The greatest sacrifice is when you sacrifice your own happiness for the sake off someone else.
Zonder op Jason te wachten ren ik naar binnen en zie daar een hele goede vriend van mij op de bank zitten. 'Harry!?' ongeloof is te horen in mijn stem. Hij staat op met een glimlach en loopt met open armen naar mij toe. 'hey Meir!' Hij slaat zijn armen stevig om me heen. 'Wat doe jij hier?' Ik leun een stukje naar achter om hem aan te kijken. 'Ik wou op bezoek bij jou. Ik weet van jou en Shawn.' Hij blijft even stil. '... En ik heb de foto gezien.' Zegt hij terwijl hij mij weer stevig tegen zich aan trekt. Waar Jason ondertussen heen is gegaan, weet ik niet. Maar ik geniet van de aanwezigheid van Harry. Zijn kalmte.
'Hoe gaat het nu met je?' Ik schud mijn hoofd. 'Het is zwaar Harry. Ik had dit niet zien aan komen.' Ik ga op de bank zitten met Harry naast me. 'Ik weet niet eens waarom hij dit zo abrupt heeft aangepakt.' Ik kijk naar mijn handen terwijl ik mijn vingers in elkaar strengel. 'Of waarom hij met een ander zoent, zonder mij te vertellen dat het tussen ons over is... Ik begrijp het niet.'
'Wat is er die dag gebeurt?' Ik zucht diep en ga terug naar dat moment. Met een krakende stem leg ik Harry uit dat ik al langer met een ongelukkige gevoel zat en dat ik niet kon wennen aan al zijn fans, gebrek aan privacy en het drukke schema. Maar dat ik wel begreep dat dit Shawn zijn droom is en dat hij dat ook altijd moest blijven doen. 'En daarom accepteerde ik zijn aanbod van een pauze ook, ik was alleen maar een last voor hem. Ik realiseerde mij dat ik niet zonder hem kon en dat als ik samen met hem wou zijn, ik mij gewoon moest aanpassen. Ik heb geprobeerd zijn idealen wat betreft omgang met fans en pers toe te passen om er zelf aan te wennen aangezien ik best veel vragen kreeg.' Ik kijk Harry aan met een glimlach terwijl er een traan over mijn wang loopt. 'Ik wou hem vertellen dat het beter ging en dat ik dit kon. Voor hem. Maar ik ben overal op geblokkeerd en hij reageert niet meer op mij. En dan dat filmpje/ foto. Tsja, dan is de keus snel gemaakt.' Ik zucht even en veeg wat tranen weg. 'Ik moet door. Dat doet hij ook. Het is alleen wat moeilijker dan verwacht.' 'Pak je gitaar en speel wat als eerste in je op komt.' Ik kijk hem kort met een rare blik aan, maar doe wat Harry zegt en begin met spelen.
"I gotta girl crush, hate to admit it but I gotta heart rush, ain't slowin' down. I got it real bad, want everything she has. That smile and that midnight laugh she's giving you now. I wanna taste her lips, yeah, 'cause they taste like you. I wanna drown myself in a bottle of her perfume. I want her long blonde hair, I want her magic touch. Yeah, 'cause maybe then you'd want me just as much. I gotta girl crush, I gotta girl crush.
I don't get no sleep, I don't get no peace. Thinkin' about her under your bed sheets. The way that she's whisperin', the way that she's pullin' you in. Lord knows I've tried, I can't get her off my mind.
I wanna taste her lips, yeah, 'cause they taste like you. I wanna drown myself in a bottle of her perfume. I want her long blonde hair, I want her magic touch. Yeah, 'cause maybe then you'd want me just as much. I gotta girl crush.
I gotta girl crush, hate to admit it but I gotta heart rush, it ain't slowin' down"
Harry kijkt me trots aan. 'Jij komt hier wel boven op.' Ik knik twijfelend. 'Ik hoop het.' 'Ella, Jason en ik gaan je daar bij helpen. Maak je klaar, wij gaan naar de karaoke bar.' Een paar uur later zitten Jason, Harry, Ella en ik dan echt in de karaoke bar. 'Dit moeten we gewoon standaard elke week doen!' Ik knik. Ik doe alsof ik vrolijk ben, maar dat wil nog niet helemaal lukken. Jason is het met Ella eens. Blijkbaar gaan we nu elke vrijdag avond hier naar toe. Ella en Jason gaan als eerst en besluiten een lied van one direction te kiezen. Ik schiet in de lach bij het horen van de eerste deuntjes. Ik zie Harry zichzelf facepalmen wat een ontzettend grappig gezicht is.
"You're insecure, Don't know what for. You're turning heads when you walk through the door. Don't need make-up, to cover up, Being the way that you are is enough. Everyone else in the room can see it, Everyone else but you"
Waarna ze beide mijn kant op wijzen. Lachend schud ik mijn hoofd en zie Harry naar het podium rennen en een microfoon pakken. Ze staan allemaal te springen en gek te dansen. Harry had gelijk. Dit doet me goed. Mijn vrienden en ik, herinneringen maken. Gelukkige herinneringen.
"Baby you light up my world like nobody else. The way that you flip your hair gets me overwhelmed, But when you smile at the ground it ain't hard to tell. You don't know, oh oh, You don't know you're beautiful.
If only you saw what I can see, You'll understand why I want you so desperately. Right now I'm looking at you and I can't believe, You don't know, oh oh. You don't know you're beautiful, oh oh. That's what makes you beautiful.
So come on, you got it wrong, To prove I'm right, I put it in a song. I don't know why, you're being shy And turn away when I look into your eye eye eyes"
Hijgend komen ze terug bij onze plek. 'En nu jij.' Ella stuurt me naar het podium. Ineens krijg ik een geniaal idee. Ik stap zelfverzekerd het podium op. Aangezien vrijwel niemand, op Harry na, kan zingen, besluit ik een lied te zingen dat vrijwel alles zegt. Het klopt dan niet helemaal precies, maar het refrein, ja....
Ik breng mijn microfoon naar mijn mond, sein naar de dj dat het lied mag beginnen en begin te zingen. Al snel staan er mensen op en dansen mee.
"This is a shout out to my ex, Heard he in love with some other chick. Yeah yeah, that hurt me, I'll admit Forget that boy, I'm over it. I hope she gettin better seks, Hope she ain't fakin it like I did, babe. Took four long years to call it quits, Forget that boy, I'm over it.
Guess I should say thank you, For the hate yous and the tattoos. Oh baby, I'm cool by the way Ain't sure I loved you anyway. Go 'head, babe, I'mma live my life, my life, yeah. Shout out to my ex, you're really quite the man. You made my heart break and that made me who I am. Here's to my ex, hey, look at me now: Well, I, I'm all the way up, I swear you'll never bring me down.
Shout out to my ex, you're really quite the man. You made my heart break and that made me who I am
Here's to my ex, hey, look at me now, Well, I'm, I'm all the way up. I swear you'll never, you'll never bring me down. Oh, I deleted all your pics, Then blocked your number from my Phone. Yeah yeah, you took all you could get But you ain't getting this love no more Cause now I'm living so legit. Even though you broke my heart in two, baby. But I snapped right back, I'm so brand new, baby. Boy, read my lips, I'm over you, over you, uh"
Met mijn vrienden red ik het. Met mijn vrienden kom ik hier boven op. Gewoon omdat zij een lichtpuntje in mijn leven zijn. Het zijn gekke, idiote, aparte maar geweldige mensen.
JE LEEST
Where words fail, music speaks.
FanfictionWhere words fail, Music speaks. Hooi! Mijn naam is Meira. Ik heb een hekel aan die naam, dus noem me alsjeblieft Skylar. Ik ben 19 jaar en enigst kind. Mijn moeder is hopeloos verliefd en mijn stiefvader is... nou ja... mijn stiefvader. Omdat mijn m...