33.

66 3 0
                                    

Stop thinking. Just let things happen.

Uitgeput komen we boven aan. Het was een indrukwekkende en bijzondere dag. Ik gooi mijn hakken uit. Een reden waarom ik die dingen niet vaak draag. Ik voel mijn tenen namelijk niet meer. 'Wil jij mijn jurk los ritsen?' Ik sta bij het bed. Shawn heeft zijn stropdas afgedaan. 'Natuurlijk schat.' Hij laat zijn vingers over mijn nek glijden. Kriebels gaan door mijn buik heen. Ik voel hoe Shawn de rits vast pakt en voorzichtig naar beneden trekt. Hierbij glijden zijn vingers over mijn rug heen. Hij geeft me zachte kusjes in mijn nek, over mijn rug. Ik draai me om en sla mijn handen om zijn nek. We kijken elkaar diep in de ogen aan. Het voelt goed. Ik druk mijn lippen op die van Shawn.

Ondertussen glijden mijn handen naar zijn jasje die ik van zijn schouders af gooi. Ik wil hem, ik wil hem helemaal. Shawn helpt mee waardoor zijn jasje zo uit is. Onze lippen hebben elkaar nog niet los gelaten terwijl ik de knoopjes van zijn blouse probeer los te maken. Zodra Shawn door krijgt wat ik aan het doen ben verbreekt hij de kus. 'Weet je het zeker?' hij klinkt zo lief. Ik knik. 'Ik wil je het horen zeggen.' 'Ja, ik wil het. Ik wil jou.' Fluister ik schor. Hij drukt zijn lippen weer op die van mij wanneer zijn blouse ook op de grond valt. Ik voel zijn vingers via mijn nek over mijn schouders gaan terwijl hij mijn jurk van mijn schouders laat glijden. Ik sta nog in mijn zwarte bh en zwarte petticoat voor hem. Dit is de eerste keer dat Shawn me in zo weinig kleding ziet. Als je dit tenminste nog kleding kunt noemen. Hij begeleid me naar het bed waar hij mijn petticoat naar beneden laat zakken en mij voorzichtig op het bed drukt.

Shawn staat voor me met alleen zijn pantalon nog aan. Ineens voel ik de zenuwen toe nemen waardoor mijn handen trillen terwijl ik met zijn knoop bezig ben. Door zijn vingers onder mijn kin te leggen, dwingt hij me om op te kijken. 'Is dit...' Hij twijfelt of hij zijn zin af moet maken. 'Mijn eerste keer? ja.' Antwoord ik verlegen. 'Doe ik iets niet goed?' vraag ik met een lichte trilling in mijn stem. 'Nee. Je doet het super. Ik wou het alleen weten zodat ik er rekening mee kan houden.' Hij geeft me een klein kusje op mijn mond en laat me verder gaan met zijn broek. Ik zie zijn erectie groeien onder mijn aanrakingen.

Wanneer ook zijn broek uit is kruip ik verder op het bed waarna Shawn naast me komt liggen en zijn lippen op de mijne drukt. Zijn handen verkennen voorzichtig mijn lichaam. De gedachten aan de barman komen omhoog waardoor ik begin te rillen. 'Meira, rustig. Ik ben het. Shawn. Ik doe niets wat jij niet wilt oké? Zeg het me als ik moet stoppen.' Meteen ben ik terug in de realiteit. Twee prachtige bruine ogen kijken me bezorgd aan. 'Ik wil dit.' fluister ik opnieuw. Hij knikt en laat zijn lippen weer op de mijne belanden. 'Mag ik je daar aanraken?' Vraagt Shawn terwijl zijn hand op mijn onderbuik ligt. Ik knik. 'Ik wil het horen Meira.' 'Ja, dat mag.' ik voel hoe zijn hand verder naar beneden gaat. 'Ontspan en geniet oké?' ik knik en sluit mijn ogen en luister naar de lieve woorden die Shawn zegt. Mijn hele lichaam is ontspannen. Het voelt goed. 'Het kan even pijn doen. Ik zal zo voorzichtig mogelijk zijn.' Zegt Shawn wanneer ik hem tegen me aan voel. 'weet je het echt zeker Meira?' 'Ja Shawn. Ik weet het zeker.' Daarna voel ik hem bij me naar binnen gaan. Zoals Shawn al zei, voelde ik een steek van pijn. Shawn stopt meteen met bewegen. 'Ik laat je even wennen.' Shawn geeft me tedere kusjes op mijn wang, lippen en nek. 'Als het weer gaat zeg je het maar.' 'Het gaat wel weer. Ga alsjeblieft door.' Shawn beweegt rustig heen en weer. En mijn nare gedachten? zijn helemaal weg. Het is nu alleen Shawn en mij.

Wanneer ik wakker word, lig ik met mijn hoofd op Shawn zijn borst. Het deken omhult mijn vrouwelijke delen. Ik kijk op en zie Shawn nog diep in rust. Vannacht was perfect. Ik had geen betere moment kunnen wensen. Shawn is perfect. Vandaag is onze laatste dag samen. Vanavond vliegen Ella, Jason en ik terug naar Canada, terwijl Shawn zijn laatste optredens hier af maakt. Dan komt hij voor een weekje thuis en dan gaat hij weer te touren. Nou ja, thuis... Mijn huis is ook zowat zijn thuis, zo vaak was hij er. 'Goeiemorgen Pinguïn.' Ik schiet in de lach van zijn schorre ochtend stem en zijn groet. 'pinguïn?' herhaal ik lachend. 'Het is dat of liefste.' 'Doe dan maar liefste. Dat vind ik wel schattig klinken.' 'Dan word het liefste.' Ik kus Shawn zijn borst en druk me daarna omhoog om hem aan te kijken.

'Dank je wel voor vannacht. Ik vond het erg fijn.' Bloos ik. 'Ik vond het ook heel fijn Meira.' Met zijn vinger streelt hij mijn gezicht. 'Vandaag moet ik je verlaten.' mijn vrolijke humeur zakt gelijk in. 'Dat klopt. Maar ik zie je daarna over een week weer. Dan kom ik thuis.' Hij tikt met zijn vinger op mijn neus. 'Nu uit bed jij. Ik heb honger.' Ik schiet in de lach en stap van bed. Ineens besef ik me dat ik geen kleren meer aan heb en hij volop mijn littekens kan bewonderen. Ik draai me abrupt om. 'Meira...' Shawn stapt van het bed en komt naar me toe lopen. 'Dat daar, zijn littekens van een gevecht wat je gewonnen hebt.' Fluistert hij zacht terwijl hij met zijn hand er over heen streelt. De woorden die mijn vader gebruikte voor zijn littekens. Ik kan een glimlach niet onderdrukken. Hij heeft gelijk. Ik geef hem een kus op zijn wang. 'Ik ga douchen' Hij lacht me toe waarna ik de badkamer in loop.

Na een uitgebreid ontbijt met Ella en Jason is het tijd om dan toch te vertrekken richting het vliegveld. Mijn koffers zijn al weg gebracht. 'Brody en Zeth, blijven bij je. Ik heb hun nummers vanochtend in je telefoon gezet. Als je ze nodig hebt kun je ze altijd bellen. Ze zullen in de buurt zijn. Bel ze alsjeblieft als je ze nodig hebt oké?' Brody en Zeth lopen achter ons samen met Vince en Lewis. 'wat een gek idee. Mijn beste vriendin die bodyguards nodig heeft.' grinnikt Ella terwijl ze me aan kijkt. 'Ik weet niet of zij ze nodig heeft. Maar ik heb haar veiligheid beloofd. En als ik op tour ben, kan ik het niet doen. Dus dan zorg ik voor mensen die het even van mij over kunnen nemen.' Zegt Shawn terwijl hij lachend mijn hand vast pakt en een kus op mijn knokkels geeft.

'Wacht even!' Shawn laat lachend mijn hand los en neemt plaats achter de vleugel die in de ontvangst hal staat. Hij laat zijn vingers over de toetsen glijden en begint met spelen terwijl hij me aan kijkt.

"Maybe I'm amazed at the way you love me all the time. Maybe I'm afraid of the way I love you. Maybe I'm amazed at the the way you pulled me out of time And hung me on a line. Maybe I'm amazed at the way I really need you. Maybe I'm a man and maybe I'm a lonely man Who's in the middle of something That he doesn't really understand. Maybe I'm a man and maybe you're the only woman Who could ever help me. Baby won't you help me understand."

Die man zit ook vol verrassingen. Ik begin te lachen om zijn actie. Nadat hij uit gespeeld is, komt hij weer bij me staan. 'Serieus Mendes? Dit keer 50 Shades of Freed?' Hij knikt en begint ook te lachen. 'Ik hou van je.' 'En ik van jou.' Ik geef hem een kus op zijn lippen. 'Nou tortelduifjes, kom op. We moeten gaan.' Ella staat lachend bij de deur.

De rit naar het vliegveld verliep met veel gepraat en plannen maken voor wanneer Shawn weer terug komt. Nadat we een hele menigte van fans hebben weten te omzeilen staan we in de buurt van de gate die Jason, Ella en ik moeten hebben. Shawn heeft zijn armen om mij heen geslagen. Met de grootste moeite probeer ik mijn tranen binnen te houden. Ik weet dat we niet heel lang zonder elkaar zullen zijn, maar de tijd dat we niet bij elkaar zijn, is gewoon te lang. 'Ik zie je over een week weer?' Mijn stem kraakte tijdens het stellen van deze vraag. Shawn knikte en keek me sip aan. 'Die week is zo voorbij. Dan zijn we weer een week samen.' Ik besluit zijn vrolijke humeur niet te verpesten door te zeggen dat hij daarna weer op tour gaat.

Zodra er op het vliegveld omgeroepen word dat ons vliegtuig over een kwartier gaat vertrekken, laat ik me in Shawn zijn veilige armen vallen. 'Ik ga je missen.' Mompel ik tegen zijn shirt. 'Ik jou ook, liefste. Ik zie je snel weer. We bellen/appen/skypen elke dag oké?' Ik knik. Ik dwing mezelf op te kijken en plaats mijn lippen op die van Shawn.

Na enkele minuten verbreekt Ella ons moment. 'Kom Sky, we moeten gaan.' Ik geef Shawn een laatste kus en volg daarna Jason en Ella naar de gate om ons in te laten checken en richting de slurf te lopen. Ik draai me nog één keer om, om naar Shawn te kijken. Shawn ziet me al niet meer door alle fans die om hem heen staan.

Ik weet niet of ik daar ooit aan kan wennen.

Where words fail, music speaks.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu