Music speaks what cannot be expressed, soothes the mind and gives it rest. heals the heart and makes it whole flows from heaven to the soul.
'Je zou hier je carrière van moeten maken!' Shawn kijkt me met grote ogen aan. Wat is er toch met hem aan de hand? 'Ja... Misschien wel.' Hij klinkt twijfelachtig.
'Wat is er aan de hand? Heb ik wat verkeerd gezegd?' Hij friemelt met zijn handen. 'Shawn. Is er iets wat je me moet vertellen?' Hij lijkt in diepe dubio. 'Ja en nee?' Zijn toon bevalt me niet. 'Hoe bedoel je.' Hij schudt zijn hoofd en kijkt me aan. 'Jij wil dat ik jou gewoon als jou blijf zien toch?' Ik knik, maar zeg niks. Mijn gevoel vertelt me dat hem dat niet zal lukken en dat hij dat zal gaan vertellen. Maar het is zijn beurt om te praten.
'Zou je dat ook bij mij kunnen?' Huh... wat? 'Ja, natuurlijk.' Ik kijk hem diep in zijn ogen aan. Na een paar seconden besef ik dat ik zijn handen heb vastgepakt en laat abrupt los. 'Ik heb al een carrière in de muziek.' Hij is stil, terwijl hij mijn gezicht probeert te pijlen. Ik schud mijn hoofd lichtjes. Ik begrijp het niet. 'Mijn achternaam is Mendes?' 'Dat is een mooie achternaam, maar ik begrijp je punt niet?' Zijn mond valt open. Volgens mij mis ik hier een hele grote clue... 'Vertel jij me nou, dat je nooit van "Shawn Mendes" hebt gehoord?' Met een opgetrokken wenkbrauw schud ik voorzichtig mijn hoofd. 'Wacht maar.' Hij lijkt te ontspannen en pakt zijn gitaar.
"She pulls me in enough to keep me guessing and maybe I should stop and start confessing. Oh, I've been shaking, I love it when you go crazy. You take all my inhibitions Baby, there's nothing holding me back.You take me places that tear up my reputation Manipulate my decisions. Baby, there's nothing holding me back. There's nothing holding me back"
Hij kijkt me afwachtend aan. 'Mooi nummer, dat ken ik ja!' Ik klap in mijn handen. Volgens mij denkt hij nu echt dat ik onnozel ben ofzo. 'Sky, dat is MIJN nummer.' Zijn nummer? Hij heeft dat nummer gemaakt? Dat wordt kapot gedraaid op de radio. Wat... Wacht... Hij? 'Volgens mij snap je nu mijn punt.' Ik knik rustig terwijl ik hem met grote ogen aan kijk. 'Jij bent een popster.' Hij knikt verlegen.
'Super tof! Ik ben jaloers. Jij mag altijd doen wat je leuk vindt!' Shawn schrikt van mijn reactie en schiet in de lach.' Oké, ik had verwacht dat je me totaal niet zou kennen of totaal zou fangirlen. Maar zo'n reactie had ik niet verwacht.' Ik trek een wenkbrauw op. 'Ik bedoel dat jij het relativeert als doen wat ik het liefste doe.' 'Maar dat is toch ook zo?' Hij knikt.
'Wil je nog iets voor me spelen?' Hij knikt. 'Maar natuurlijk, mevrouw.' Met een grijns op zijn gezicht zet hij zijn gitaar weer goed neer en begint met tokkelen op zijn gitaar. Ik laat me achterover vallen en sluit mijn ogen. De manier waarop hij zijn gitaar bespeelt is rustgevend en zo mooi. Ik vergeet even alle ellende van school en mijn moeder. Voor een moment open ik mijn ogen en kijk ik naar de blauwe lucht. Er is geen wolkje te zien.
Ineens schiet me iets te binnen, waardoor ik snel recht op ga zitten. 'Auw.' Shawn stopt meteen met spelen en kijkt me aan. 'Pijnlijke blauwe plekken', zeg ik vervolgens serieus en schiet zelf in de lach. 'Mag ik?' Ik steek mijn hand uit naar zijn gitaar. Hij overhandigt hem en gaat in de kleermakerszit zitten.
Met een grijns begin ik een intro te spelen en begin vervolgens met een grote lach te zingen:
" Just like a moth drawn to a flame Oh you lured me in I couldn't sense the pain.Your bitter heart cold to the touch. Now I'm gonna reap what I sow, I'm left seeing red on my own. Got a feeling that I'm going under but I know that I'll make it out alive. If I quit calling you my lover, Move on. You watch me bleed until I can't breathe. I'm shaking falling onto my knees and now that I'm without your kisses,I'll be needing stitches. I'm tripping over myself, aching begging you to come help And now that I'm without your kisses I'll be needing stitches"
JE LEEST
Where words fail, music speaks.
FanfictionWhere words fail, Music speaks. Hooi! Mijn naam is Meira. Ik heb een hekel aan die naam, dus noem me alsjeblieft Skylar. Ik ben 19 jaar en enigst kind. Mijn moeder is hopeloos verliefd en mijn stiefvader is... nou ja... mijn stiefvader. Omdat mijn m...