5

4.7K 377 106
                                    

#Izuku

- Ufff...

Wreszcie sobie poszedł, teraz na spokojnie mogę wziąć odpowiednią dawkę. Myślę że to odpowiednia pora na Xanax, dwie dawki wziąć i popić dwie godziny przed snem. Wspominając słowa doktora przełknołęm tabletki i usiadłem na podłodze starając się pozbierać. Prawie dostałem przy nim ataku, muszę bardziej uważać. Leżeli mam wytrzymać z nim te dwa tygodnie, trzeba ograniczyć bliskość z nim. Chwila, nie przypominam sobie abym wszedł do łazienki...

TO OZNACZA ŻE ON MNIE TU WNIÓSŁ!!!

O mój boże. On mnie dotykał, gorzej. On mnie wziął na ręce! To nie jest jego normalne zachowanie, on coś knuje, tak na pewno. Najpierw udaje że jest dla mnie miły a potem znowu zacznie swoje ,,zabawy" ze mną. Nie mogę na to pozwolić, muszę być silny, obiecałem to mamie i Alicji. Tylko jak mam to zrobić skoro on jest taki przerażający, przez sam jego wygląd mam ciarki. Teraz będzie dla mnie miły i spokojny a jak tylko choć trochę się otworzę to znów to zrobi... Nie chcę tego, wiem że psychicznie tego nie wytrzymam. Dlatego... Muszę ograniczyć z nim kontakt, do minimum. Tak, to najlepsze rozwiązanie.
Po dłuższym czasie wyszedłem z łazienki. Stałem na korytarzu, po prawo był korytarz, a po lewo schody. Ruszyłem w stronę schodów które jak się później okazało kierowały do salonu połączonego z kuchnią.

- Uff, czysto.

Nie było widać żadnej żywej duszy. Postanowiłem schować leki i włączyć telewizję. Zauważyłam że pachniało świeżością, dywan był wilgotny a stolik zniknął. Dziwne-pomyslałem. Po krótkich poszukiwaniach pilota sprawdziłem listę kanałów i wybrałem Fox, akurat leciał 16 odcinek 8 sezonu ,,Kości". Ten serial był całkiem ciekawy, brzydziłem się trupami ale interesujące były zachowania głównych bohaterów i przestępców. Dlatego zdecydowałem się obejrzeć każdy odcinek tej serii. Usiadłem na kanapie i chłonąłem przedstawiona historię całym sobą. Po jakimś czasie znudziłem się i postanowiłem poczytać trochę mang o superbohaterach. Jedną z moich ulubionych jest historia syna All-Might'a wymyślona przez pewną licealistkę ze Stanów. Carrie Diaries stworzyła naprawdę kawał dobrej roboty, którą chce się czytać. Miałem ochotę na odrobinę dobrej muzyki przy czytaniu więc włączyłem kanał muzyczny i zacząłem czytać. Mam nadzieję za Kacchan nie wkurzy się na mnie za to że się tak tutaj rządzę. Ale jego mama mówiła że mam się czuć jak u siebie, więc...

#Katsuki

Wyszedłem z łazienki i skierowałem się do salonu. W mojej głowie było kilka pytań odnośnie tego idioty ale nie przejmowałem się nimi. Chociaż wróć, jedno ciekawiło mnie najbardziej: Dlaczego ten pieprzony Deku bierze tak silne leki?
Przeczytałem opakowania i tylko debil nie wiedziałby że te leki są bardzo mocne. Z tym kretynem jest tak dużo problemów, jak on mnie wkurza. Następnym razem jak zechce mu się rozwalać jakieś meble i przyjdzie do mojego domu to obiecuję że go na zbity pysk wypierdolę! Teraz ja muszę kurwa po nim sprzątać.

Wyrzuciłem połamany stolik do kontenera na dworze i zmiotłem resztki z dywanu. Nagle zachciało mi się cholernie pić więc wziąłem z kuchni butelkę wody i poszedłem do pokoju pooglądać jakiś dobry film. Zdecydowałem się na horror ,,Obecność".

🦊🦊🦊

Jestem zbyt leniwa na dłuższe rozdziały :p

Katsuki x Izuku Tom 1 ,,Nienawiść Rodzi Miłość"ZAKOŃCZONAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz