Somewhere between giving up and seeing how much more I can take.
'En Shawn hoe gaat het maken van een nieuwe album.' Hoor ik de interviewster zeggen. Ik kijk door het raampje naar Shawn en hoe hij zijn interview doet. Hij is helemaal in zijn element. Ik draai me om, om met een paar fans te praten. Wanneer ik me om draai om weer naar hem te kijken, zie ik dat zijn blik al op mij gericht is. De vlinders vliegen in mijn buik om als een tornado. Ondertussen gilt zijn fan ploeg achter mij omdat ze denken dat hij naar hun kijkt. 'Shawn zou voor mij moeten kiezen. Niet voor die Skylar of Meira of hoe ze ook maar mag heten.' Waar heeft zij het nou weer over? 'Ik draai me om en kijk haar met een gemaakte glimlach aan. 'Waarom niet voor Skylar?' De fan kijkt me arrogant aan. 'Ze past niet bij Shawn en ze is lelijk.' oef. Dat voelde ik. 'vind jij niet dan?' Ik schud mijn hoofd. 'Nee, ik vind het belangrijk dat Shawn blij is.' De fan knikt. 'Hij zou blijer zijn met mij, toch dames?' haar vriendinnen knikken schaapachtig zonder hun ogen van Shawn te halen. Wanneer Shawn klaar is komt hij naar ons toe lopen en geeft me gelijk een kus op mijn wang waardoor zijn fans mij verbaasd aan kijken. Het meisje van net loopt ontzettend rood aan terwijl ze me aankijkt met een open mond. 'Wat is er?' Shawn kijkt van het meisje naar mij en weer naar het meisje. 'Ze is heel erg fan van jou.' Ik glimlach naar het meisje. I saved your ass biatch. Het meisje knikt langzaam. Shawn neemt de tijd om met de meiden te praten terwijl ik naar Andrew loop. 'Alles goed?' Ik knik kort en loop weg. Nee natuurlijk gaat het niet goed. Zulke dingen horen is niet fijn.
We zijn alweer twee maand op weg met de tour van Shawn. We zijn ook 8 maand samen. School doe ik nu online omdat naar school gaan toch al geen optie meer was door de drukte daar. Maar ik moet eerlijk zeggen, dat ik het anders verwacht had. Dit is pittig. Niet normaal pittig.
Ik pak mijn telefoon en zie dat ik een berichtje heb gekregen van Sifra. Sifra is een oude vriendin van mij uit Nederland. Ze is een jaar jonger dan mij. We hebben elkaar leren kennen bij ballet les. We stonden altijd bij elkaar aan de barre. Dat is een duur woord voor de stang waar we ons aan vast hielden voor de balans. Chassé, plié, grand plié, tundu, Pas de bourrée ik kon ze wel dromen. We kwamen zo ver dat we op spitsen mochten dansen. Die heb ik natuurlijk nog veilig in mijn kast bewaard. Echter lag onze voorkeur meer bij HipHop. Dus zodra de ballet les was afgelopen, kwamen de hiphoppers binnen. Zij gebruikten dezelfde zaal als wij. Ik besluit haar te bellen.
Sifra: OMYGOT SKYLAR! IK MIS JE
ik: ook hoi Sif!
Sifra: Hoooooi. Hey, ik ben blij dat je belt.
ik: vertel op
Sifra: Ik wil bij jou op bezoek komen. Kan, mag en wil je dat en wanneer?
ik schiet in de lach. Sifra is altijd een gek figuur geweest maar heerlijk om mee om te gaan.
ik: Dat zou ik tof vinden! Ik zal Shawn vragen wanneer het uit komt.
Sifra: Shawn?
ik: Ja, mijn vriend.
Sifra: O MYN FREAKING GODDIE GODSKES, het is dus waar!?
ik: Dat ik samen ben met Shawn? Ja, 8 maand al. Waar leef jij...
Sifra: onder een steen. Vraag hem en app me dan meteen wil je?
ik: Doe ik, BYE!
Voor ik het weet, heeft ze de telefoon al opgehangen. Shawn komt ondertussen ook aanlopen. 'Wie was dat?' 'Sifra' Ik haak mijn arm door die van hem en loop met hem mee naar de volgende zaal voor het volgende interview. 'Sifra. Een vriendin uit Nederland. We hebben samen gedanst. Ze wil langs komen.' 'Dat kan toch?' Ik kijk Shawn blij aan. 'Is het goed dat ze volgende week komt?' Shawn knikt. ' Ik ben maandag tot donderdag weg. Vrijdag ben ik er weer.' 'Ik zal het voorstellen.' Shawn geeft me een kus op mijn voorhoofd. 'Ik ben benieuwd. Ik heb nooit een vriendin van jou uit Nederland gezien.' Ik knik. 'Ik had ook niet veel vriendinnen daar. Probleem geval, weet je nog?' Shawn grinnikt. 'Op naar het volgende interview.'
JE LEEST
Where words fail, music speaks.
FanfictionWhere words fail, Music speaks. Hooi! Mijn naam is Meira. Ik heb een hekel aan die naam, dus noem me alsjeblieft Skylar. Ik ben 19 jaar en enigst kind. Mijn moeder is hopeloos verliefd en mijn stiefvader is... nou ja... mijn stiefvader. Omdat mijn m...