23

3.3K 301 26
                                    

#Katsuki#

Wyszliśmy i skierowaliśmy się do garażu jednego z ,,moich kolegów" który znajdował się niedaleko pobliskiego parku.

W jednym z pudełek znajdowały się większe i mniejsze fajerwerki oraz petardy. Mieliśmy również zapalniczkę jak i plan rozmieszczenia najlepszych sklepików do wykręcania żartów.

- Hakio, myślisz że tyle sprzętu wystarczy? Jakby nie patrzeć okolicznych obiektów jest 10 a wszystkie materiały zajmują tylko jeden plecak.

Spojrzałem na tych debili, nie mieli oni za grosz rozumu. Jestem z nimi tutaj tylko i wyłącznie z litości oraz nudów. Okej, czas się zabawić. Oczywiście nie mam na myśli tej zabawy której Izuku mi ostatnio dostarczył. Tylko takiej z dużym Boom!
Jako że Manabu wziął plecak, a Hakio zapalniczkę i prowiant ja miałem za zadanie dopilnować aby nas nie złapali.

- Dobra debile, ruszamy. Pierwszy przystanek to sklep tego maniaka komputerowego.

#A.360#

Katsuki nie robił niczego bez powodu. Zgodził się na dotrzymanie towarzystwa podczas psot z powodu jego wiedzy o ich tzw. ,,ofiarach".

Pierwszą był 67-letni staruszek mieszkający samotnie w małej przybudówce obok jego biednego sklepu. Jako że nie ma zbyt dużo klientów to zajmuje się łapaniem oraz sprzedażą bezdomnych psów. Ma kontakty z ludźmi organizującymi psie walki i obstawia niektóre zwierzęta.

Druga była kobietą, prowadząca sklep z tytoniem, ale głównie zajmowała się handlem narkotykami. Policja jej nie zatrzymała ponieważ była związana z jednym facetem z gangu ,,Czarne Mamby" i zawsze miała dzięki nim dobre alibi.

Trzecia ofiara to mężczyzna prowadzący studio fotograficzne, który kilkakrotnie oskarżany był o molestowanie lub napaści seksualne.

To były ich cele, zamierzali aby ci ludzie zapłacili za swoje czyny. Najlepszym sposobem aby tak się stało było zniszczenie przynajmniej części ich produktów sklepowych.

Tak, to zdecydowanie uszczęśliwyłoby Kacchan'a...

Katsuki x Izuku Tom 1 ,,Nienawiść Rodzi Miłość"ZAKOŃCZONAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz