39

2.7K 228 49
                                    

#Katsuki

Ten chłopaka działał mi na nerwy. Lecz nie mogłem powstrzymać się przed jękiem kiedy ścisnął zębami mojego sutka. Jego pieszczoty wraz z ruchami ciała zdecydowanie zbyt mocno mnie podniecają. Nie kocham tego gnojka, nie chcę go i nie pragnę. Ale moje ciało mówi samo za siebie i nie zwraca uwagi na to co myślę. Sam fakt że przyszedł do mnie z takimi przyjemnościami podnieca mnie i szykuję się do ,,zabawy". Zacisnąłem powieki, nie chciałem poddać się tej prowokacji.

- Kolega mnie zaprosił i chce abyś się tam pojawił ze mną.

Sunął językiem po moim torsie. Jego ręce tak nisko na brzuchu. Ledwo utrzymywałem nad sobą kontrolę, zacisnąłem dłonie na fotelu wbijając paznokcie w materiał. Ten gnojek jest dobry w tym co robi, zbyt dobry abym mógł mu się przeciwstawić.

- N-nie idę.

- Idziesz ze mną.

- Z takim... gnojkiem jak ty?

Położył dłoń na mojej pachwinie przy udach, gładząc powoli powtarzał mi:

- Pójdziesz ze mną jak grzeczny chłopiec. Ponieważ tylko ja potrafię cię doprowadzić do takiego stanu

Poczułem jak ociera się swoim penisem o mojego i w tamtym momencie nie wytrzymałem. Złapałem za jego biodra i przyciągnąłem go bliżej, ugryzłem w szyję i zacząłem ją lizać.

- Zrób to jeszcze raz.

Pragnąłem go cholernie mocno. Tego co robi ze mną ten idiota nie da się opisać słowami, mam ochotę zobaczyć go nagiego. Jak nasze członki będą się o siebie wzajemnie ocierać, jak będzie sapał pod wpływem przyjemności które mu zafunduję.

Ponownie otarł się o mnie kroczem a następnie wstał i spojrzał z zadowoleniem na stan w jakim się znajduję. Mój wzwód był bardzo wyraźnie widoczny, czułem również ciepło na policzkach.

- Pójdziesz ze mną na tą imprezę, jako nagroda za ,,to".

- Nie zgadza-...

Ściągnął swoje spodnie wraz z bokserkami i ruszył w moja stronę. Jego stojący penis był wyraźnie widoczny, jego uda i brzuch umięśnione. Klęknął z wyraźnym głodem w oczach.

- Za to pójdziesz ze mną.

Podniósł ręce do mojego paska i rozpiął go bardzo powoli. Uniosłem biodra do przodu aby umożliwić mu ich częściowe ściągnięcie. Potarł z ulubieniem policzkiem o mojego penisa, uśmiechał się gdy polizał materiał. Następnie palcem zsunął gumkę od bokserek i uwolnił mojego penisa. Wyglądał jakby zobaczył naprawdę dobrze wyglądające danie. Wysunął język i polizał po całej długości aż do czerwono-różowej główki. Jeździł tak językiem a ja miałem wrażenie jakbym był w niebie. Kiedy wziął go całego do ust zamruczałem i położyłem dłoń na jego włosach. Było mi tak dobrze, on jest taki dobry...

🦊-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-🦊

Proszę kolejny rozdział. Krótszy ale jest.😋😘🦊

Katsuki x Izuku Tom 1 ,,Nienawiść Rodzi Miłość"ZAKOŃCZONAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz