Przepraszam od razu za to, że maraton pojawia się dopiero dziś, ale poszła faza na cała noc i wiocha bez prądu.
|Andy|
- Co tam? - Zapytałem z delikatnym uśmiechem podchodząc bliżej niego. Czułem na sobie wzrok Mikey'ego, który łypał na nas z kuchni, ale zignorowałem to. Dzban nie chciał ze mną rozmawiać to teraz ja mam go w dupie.
- Nic ciekawego. W domu cisza, więc nie mam nawet z kim porozmawiać - powiedział smutno, a moje usta opuściło ciche westchnięcie widząc, jak bardzo boli go brak obecności rodziców.
- Mieli być w domu jak wrócisz - zauważyłem. Tak Andy, dobij go bardziej. Zajebiście ci to wychodzi!
Rye westchnął zamykając oczy, a ja usiadłem na fotelu ciągnąc go do tyłu tak, że usiadł na moich kolanach. Na początku siedział spięty jak struna, ale gdy moje dłonie zaczęły głaskać jego plecy rozluźnił się i oparł plecami o mój tors. Czułem się wtedy jak w niebie.
- Powinienem już do tego przywyknąć - powiedział cicho do siebie odchylając głowę do tyłu tak, że kosmyki jego ciemnych włosów łaskotały mój policzek.
- Ten dom zawsze będzie dla Ciebie otwarty Rye - powiedziałem odrobinę ciszej zdobywając się na to aby musnąć ustami jego policzek. Brunet zaskoczony spojrzał na mnie, ale nic nie powiedział. - Możesz spędzać tu tyle czasu, ile chcesz.
- To miłe - uśmiechnął się delikatnie. - Ale nie mogę nadużywać Waszej gościnności - westchnął nieśmiało łapiąc w swoje ręce moją dłoń. Uśmiechnąłem sie do siebie gdy zaczął bawić się moimi palcami.
- Nie nadużywasz - powiedziałem patrząc na niego kątem oka . - Jesteś tu zawsze mile widziany, prawda Mikey?! - Wydarłem ryja tak, żeby siedzący w kuchni Cobban dobrze mnie słyszał.
- I tak nie mam nic do gadania, prawda? - Odpowiedział wychylając z pomieszczenia. Ledwo dało się go zrozumieć, ponieważ jego usta były wypchane jedzeniem.
- Dokładnie tak - wyszczerzyłem się wysyłając mu całusa w powietrzu, którego czarnowłosy oczywiście złapał.
- Koniec gadania! Ten dom od dzisiaj jest Twój!
1/?
CZYTASZ
Forget Rye |RANDY| ✔
Fanfiction09.05 #141 in FANFICTION 09. 05 #6 in TEARS 09.05 #47 in ROMANCE 09.05 #815 in HOMO 09.05 #953 in GAY 09.06 #1000 in LOVE 09.06 #215 in HOMO 09.06 #269 in GAY 18.06 #515 in LOVE 18.06 #102 in GAY 18.06 #96 in HOMO 22.10 #5 in ROADTRIP 07.11 #3 im RO...