gidip kıyafet satan bir dükkanın kapısından içeri girdiler.
O sırada işi ile ilgilendiğinden arkası dönük olan dükkan sahibi gayri ihtiyari bir hareket ile hoşgeldiniz dostlarım buyrun içeri geçin ben işimi bitirip geliyorum.Işını bitirip arkasına döndüğünde yüzündeki gülümseme birden silinmişti.
Iki genci memnunsuz tepeden bakan bir bakış ile süzdü ve huzursuzluğunu belli eder bir şekilde ne istiyorsunuz para isteyecekseniz para yok.
Taedo hayır biz kıyafet almak için gelmiştik.
Dükkan sahibi buradaki eşyalara paranız yetmez genç adam bunu biliyorsun değil mi?Soma elindeki avuç dolusu paraları gösterip sorun yok paramız fazlası ile var.
Bu cok şüpheliydi büyük bir ihtimalle bunu çalmış olmalıydılar.
Ama bu onu ilgilendirmiyordu.
Derdi sadece parasını almaktı ve öylede yaptı.
İyi o zaman ne tür bir kıyafet istiyorsunuz.
Taedo aslında bu konu hakkında pek bir fikrimiz yok sizce maceracılar ne tür şeyler giyer.
Dükkan sahibi maceracıların kendi birliklerinin verdiği özel üniformaları vardır.
Bu arada merak ettiğim bir şey var siz hangi birliktensiniz?
Daha doğrusu bir birliğiniz var mı?Taedo aslında var ama yeni başlamış bir birlik ve bizde ilk üyeleriyiz bu yüzden bu işlerden pek anlamıyoruz.
Dükkâncı bir lideriniz var mı peki?
Taedo evet lideriniz eski bir maceracı olan bay Semud.
Dükkâncı biraz düşündükten sonra demek Semud sanırım onu hatırlıyorum.
Daha heyecanlı bir hale geçip evet Semud ve yanında Rai birde üçüncü birisi daha vardı ama adını tam hatırlamıyorum.
Yıllar önce ilk üniformalarını bu dükkanda diktirmişlerdi.
Gördüğüm en iyi maceracılar hemde her yönden fakat nedense bir ayrılık onları bitiren şey oldu ve hepsi bir yana dağılıp kayboldular gerçekten çok güzel zamanlardı.
Biraz karışıktı fakat güzel olan tarafıda bu kadar tehlikeli ve heyecanlı bit ortam olmasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖTE DİYARLARA YOLCULUK
FantasyHayalperest bir çoban olan Taedo bir gün köyünün ötesindeki efsanevi dünyayı görmek için yola koyulur. Ama başına geleceklerden habersizdir