notka organizacyjna

411 43 0
                                    

hey kochani!

Z racji iż od jutra zaczyna się nowy rok szkolny muszę zakomunikować Wam kilka spraw. 

Idę do klasy maturalnej, a co za tym idzie trochę aktywniejszy rok niż dotychczas. Wobec tego:

^ w ciągu tygodnia rozdziały nie będą pojawiać się codziennie tylko dwa dni w tygodniu określone przeze mnie, w których będę miała odrobinę luźniejszy grafik. 

^ jednego dnia będę starać się dodawać więcej niż jeden rozdział (2-3 rozdziały na dzień co w ciągu tygodnia daje około 6 rozdziałów jeśli będę wrzucać coś dwa razy w tygodniu tak jak pisałam wyżej)

^ na ten moment moim celem jest dobrnąć do końca z tym opowiadaniem i drugą częścią opowiadania o Andy'm, które jest na moim profilu. Postaram się zakończyć 'Forget Rye' do końca tego roku kalendarzowego. 

^ mam w planach kilka innych opowiadań, ale dopóki nie ogarnę szkoły i nie zaplanuje sobie jakoś tego co będę robić po zdaniu matury nie planuje pisać nic nowego. Nie lubię zaczynać i nie kończyć, a miałam kilka takich sytuacji kiedy musiałam usunąć opowiadanie.

Do dwóch godzin wpadnie tutaj ostatni wakacyjny rozdział, a od jutra wszystko będzie działało na takich zasadach jak pisałam wyżej.

spokojnego ostatniego, przygotujcie się psychicznie

kocham was!

Forget Rye |RANDY| ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz