Młody zielonowłosy mężczyzna siedział na kanapie oglądając telewizję. Pełno było reklam o kupnie walentynkowych prezentów, czekoladki, pluszaki, kwiaty czy biżuteria. Najpopularniejsi bohaterowie wystąpili aby złożyć życzenia z okazji tego święta. Brunetka o krótkich włosach i przemiłej twarzy uśmiechając się powiedziała do widzów:
- Z okazji walentynek wszystkiego najsłodszego dla was kochani!
Następnie wysłała buziaka w stronę kamery a drzwi wejściowe otworzyły się. Izuku uśmiechnął się, wyłączył telewizor i ruszył przywitać się.
- Heej, jak w pracy?
Czerwone oczy przeszyły go ironicznym spojrzeniem. Blondyn ściągnął buty, odłożył kurtkę na wieszak i podszedł do mniejszego partnera. Pogłaskał go po policzku i złożył długi pocałunek na jego ustach głaszcząc go po plecach.
- Kilka złodziei i jeden napad na sklep.
- Mmm, stęskniłem się.- wymruczał ocierając się kroczem
- Właśnie czuję.
Katsuki pocałował Izuku po szyi, liżąc i zasysając skórę stworzył dwie fioletowe malinki. Złapał go za tyłek i przyciągnął do siebie, ruszył do sypialni. Natychmiastowo Izuku objął go nogami i przytrzymał się jego karku całując mocno. Pokój wypełniał zapach czekoladowych świeczek oraz podniecenia które zwiększało się pomiędzy facetami.
Katsuki rzucił mniejszym facetem na łóżko i ściągnął koszulkę. Pochylił się nad Deku i pocałował go mocno ocierając się kroczem o jego nogę. Złapał go za włosy pociągnął za nie i podciągając koszulkę. Pochylił się liżąc wrażliwe sutki, następnie dłonią masując umięśniony bok Midoriyi.
- Ochhhh... Mmmm Kacchan.
- Czy twoja dupa też się za mną stęskniła?
- Mmm... O tak stęskniła, bardzo.
Blondyn przesunął się niżej i rozpiął spodnie ściągając je i odrzucając na bok. Ukazała się spora erekcja dużego penisa od niebieskimi bokserkami. Polizał jego uda policzkiem ocierając się o wzwód. Następnie ściągnął materiał zębami i zobaczył twardego penisa czekającego na przyjemności.
Złapał go dłonią i zaczął lizać. W całym pokoju słychać było głośne sapanie i jęki, to był bardzo miły sposób spędzania czasu. Polizał główkę i zassał ją delikatnie. Następnie wziął całego do ust lekko się nim dławiąc. Poruszał głową w górę i w dół trzymając dłonie na udach Izuku. Zielonowłosy zacisnął dłonie na prześcieradle i odchylił głowę sapiąc i jąkając. Na chwilę wyciągnął go z ust zastępując usta dłonią i gryząc mięśnie nóg mniejszego mężczyzny. Kiedy sapanie stało się szybsze i bardziej intensywne ponownie wziął penisa do ust.
- Dochodzę, dochodzę!
Ciepła sperma pokryła twarz blondyna...
Cały spocony Katsuki obudził się nocą w łóżku. Miał niesamowity sen.
CZYTASZ
Katsuki x Izuku Tom 1 ,,Nienawiść Rodzi Miłość"ZAKOŃCZONA
ФанфикBakugou zaczyna powoli odkrywać powód swojej niechęci wobec Izuku. Im bardziej go to denerwuje tym mocniej wpada w sieć uczuć zwaną ,,miłością". Chłopak jest zbyt uparty i nie chce przyjąć do siebie takich uczuć. Izuku czuje coś niesamowitego do s...