35.

85 3 0
                                    

I'm not as think as you drunk I am.

POV Skylar/Meira.

'SHOT SHOT SHOT SHOT!' Ik sta met twee shotjes in mijn handen terwijl ik naar de groep om mij heen kijk. Ik gooi één van de twee achterover en schiet in de lach. 'Nu jij!' Roep ik naar Jason die ook met twee shotjes in zijn handen staat. Ik voel de drank al aardig hangen maar Ella blijft met shotjes terug komen. Ik weet niet eens van wie dit feestje is. Ella heeft Jason en mij letterlijk mee gesleurd. Zolang hun bij mij in de buurt zijn, voel ik me veilig en goed. Wanneer ik ze beide niet vinden kan, slaat de paniek in dat al snel weer weg gehaald word wanneer één van de twee weer bij me staat. Beide weten ze van het hele gebeuren af. Het is dan ook fijn dat ze er rekening mee houden.

'Wow, jij lijkt ZOOOO op dat meisje dat met Shawn Mendes op de foto staat.' Giechelt een dronken meisje voor me. 'Echt he! ik hoor het zo vaak!' Roep ik dan maar terug. Ik wil nog even blijven genieten van deze tijd, dat ik nog redelijk onherkenbaar ben. 'Serieus! jij hebt het zelfde haar als zij. Ik ben jaloers op haar, maar zolang Shawnieboy gelukkig is, dan ben ik dat ook.' Een warm gevoel glijd door me heen. Een echte fan. 'Het zelfde geld voor mij!' Ik schiet in de lach wanneer ik me besef dat ze "Shawnieboy" zei en gooi nog een shotje achterover.

Wanneer ik naar het toilet geweest ben, bekijk ik mezelf even in de spiegel. Mijn haren vallen losjes over mijn schouders heen. Mijn ogen zijn rood van de rook en mijn hoofd is zo rood als een tomaat door de hitte, de vele drank en de warmte. Ik draag een high waisted skinny jeans en een wit t-shirt. Mijn witte Adidas schoenen maken mijn outfit af. Ik ben niet van de croptops of strakke jurkjes. Al helemaal niet wanneer ik ga stappen. Wanneer ik zo wat weg geduwd word door een meisje die ook bij de spiegel wilt staan, geef ik haar een vuile blik en loop de menigte weer in opzoek naar Jason en Ella. Wanneer ik ze zie staan, haal ik eerst nog een paar shotjes op en loop terug naar mijn vrienden. 'Weten jullie, dat ik heel veel van jullie houd?' Ik sla mijn armen om de beide heen. 'Wij houden ook van jou Sky!' Ik duw ze een shotje in hun handen voor ik snel terug loop om één voor mezelf te halen. 'Daar proosten we op. Op een perfecte vriendschap!' We klinken te glazen en gooien hem in één keer achterover waarna we verder gaan met dansen.

Ineens voel ik iemand tegen me aan schuren. Iemand die geen Jason of Ella is aangezien die voor mij staan. Jason lijkt het door te hebben en pakt mijn hand vast en met een ouderwetse dansstijl - draai sta ik voor hem. Jason komt dicht tegen mijn rug aan staan en zet zijn handen op mijn heupen en beweegt met mij mee. Meteen voel ik me weer veilig. 'Ik wil ook mee doen!' Ella komt voor mij staan en legt haar hand op mijn schouders wanneer we met zijn drieën staan te schuren op het muziek.

'IK MOET PLASSEN.' Schreeuw ik naar Ella en Jason die me los laten. 'Alweer? Moet ik mee?' Ella kijkt me droog aan. 'Wat is dat toch met meiden om samen naar het toilet te gaan?' Jason gooit zijn handen in de lucht. 'DAT IS GEZELLIG!' Roepen Ella en ik in koor. 'Maar ik red me wel, ik ben zo terug.' Giechelend zet ik een paar stappen achter uit. Wanneer ik me besluit om te draaien struikel ik zoals gewoonlijk over mijn eigen voeten heen en wacht ik opnieuw tot ik de vloer raak. In plaats daar van word ik gevangen door twee handen met heel veel ringen en tattoos op zijn(?) armen. Ik volg de armen omhoog om het gezicht te zien. Mijn mond valt open. 'HARRY!!!' Ik spring hem om de nek. Ik hoor hem lachen. 'Hallo Meira, wat fijn je weer te zien.' Ik knik. 'Wat doe jij hier?' 'Het zelfde als jou.' Hij lacht beheerst. Hij draagt een bloemetjes blouse en een zwarte spijkerbroek. 'Wat ging je doen?' Oh die verdomde glimlach van die mannen altijd. 'Plassen.' Roep ik trots tot ik door heb wat ik heb gedaan. 'O shit.' Ik sluit mijn ogen, pers mijn lippen op elkaar en schud mijn hoofd. 'Sorry, uhm. Ik... Doeii!' Ik zwaai naar Harry en probeer zo snel mogelijk door de menigte te lopen, als ik kan. Ik. Schaam. me. dood.

'SKYLAR! ZE GAAN RETRO MUZIEK DRAAIEN! KOM!' Ella is de wc in komen rennen, pakt mijn hand en sleurt mij mee door de menigte terug naar Jason. Ik heb de rit bijna overleefd tot ik struikel over iets kleins en vol op voorover op de grond val. Lachend draai ik me op mijn rug en kijk ik omhoog. Recht in twee, nee drie bezorgde gezichten. Moet hij nou overal zijn wanneer ik gênant aan het doen ben? Hij steekt zijn hand uit en trekt me om hoog. 'Moeilijk he, lopen.' Ik geef hem een stoot tegen zijn arm. Ella is zo verbaasd dat haar ogen zo uit hun kassen zouden kunnen rollen. 'Oh, Harry? Dit zijn Ella en Jason. Mijn beste vrienden.' Harry schud de hand van Jason. Ella lijkt bevroren te zijn. 'Moment.' zeg ik tegen Harry wanneer ik met mijn gezicht dicht bij die van Ella ga staan. Ik kijk haar een paar seconden aan, maar ze lijkt me niet te zien. 'ELLLAAAAAAAAA' Gil ik in haar gezicht. Ze schud haar hoofd en kijkt me aan. 'Zo waar was jij heen vertrokken?' Grinnik ik. Ella legt haar hoofd in haar handen. 'Oh ik heb te veel gedronken. Ik verbeeld me nu al dat ik Harry Styles net zag.' Ik schiet in de lach. 'Is geen verbeelding, hij is hier echt.' Ik zet een stap op zij en wijs naar een lachende Harry.

Where words fail, music speaks.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu