Bölüm 32

115 8 0
                                    


Başımı kitabımın üstüne koyduktan sonra Beste'ye baktım. Hocanın duymayacağı şekilde "Zile kaç dakika var?" diye fısıldadım. Ders İnkılap Tarihiydi. Ve zaman geçmek bilmiyordu.

"Biraz sus Ezgi. Dersi dinleyemiyorum." dedi Beste. Dudağımı sarkıtarak Beste'ye bakmaya başladığımda beni umursamadı bile. İnek!

Sınıfın çoğu ders dinliyordu. Fakat ben daralıyordum. Hocanın sesi hem sinirlerimi bozuyordu. Hem de uykumu getiriyordu. Derin bir çektikten sonra bakışlarımı pencereye çevirdim. Gökyüzü çok güzeldi. Aras'ın gözleri tıpkı gökyüzüne benziyordu. Kendi kendime sırıttığımı fark ettiğimde kendime bir tokat attım. Sanırım fazla ses çıkarmıştım.

"Ezgi, ne yapıyorsun sen kızım?" Kafamı kaldırıp hocaya baktım. Bana sinirli bir şekilde bakıyordu.

"Hocam şey ya... sinek! Yüzüme sinek kondu da o yüzden ben şey ettim." dedim yanağımı tutarak. Sınıftakiler bana gülerken Hamdi Hoca bana ters bir bakış atıp söylenmeye başlamıştı.

Yavaşça başımı masaya koydum. Ve hırkamla kafamı kapattım. Neden Aras'ı düşünüp duruyordum ben?

                                 ♤♤♤♤

Kantine indiğimde fazla kişi yoktu. Bunu fırsat bilip sıraya girdim. Pizza tost ve soda aldıktan sonra bahçeye çıktım. Ağacın altındaki bank gözüme takıldığında oraya gitmek için atak yaptım. Fakat yanlışlıkla birisine çarptığımda soda o kişinin üstüne dökülmüştü.

"Ben çok özür dile-" bakışlarım o kişiyi bulduğunda şaşkınlıktan konuşamadım.

"Ezgi?" dedi inanamayarak.

"Berkay?" dedim kahkaha atarak. "Senin burada ne işin var?" dedim.

"Burası 4 senedir benim okulum." dedi o da gülerek. Benden bir yaş büyüktü.

"Benden haberin yok muydu?" dedim şaşkınlıkla. Çünkü annem ve amcamla çalışıyordu. Bir şekilde duyması gerekirdi.

"Annenler okul değiştirdiğini söylemişti. Ama böyle bir tesadüf ile karşılaşacağımı bilmiyordum." dedi gülerek.

"Bu arada özür dilerim." dedim gömleğini göstererek. Yanlışlıkla soda dökmüştüm.

"Sorun değil. Zaten son iki ders beden." dedi gülümseyerek.

"Daha önce seni hiç buralarda görmedim." dedim aklıma takılan detayla.

SARIŞINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin