38.

89 5 0
                                    

The best feeling is when you look at him. & he is already staring.

Shawn is nog thuis. Geef hem eens ongelijk. Ik moet zeggen dat ik blij ben dat hij weer terug is al is het voor drie dagen. Omdat hij twee weken langer weg is gebleven dan gepland, hebben we minder lang samen omdat de tour al gestart is. Andrew heeft her en der wat interviews verplaatst zodat Shawn toch nog een paar dagen thuis kan zijn. Deze drie dagen ben ik dan ook van plan volledig te benutten.

Ik kijk een laatste keer in de spiegel. Mijn zwarte satijnen badjas bedekt mijn blauwe lingerie die ik speciaal voor Shawn gekocht heb. Mijn haar heb ik gekruld en mijn mascara wat subtiel gehouden omdat ik weet dat Shawn dat het mooiste vind. Als laatste doe ik mijn zwarte hakken aan en zet ik de playlist van 50 shades op. Puur omdat het fijne muziek is waar van je in een goede stemming komt. Met een zucht besluit ik dat dit goed genoeg is. Ik loop naar beneden waar ik als eerste de gordijnen dicht doe en de lichten wat dim. perfect.

Ik heb hem zo erg gemist. Geestelijk maar ook lichamelijk. Is het vrouwelijk als ik zeg dat ik serieus zin in hem heb? Ik wil voelen hoeveel hij van me houd. Ik word uit mijn gedachten opgeschrikt wanneer de deurbel gaat. Ik kijk op mijn telefoon. Een bericht van Shawn, 10 minuten geleden, verteld dat hij er over 10 minuten zou zijn. Nu dus. Ik werp een vlugge blik in de spiegel voor ik de deur open doe. Zijn mond valt open wanneer hij me ziet. Nog voor hij een stap binnen kan zetten heb ik mijn lippen al op de zijne gedrukt. Even houd hij in door de schrik maar al snel zoent hij terug en voel ik zijn handen op mijn heupen landen. Zoenende weg gooi ik de deur dicht en trek ik hem mee naar de woonkamer. Zijn handen glijden over mijn rug naar mijn billen. Terwijl ik hem zoen laat ik mijn handen over zijn borst gaan en maak het eerste knoopje van zijn blouse los. Mijn hart klopt razend snel. Na een paar minuten heb ik zijn blouse los en duw hem van zijn schouders terwijl ik mijn vingers langs zijn sleutelbeen laat glijden. Hij verbreekt onze zoen. 'Meira, weet je dit zeker?' 'Hou je mond en kus me. Ik heb je gemist.' Zeg ik zacht met een glimlach. Hij glimlacht terug en duwt zijn lippen terug op die van mij. 'Boven?' Mompel ik tegen zijn lippen. Ik voel hem glimlachen en knikken. Ik loop voor Shawn uit naar boven. 'Zelfs muziek?' Ik knik en richt me weer volledig op zijn lippen. Zijn handen glijden langs mijn badjas en knopen hem los. Voor een moment zet Shawn een stap achter uit. Zijn ogen scannen mijn lichaam terwijl ik het zelfde bij hem doe. Hij is zo aantrekkelijk. Shirt loos met alleen zijn spijkerbroek nog aan. 'Je bent prachtig Mei.' De blik in zijn ogen veranderd. Van vrolijk naar lust. Een glimlach siert zijn lippen. Ik kan het niet laten om op mijn onderlip te bijten. 'Meira...' Shawn klinkt hees. Ik blijf hem aankijken, wachtend tot hij zijn zin af maakt, maar in plaats daarvan loopt Shawn op me af en neemt me in zijn armen. 'Je wind me zo op.' Fluistert hij in mijn oor. 'Laat mij op je lip bijten.' Kort daarna voel ik zijn lippen op die van mij. Zijn tong glijd langzaam over mijn lippen heen en niet veel later voel ik hoe zijn tanden, mijn onderlip zachtjes vast pakken. Shawn laat mijn badjas van mijn schouders glijden zodat ik alleen in mijn lingerie en hakken voor hem sta. 'Je ziet eruit als een engel' Mompelt Shawn terwijl hij mijn lichaam opnieuw scant. Hij duwt me voorzichtig op het bed en komt boven me hangen. 'Ik hou van je, weet je dat?' Ik knik, leg mijn armen om zijn nek en zoen hem vol overgave.

Wanneer ik wakker word is het alweer licht buiten. Mijn hoofd ligt op Shawn zijn borst en zijn armen zorgen dat ik veilig ben. Gisteren was perfect. Geen angsten. Gewoon Shawn en ik. Voorzichtig wurm ik me uit de armen van Shawn. Wanneer dat met moeite is gelukt trek ik mijn badjas aan, doe mijn haar in een rommelige knot en loop ik naar beneden om een ontbijtje te maken voor Shawn en mij. 'Goeiemorgen.' Van schrik laat ik het ei dat ik in mijn hand had vallen die vervolgens uit elkaar spat op de grond. Ik kijk lachend Shawn aan. Zijn haar zit door de war. Hij draagt alleen een trainingsbroek die hij waarschijnlijk uit mijn kast heeft geplukt. Eerlijk gezegd denk ik eerder dat het één van hem is, die ik ooit eens stiekem geleend heb. 'Goeiemorgen' Zeg ik nog steeds lachend. 'Ben ik zo schrikwekkend?' Ik knik als antwoord. 'Je bent een ninja, je beweegt je geruisloos.' Antwoord ik er snel achter aan. Shawn schiet in de lach en neemt plaats aan tafel. Ik zet een bakje koffie voor hem neer waarna ik verder ga met het ontbijt. De bacon heb ik al klaar. De eieren duren alleen iets langer omdat er één op de grond beland is in plaats van op het bord. Wanneer ik een nieuw ei in de pan gegooid heb, pak ik een doekje en begin de ei resten van de grond te halen. Wanneer ik op sta en Shawn aan kijk, zie ik dezelfde blik als gister in zijn ogen. Zijn hoofd is rood en zijn broek staat op spanning. 'Je weet dat je niks onder je badjas draagt toch?' Fluistert hij met zijn schorre ochtend stem. Ah zo, hij had volledige zicht. Dat was ik heel even vergeten.

Where words fail, music speaks.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu