28.

92 9 0
                                    

The best thing in life is finding someone who knows all your flaws, mistakes en weaknesses and still thinks you're completely amazing.

Om 16:30 komt Shawn binnen lopen. Hij gooit zijn sleutels op een kastje en zijn jas over een stoel en ploft op de bank neer die in de kamer staat. Shawn en ik delen een kamer. De twee nachten in Manchester heb ik bijna niet kunnen slapen door een onbekende omgeving en het ontbreken van Shawn. Ik voelde me niet veilig. Op verzoek van Shawn heeft Andrew een twee persoonskamer geregeld met twee aparte bedden. 'Ik. ben. kapot.' Ik schiet in de lach van de manier waarop Shawn zijn vermoeidheid duidelijk probeert te maken.

Ik sta op en overhandig hem een flesje water omdat ik zo ondertussen door heb dat hij dat het liefste drinkt na interviews. Hij beweegt zijn hoofd van links naar rechts alsof zijn spieren vast zitten. Ik loop naar de badkamer en haal daar een flesje bodylotion uit het kastje, wat ik daar neer heb gezet. Trots loop ik er mee terug naar de kamer waar Shawn de radio heeft aangezet. 'Mag ik je masseren?' Ik houd het flesje om hoog. Hij kijkt me verward aan. 'Je nek' Hij knikt en draait zich om. Onhandig spuit ik wat lotion op mijn handen en begin voorzichtig zijn nek in te smeren. In de spiegel zie ik hem met gesloten ogen ontspannen onder mijn handen. Mijn vingers glijden onder zijn ketting door. Wanneer Shawn door heeft dat zijn shirt in de weg zit kijkt hij me via de spiegel glimlachend aan. 'Mag hij uit?' Vraag ik dan met rode wangen. Hij knikt en trekt soepel zijn shirt over zijn hoofd uit. Mijn ogen glijden over zijn gespierde rug. Hij heeft mooie spieren. Het is niet te veel, maar ook niet te weinig. Eigenlijk perfect goed. Het past bij hem.

Ik voel me betrapt als Shawn me glimlachend aan kijkt. Ik spuit snel weer wat lotion op mijn handen, wrijf het even warm en begin met het kneden van zijn schouders. Al snel heeft Shawn zijn ogen weer gesloten en lijkt zichtbaar te genieten. Nadat het lotion in is getrokken stop ik met het masseren. 'Klaar.' Fluister ik zacht, waarna Shawn zijn ogen opent. 'Dat was erg fijn. Dankjewel.' Ik glimlach kort naar hem waarna ik de dop terug op de lotion doe. 'Ik.. uhm. breng dit even terug naar de badkamer.' Ik zwaai wat gênant met het flesje heen en weer en wil aanstalten maken om me om te draaien tot ik een warme hand om mijn vrije, linker pols voel die me terug trekt.

Shawn staat nu shirt loos voor me en pakt het flesje uit mijn hand. Mijn ogen glijden automatisch over zijn perfect getrainde boven lichaam. Zijn six-pack is zichtbaar zonder dat hij zijn spieren aan spant. Alsof ik geen controle meer heb over mijn lichaam, laat ik mijn vrije hand over zijn borst glijden richting zijn blokjes. Wanneer ik besef wat ik aan het doen ben, schrik ik van mezelf en zet ik een stap achter uit. 'omygod, het spijt me.' Mompel ik vlug terwijl ik van schaamte naar de grond kijk. Ik kan niet verder weg lopen omdat Shawn mijn linker pols nog steeds vast heeft. Ik voel en paar zachte vingers mijn kin omhoog duwen waardoor ik wel in zijn ogen moet kijken. 'Ik vond het niet erg.' zijn zwoele toon laat die vlinders in mijn buik veranderen tot een orkaan. O MYN F*CKING GOD!!!!

Als iemand een hartmonitor op me had aan gesloten was dat ding uit stres gaan piepen omdat hij mijn snelle hartslag niet meer bij kon benen. 'Je bent zo mooi, Sky.' Ik voel mijn benen veranderen in blubber en verbaas mezelf dan ook wanneer ik het voor elkaar krijg om te blijven staan. Ik voel Shawn mijn pols los laten en een plukje haar uit mijn gezicht weg strijken. Zijn hand blijft liggen op mijn wang.

'Mag het?' Vraagt hij voorzichtig terwijl hij van mijn ogen naar mijn lippen kijkt en weer terug. Ik snap wat hij wil en knik. Meer lukt me niet. Ik ben helemaal behekst door zijn schoonheid. Door zijn karakter. Hoe perfect hij is en dan voel ik eindelijk zijn zachte lippen op de mijne. Ik voel hoe hij zijn vrije arm om mijn rug heen slaat. Automatisch sla ik mijn beide armen om zijn blote rug heen en laat me op gaan in onze kus. Even kort haalt Shawn zijn lippen van de mijne. We kijken elkaar kort aan waarna ik al snel zijn lippen weer op de mijne voel. Zijn tong vraagt toestemming om de mijne binnen te dringen, die ik hem maar al te graag geef. Het voelt perfect. Onze tongen draaien synchroon om elkaar heen alsof dit zo geweest had moeten zijn.

Na een paar minuten stopt Shawn de zoen en kijkt me aan. 'Dat had ik al veel eerder willen doen.' Zijn woorden brachten een glimlach op mijn gezicht. 'Dat zelfde geld voor mij.' Voor hij nog wat kan zeggen neem ik het initiatief en zoen hem. Hij verplaatst zijn armen waardoor hij me steviger tegen zich aan trekt. Nu weet ik het zeker.

Ik heb me nog nooit zó veilig gevoeld.

Dit keer verbreek ik de kus en kijk hem lachend aan. 'hoe lang al?' Is het eerste wat hij vraagt. 'Die keer dat ik jou nodig had tijdens mijn therapie sessie. Jij?' 'Toen ik het me echt besefte was het moment toen je mijn hand aanpakte op het podium tijdens de eerste generale waar je bij was.' Ik voel mezelf warm worden van binnen. 'In het vliegtuig toen je op mijn schoot lag te slapen, nam ik mezelf voor om het je te vertellen wanneer we alleen waren, alleen Andrew bracht dat plannetje in de war met zijn planning.' Shawn krijgt nu ook rode wangetjes. Is hij nou verlegen? aaw!

'Ik vind je echt heel leuk Sky. Jij bent zo'n bijzonder persoon. Ik bewonder jou en ik voel me heel erg fijn bij jou. Ik vind je geweldig. ' Hij komt weer dichter bij me staan. 'Ik jou ook.' Op dat moment hadden we genoeg gezegd. Onze lippen raakten elkaar opnieuw.

'Ik ben blij dat ik morgen samen met jou mag door brengen. Wat wil je doen? Jij bent bekender hier in Nederland, dan ik dat ben.' Zegt Shawn wanneer hij de badkamer uit komt lopen. 'Morgen heeft mijn nichtje een turnwedstrijd. Ik zou daar op zich wel even willen kijken.' opper ik. 'Prima, gaan we doen!' Shawn klinkt meteen enthousiast. 'Er is één nadeel.' 'En dat is?' 'Het is in Friesland.' Hij kijkt me lachend aan. 'En wat is dan het nadeel?' 'Dat we ongeveer anderhalf uur hebben rijden daar naar toe.' Hij haalt zijn schouders op. 'Dat is toch geen probleem? We huren gewoon een auto. We hebben de hele dag.' mijn lach groeit. 'Dan gaan we morgen je nichtje zien turnen!' maakt hij zijn zin af.

We kruipen beide in onze eigen bed en praten nog even over de dag. We besluiten om 09:00 uur hier vandaan te vertrekken zodat we half 11 in Friesland zijn zodat we ook even kunnen kijken bij Mam en Jack voordat we naar het turnen gaan.

Met een tevreden gevoel val ik in slaap.

Where words fail, music speaks.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu