34.

67 3 2
                                    

Missing someone is your heart's way of reminding you that you love that person.

'Oké, tell me.' Ik kijk Ella vragend aan. 'Come on! je weet wat ik bedoel. Wat is er gebeurd tussen jullie?' ik schiet in de lach als ik Ella in haar handen zie wrijven. 'Niet veel bijzonders.' Ella gooit haar handen in de lucht. 'KOM OP SKY! je wéét wat ik bedoel.' Ze legt de nadruk op het woord "weet" waardoor ik weer in de lach schiet. 'Oké, wat jij wil. Je hebt seks gehad, vertel.' Mijn mond viel open bij het horen van haar woorden. 'Ja wat, jij houd je voor het domme.' Ella trekt haar benen bij haar op de bank. Het verbaasd me nog het meest dat ze heeft gewacht met deze vraag tot we een dag thuis waren.

'Het was fijn. Hij was heel lief. Meer zeg ik niet.' Ik voel mijn hoofd roder worden en wend mijn blik af. Ella kan heel eng, doordringend kijken namelijk. 'OMYNGOD! Jullie hebben echt seks gehad! Ik blufte maar wat.' Zegt Ella wanneer ze me verbaasd aan kijkt. Ik pak een kussen die naast me ligt en ram haar vol in haar gezicht. Door de vaart die ik had sloeg ik eerst een beker van de tafel af, voor het kussen, Ella haar gezicht raakte.

'Ja, dat klopt en meer kom je niet te weten.' Ella knikt en houd er verder over op. 'Wanneer kwam Shawn weer terug?' Ik haal mijn schouders op. 'Over een paar dagen. Maar wanneer precies weet ik niet.' Ik denk dat Ella de telleurstelling in mijn stem hoorde. 'Wij gaan vanavond een film avondje houden. Grease, highschool musical? zeg het maar.' 'Grease for sure!' 'Ik bestel de pizza.'

Ella en ik hebben tot laat in de avond films gekeken waardoor we samen op de bank in slaap waren gevallen.Die ochtend word ik wakker door een trillende telefoon waar ik met mijn gezicht boven op lig. Zonder te kijken wie het is, neem ik de telefoon op. 'Hallo?' 'Serieus Mei. Ik zie je oor' Het is de stem van Shawn waardoor ik meteen recht op ga zitten en klaar wakker ben. Oor? ik kijk naar het scherm en zie dat het een face-time oproep is.

Aan de andere kant zie ik Shawn lachen. 'goeiemorgen schoonheid.' zegt hij tussen het lachen door. Wanneer ik naar mezelf kijk op het scherm, zie ik dat mijn haar omhoog staat, mijn mascara overal op mijn gezicht zit en mijn ogen heel erg klein zijn. Wrijvend in mijn ogen kijk ik naar de prachtige jongen aan de andere kant van de telefoon. 'morge' mompel ik terug. 'net wakker?' Ik knik als antwoord. 'Ik denk dat ik op de bank in slaap gevallen ben.' Ik kijk wat verward om me heen en eindig terug bij het scherm.

'Waarom ben je niet naar bed gegaan?' Ik kijk opzij waar Ella nog ligt te slapen. Ik besluit van camera te wisselen en Ella in beeld te zetten. 'We hielden een filmavondje. Dat werd een beetje laat.' Shawn knikt. 'Nou één geruststelling, ook al ben je net wakker, je ziet er nog altijd even schattig uit hoor pop.' Ik laat mijn hand door mijn haar glijden. 'En hoe is het met jou?' Probeer ik het gesprek om te draaien. 'Ja, gaat goed. Andrew heeft nog een paar interviews en kleine optredens voor me in petto.' Shawn kijkt opzij en hij praat tegen diegene die bij hem in de buurt staat. Na een kort gesprek richt hij zich weer op mij. 'Ik moet gaan schatje. Op naar de volgende interview.' Zegt Shawn vermoeid. 'Ik hou van je.' Hij zwaait even en ik zie zijn vinger naar de knop gaan. 'Shawn wacht!' Hij kijkt verbaasd naar het gescherm. 'Denk om jezelf. Ik mis je.' Hij glimlacht even. 'Ik jou ook Meir.'

Nadat we opgehangen hebben, word Ella eindelijk ook wakker. 'Goeiemorgen schone slaapster.' Ella kijkt me met een vuile blik aan wanneer ze doorheeft dat haar met een grote grijns aan staar. Ella pakt haar telefoon en bekijkt al haar gemiste berichten. 'Wij gaan zo kleding uit zoeken.' Ik kijk Ella niet begrijpend aan. 'Wij gaan naar een feestje vanavond.' Ooh shit. Ella en feestjes, dat beloofd wat.

Shawn POV

'je blijft dus nog twee weken.' Mijn hart staat voor een moment stil. Ik had Meira beloofd om over een paar dagen weer bij haar te zijn. Nu gaat dat dus langer duren omdat Andrew meer interviews en optredens gepland heeft. Ik voel me schuldig tegen over haar. Ik weet dat zij mij nodig heeft. Maar ik haar ook. Op de één of andere manier, was de tour makkelijker te doen toen ze bij me was. Ik weet dat het pas een dag geleden is, dat ze terug is gegaan, maar toch voel ik dat ik haar mis hier bij me. 'Shawn, ben je daar nog?' Andrew zwaait met zijn hand voor mijn gezicht langs. Ik knik. 'We moeten gaan' In de auto naar het interview probeer ik me te bedenken hoe ik Meira moet vertellen dat het geen paar dagen maar een paar weken is, dat ik weg blijf.

Where words fail, music speaks.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu